Uitgerekend Juli 2019 ♡

MammavanB ik heb zoveel vriendinnen gehad die echt ziek waren (zelfs 2 met HG) dat ik dat ook had verwacht. Voel me eigenlijk verbazingwekkend goed.
En inderdaad, misschien komen die erge symptomen nog. Maar als alles gezond is dan vind ik het niet erg om het zo te houden ?

Ik sluit er ook even bij aan ! Maandag een positieve test gehad !! Super gelukkig natuurlijk cb gaf aan 2-3! 
Zelf had ik vorige maand al het gevoel zwanger te zijn blauwe aders rond tepels en hele rommelige buik toen toch (naar mijn mening 3 dagen te laat ongesteld geworden maar kan er geen peil op trekken Juli is spiraal eruit gegaan toen 28 dagen later ongi toen 31 (voorheen normale cyclus) en toen dus 34 ) 
Ben erg benieuwd hoe ver in nou eigenlijk ben?? Toch al paar weken later ? Eigenlijk had ik wel een knaltest maandag terwijl ik dit weekend pas ongi had moeten worden... iemand ervaring ? 
Liefs en allemaal genieten ! 

Gefeliciteeerd!!! Hoop dat je nu een goeie mooie zwangerschap word!
Ik zelf volgens eigen berekening 18 juli uitgeteld. Wel heeel spannend want in juni miskraam gehad. Dus elk krampje is killing.

Jij al klachten?

@UKKIIES.. bij mijn vorige zwangerschap ontdekte ik het pas met 8 weken! Omdat ik rond mijn NOD namelijk gewoon hevig bloedde, hield ook 4 dagen aan. Een normale menstruatie voor mij dus ik had niets in de gaten!
Toen bleef 4 weken later mijn menstruatie uit. Ik deed en test en ja hoor die knalde eruit. Na 2 dagen mocht ik bij de gyneacoloog komen. (ivm medicatie etc mocht ik dus zo snel komen)
Ze zegt we maken toch even een echo. Hoever denk je dat je bent? Ik zeg: Hooguit 4 weken want ik ben mega ongesteld geweest die en die datum. Ze doet een inwendige echo en ik zie een hartje en ik besef me dat dat geen 4 weken is! Ze zegt... ja je bent 8 weken! 
Dus je kunt heel erg bloeden en gewoon zwanger zijn

Jor en Di 
Toevallig toen ook een cleurbleu test gedaan die de weken aan geef ? 
Hij geeft bij mij nu 2-3 aan maar aangezien ik al ruim 5a6 weken blauwe aders rond mijn tepels heb (Normaal nooit maar bij m'n vorige zwangerschap ook!) En al zeker 3 weken een hele lichte 'witte' streep heb vanaf m'n navel tot net onder m'n borsten heb ik indd ook het idee dat ik al veder moet zijn dan 3-4 weken 

Terug
Bovenaan