Uitgerekend Juli 2019 ♡

Een gesloten groep op fb lijkt mij ook fijn!
onverwachts was gisteren ipv vandaag iemand langs vooor moeders voor moeders. De streep knalde van de test, fijn! Wat ik begreep is dat de test die zij doen veel hogere concentratie hcg nodig heeft om positief te zijn, tov een gewone zwangerschapstest. Dus dat was een fijne bevestiging.
ik heb alleen geen voortuin dus discreet wisselen gaat niet ?. Kan gelukkig in de buurt.

Ja ik heb al wat gekeken maar dan moet het een geheime groep worden! Want bij besloten groep kunnen mensen wel zien wie beheerder is en ook leden& denk dat we dat allemaal niet willen?

We kunnen ook een ‘besloten’ groep aanmaken en wanneer iedereen lid is de groep op ‘geheim’ zetten. Dan kan ook niet iedereen zomaar een verzoek indienen om lid te worden. Maar bijv. als iemand van dit forum lid wilt worden, kan diegene dat hier aangeven en dan voegen we diegene toe. 

Ik vind het idee van een geheime groep fijner, aangezien ècht nog niemand weet dat ik zwanger ben en dat wil ik graag even zo houden haha. ?

Ook ik sluit me aan. Na 3 jaar eindelijk een positieve test in handen na meerdere IUI’s in het IVF/ICSI traject. 1 juli uitgerekend. Erg bang dat er nog van alles mis gaat. 

Hoi dames 

Ik vind Facebook ook fijner cominuceren  dus ik ben voor!  Heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders.  Ben benieuwd wanneer ik iets hoor. 

Hallo allemaal!

iederee. Van harte gefeliciteerd! 

Zaterdag heb ik mijn eerste test gedaan en gelijk positief! Heb er gelijk nog 4 gekocht en die zeggen allemaal hetzelfde!  Super spannend want het is ons eerste kindje en nog niet echt idee wat er allemaal op ons afkomt! Maandagavond intake bij verloskundige en kan niet wachten op eerste echo! Voel me super goed en nergens last van! 

Ik ga nu een groep aanmaken! Wil iemand zn e-mail geven want moet minstens 1 iemand toevoegen! Dan kan ik daarna de link hier in bericht plakken dan kunnen mensen lid worden!

[quote quote=10128331]Ik ga nu een groep aanmaken! Wil iemand zn e-mail geven want moet minstens 1 iemand toevoegen! Dan kan ik daarna de link hier in bericht plakken dan kunnen mensen lid worden![/quote]
Je mag die van mij wel gebruiken ; debbiejeanice@gmail.com

Terug
Bovenaan