Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ja ik ga inderdaad maar gewoon wachten. En ze mogen er toch niet naar vragen dus dat scheelt.

Vandaag al wel een ander dilemma gehad...afspraak bij de tandarts. Ik was heel blij dat een assistent vandaag niet werkte (gemeenschappelijke vrienden etc)
Dus heb daar gezegd dat er een mogelijkheid is dat ik zwanger ben...
Probleem is nu, mn verstandskiezen moeten getrokken worden, maar dat doen ze liever na de 12 weken voor het geval er iets afbreekt en toch een foto moeten maken. (foto doen ze niet tot 12 weken zwangerschap)...Dus eerst wachten op afspraak verloskundige om te kunnen bepalen hoe ver ik ben.

[quote quote=10133108] Jep, ik heb ook vaak dit gevoel, helemaal beetje gek als ik het niet voel bijna! Ik weet ook een week dat ik zwanger ben, zit nu in week 5/6.. Volgens mij is dit “normaal” of iig niet vreemd..[/quote]
Dat heb ik ook! Vanaf enkele dagen voor NOD (daardoor verwachtte ik al dat ik zwanger was) soort drukkende soms stekende pijn onderin. maar sinds gister heb ik dat niet meer (gister exact 5 weken volgens mijn berekening)

Verder slaap ik heel slecht. hele levendige dromen. Verder nergens last van tot nu toe. (wel vermoeid door slecht slapen)

Goedemorgen Dames!
Mijn NOD is eigenlijk pas zondag aanstaande! Ik ken mijn cyclus en ik had tussen 3 en 4 november mijn eisprong.
Ik had eergister al last van overgeven en een draaiende maag. Gisterochtend zwaar het gevoel "test maar vast".
Een test van predictor (6 dagen voor nod) was licht positief met ochtendurine. Ik moest wel erg goed kijken dus hulptroepen ingeschakeld. Mijn vriendin zag het ook dus we hebben de kruidvat test (4 dagen voor nod) en action test (4 dagen voor nod) opgehaald. 
De action test was in 1 oogopslag goed zichtbaar roze streepje . De kruidvattest was ook zonder turen een + te zien op het schermpje.
De actiontest vanmorgen was alweer wat duidelijker en de kruidvat de + ook blauwer als gister. 
Een streep is een streep en 3 verschillende merken dan moet het wel zo zijn! 
Aanstaande zaterdag of zondag is mijn NOD (schommelt soms een dagje) Ik ga dus uit van zondag dat ik dan 4 weken zwanger ben.

27 juli staat voor ons al datum gepland.
Ik ben al moeder van 3 kindjes (7-10-11 jaar) en ik ben zelf 38! Dit zal ons laatste guppie worden!

@LRE87 wat super meid... kreeg je een inwendige of uitwendige? En klopte je eigen berekening met die van de echo? Ik ben nu precies 7 weken volgens mijn eigen berekening. Nog 2 nachtjes.....?

Ik ben 38 en dit wordt ons 2e kindje samen. (ik had al 2 kindjes en hij 1) Dus straks een heerlijk vol huisje. 
Hier pas zaterdag of zondag 4 weken maar alle testen geven positief aan! Ik produceer duidelijk snel hcg hormoon. 
Dit was onze 2e ronde na een hersteloperatie en gelijk raak. Ik ben net een legkip zeg ik maar zo want ik ben altijd binnen de 2 maand zwanger geworden. Dat geluk hebben we dan.
Maar ik hoop dat je echo goed zal gaan morgen. Ik ga maandag bellen voor een afspraak met 7 weken. Ik heb lichte krampjes net zoals voor mijn menstruatie en een beetje zeurend gevoel in mijn buik, darmen van slag.... en ik ben een beetje misselijk. (dit had ik alleen bij mijn laatste zwangerschap) 

[quote quote=10133235]@LRE87 wat super meid… kreeg je een inwendige of uitwendige? En klopte je eigen berekening met die van de echo? Ik ben nu precies 7 weken volgens mijn eigen berekening. Nog 2 nachtjes…..[/quote]
Jaaa super fijn!! Ik had een inwendige echo, dat ongemakkelijke vergeet je snel hoor! Zeker als je een kloppend hartje op beeld ziet ? 
Mijn berekening klopt precies! Nu 6 wk en 4 dagen.
spannend nog 2 nachtjes! Laat je het weten?? 

@LRE87 Wat fijn? goed te horen!! En fijn ook dat je berekening klopte. Ik ben zo benieuwd..... Ik laat het zeker weten. Ik heb hem zaterdag om 18.00u. 

Vandaag een clear blue test gedaan met weken indicator..  Daar kwam toch even heel iets anders uit. Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger. De rest zei echter 3+ (oftewel meer dan 5 weken..)
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe ver ik echt ben! Over 3 weken pas de eerste echo dus moet nog even afwachten. 
Iemand die dit ook had?

Terug
Bovenaan