Zoekresultaten

1. J

Zwangerschapstest kruidvat

Dat is dubbel en dwars een positieve test! gefeliciteerd
  2. J

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik testte nu al 5 dgn voor me nod positief maar ik weet zeker dat me ei 3 nov ongeveer was! 
  3. J

Uitgerekend Juli 2019 ♡

@UKKIIES  helaas geen clear blue maar een normale. Ik was ook echt in de veronderstelling dat ik ps 4 weken kon zijn!  Maar het is dus niet onmogelijk dat je dus verder bent! Ik zou het bespreken met je verloskundige en dat je het idee hebt dat het al verder is. Dan mag je waarschijnlijk al...
  4. J

Uitgerekend Juli 2019 ♡

@UKKIIES.. bij mijn vorige zwangerschap ontdekte ik het pas met 8 weken! Omdat ik rond mijn NOD namelijk gewoon hevig bloedde, hield ook 4 dagen aan. Een normale menstruatie voor mij dus ik had niets in de gaten! Toen bleef 4 weken later mijn menstruatie uit. Ik deed en test en ja hoor die...
  5. J

Wachten op NOD, wie nog meer?

Mijn NOD zou zondag zijn maar heb sinds gister al positieve testen van 3 verschillende merken. De meest duidelijke is de goedkoopste van de action (4 dagen voor NOD)  2 stuks 2,49! Predictor 11,99 ... lichte 2e streepje Kruidvat 2 stuks in de aanbied a 10 euro .... lichte plus Action... zonder...
  6. J

Wanneer testen bij onregelmatige cyclus

Dat er een klein beetje speling zit in de dagen is geen ramp. Dat heb ik ook. Gemiddeld is de mijne 31 -33 dagen. Door op mijn 15e en 16e dag de ovoulatie te doen weet ik dat ik in elk geval een eisprong heb gehad 1 van die dagen.  Ik vind dat je een mooie korte cyclus hebt. Meestal is defase...
  7. J

4 dagen na bevalling verlaten

Zo zo! Eikel van een vent en daar kun je maar beter vanaf zijn! Je bent erg sterk zo te lezen en een goede moeder die er wel is haar kindjes.  Ik wens je enorm veel sterkte want 2 kids is wel zwaar! Maar alles komt vast helemaal goed
  8. J

hoe vroeg positieve test.

5 dagen voor NOD getest met uiteindelijk 3 verschillende merken testen.  1e test predictor- (kan vanaf 6 dgn voor nod) (Twijfelachtig maar ik zag toch echt iets!) Dezelfde middag een kruidvatmerk en Action merk test (vanaf 4 dagen voor nod) Beide testen binnen 1 a 2 minuten goed zichtbaar. De...
  9. J

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik ben 38 en dit wordt ons 2e kindje samen. (ik had al 2 kindjes en hij 1) Dus straks een heerlijk vol huisje.  Hier pas zaterdag of zondag 4 weken maar alle testen geven positief aan! Ik produceer duidelijk snel hcg hormoon.  Dit was onze 2e ronde na een hersteloperatie en gelijk raak. Ik ben...
  10. J

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Goedemorgen Dames! Mijn NOD is eigenlijk pas zondag aanstaande! Ik ken mijn cyclus en ik had tussen 3 en 4 november mijn eisprong. Ik had eergister al last van overgeven en een draaiende maag. Gisterochtend zwaar het gevoel "test maar vast". Een test van predictor (6 dagen voor nod) was licht...
  11. J

zwanger?

Als je op 5 november bent gestart met je eerste menstruatie ben je nog niet zwanger. Je zou een vroege eisprong kunnen hebben mogelijk maar een zwangerschap kan echt niet!
  12. J

Ben ik Zwanger???

Je moet ee n zwangerschapstest doen. Ik heb de simpele van de action gedaan 5 dagen voor NOD en licht positief. Toen nog een kruidvat early en een predictor. Ook beide licht positief. Een ovulatietest kan vals positief uitslaan want die reageert ook op een ander hormoon. (ook hcg maarja!)   Haal...
Terug
Bovenaan