Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ukkies, wij lopen even ver ja ? mijn laatste menstruatie was ook 14 oktober. Afgelopen maandag positief getest (12 nov) positief getest. Echt toen net 4 weken en 1 dag zei de verloskundige haha

@UKKIIES  helaas geen clear blue maar een normale. Ik was ook echt in de veronderstelling dat ik ps 4 weken kon zijn! 
Maar het is dus niet onmogelijk dat je dus verder bent! Ik zou het bespreken met je verloskundige en dat je het idee hebt dat het al verder is. Dan mag je waarschijnlijk al komen volgende week om de termijn te bepalen. Dit omdat je dus zomaar ook 7 weken zwanger kan zijn!

@jor en di
Ai het kan dus wel echt! 
Ik mag volgende week vrijdag al komen inderdaad omdat ik dat aangaf vind het wel erg eng hoor je heb natuurlijk kans dat je nog helemaal niets ziet! 

@mamavanB
Wat grappig zeg ! Alles tegelijk (als het zo is) ik ook maandag positieve test smiddags pas ineens had ik het idee ik moet een test doen 

Hallo dames,
Ik had gisteren (2 dagen voor mijn NOD) een positieve test in handen. Volgens fertility friend ben ik 29 juli uitgerekend. 
Ik eet de hele dag door groenten (was op dieet) dus ik heb daar de (honger)misselijkheid tot nu toe mee tegengehouden. Ik voel hem namelijk 's ochtens wel een beetje voordat ik uit bed stap. Verder wat gevoelige borsten en rommelende darmen. Gisterenavond was ik even zo opgeblazen dat ik even niet rechtop kon staan. Maar tot nu valt het me allemaal erg mee.
En mijn vriend heeft vandaag een soort van aanzoek gedaan... "Zullen we dan op een maandagochtend een keer naar het gemeentehuis gaan voor een geregistreerd partnerschap, dan is het gratis?" Hihi. Ik ben gelukkig helemaal niet romantisch ingesteld. 

Hoi dames, graag sluit ik me hier ook bij aan. Vanmorgen positief getest (wel vroeg NOD is eigenlijk pas dinsdag) 
Eisprong is rond 4 november geweest .
Graag klets ik met jullie over de symptomen die jullie ervaren. Vandaag heb ik spierpijn in benen en toch echt een soort menstruatie pijn, lage rugpijn etc. 
Hoe voelen jullie je? Dit is onze eerste zwangerschap trouwens. Ik ben 24 jaar en mijn vriend 27.

Ik ben volgens mijn eigen telling op 23 juli uitgerekend van onze 1e.
Woensdag een positieve test gedaan en moest dinsdag ongesteld worden.
Ik heb vooral het gevoel alsof mijn maag erg vol zit, opgeblazen, alsof er een steen op ligt echt heel vreemd..
Gefeliciteerd allemaal!

Ik sluit me ook heel graag aan bij deze juli groep.
Gefeliciteerd!! 

14 juli uitgerekend, 2e zwangerschap. 
Eerste helaas een miskraam bij 8 weken

5 dec op mijn eigen verjaardag de eerste echo, maar heb er nu een goed gevoel over! 

Terug
Bovenaan