Zoekresultaten

1. F

"De dames die al wat langer wachten....."

Mini Me  Dankjewel, ik neem er ook de tijd voor. Het voelt gewoon zo oneerlijk. Moet er elke dag nog wel om huilen. FleurBo We proberen al meer als 1,5 jaar, tot nu toe steeds zonder resultaat. De HSG had voor ons een gunstige uitwerking, maar dat bleek helaas toch anders te verlopen :(...
  2. F

Hallo allemaal, Ik heb niet echt bijgelezen, maar ik leef met iedereen mee. Ik moet echter wel even mijn verhaal kwijt. Momenteel zit ik er helemaal doorheen.. Ik dacht dat ik dit forum kon gaan verlaten, ik had 28 januari tot mijn verbazing voor het eerst een positieve zwangerschapstest...
  3. F

Lapjesendraadjes Jeetje wat een verhaal zeg! Maar steun is inderdaad heel belangrijk! Ik heb gelukkig een vriendin waar ik alles bij kwijt kan en mijn ouders en schoonouders weten er ook van. Al stort ik al mijn frustraties, verdriet, maar ook blije momentjes uit bij mijn vriendin. Op het werk...
  4. F

Lolita  Dat gevoel herken ik zo. Al die tijd uberhaupt geen test in handen gehad omdat ik iedere keer weer gewoon mijn menstruatie had. Had het maar gewoon 1 keer 'raak' geweest, dan weet ik dat het mogelijk is. Maar nu weet je het gewoon niet. Lapjesendraadjes Ik had de laatste tijd een zeer...
  5. F

Dankjewel! Was bij jou de uitslag goed? Ik weet niet wat ik moet verwachten. Tot nu toe nog niet zwanger geweest, dus als het dicht zit zou ik eigenlijk wel verwachten. Al hoop ik van niet natuurlijk, maar ja wat is er dan waarom het niet lukt?
  6. F

Hoi! Ik wil mij graag voorstellen! Ik ben 28 jaar, ben nu ruim 7 jaar samen met mijn vriend. Wij hebben al ruim 1,5 jaar een kinderwens, maar helaas nog geen resultaat.  Vorig jaar na de zomer voor het eerst bij de huisarts geweest en doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bij vriend was alles goed...
  7. F

NOD juli 2019

En helaas, zet nu toch door.. op naar de volgende ronde.. :(
  8. F

NOD juli 2019

Wat fijn voor diegene die positief testen! Gefeliciteerd! Voor diegene die helaas negatief waren, veel sterkte en succes met de volgende ronde! Leef met jullie mee! Pfff zit hier nog een beetje in spanning, al had ik voor mezelf zoiets dat het niet zo zou zijn. 2 dagen van te voren altijd wat...
  9. F

NOD juli 2019

@mystery wat een spanning, ik duim voor je! @Gebruiker10140945 daar ben ik nu ook zo bang voor, dat mijn lichaam me aan het foppen is. Heb het idee dat dat nu aan de hand is.  @lievesam, oh wat klinkt dat spannend! Ik heb geen idee, maar hoop het voor je!   Vind het zo raar, ben anders altijd...
  10. F

NOD juli 2019

Hallo! Ik ben een beetje nieuw hier, zit overal op het internet een beetje rond te kijken. Mijn NOD is 31 juli, het is onze 1e ronde. Maar heb het gevoel dat het raak is, maar ben er zo onzeker over. Een week geleden kreeg ik mega gevoelige borsten, had ik al wel maar nu is het wel heel erg. Ben...
  11. F

Zwangerschap en praktijkexamen

Bedankt voor je antwoord! De kans dat het gelijk raak is, is klein. Dat weet ik, maar straks is het wel gelijk raak en ben je te vroeg. Of dat het zo lang duurt en als ik het nu uitstel het heel lang gaat duren dat ik had gewild dat ik eerder was begonnen. Ik vind het zo lastig en probeer nu...
  12. F

Zwangerschap en praktijkexamen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ben nieuw hier, maar toch aangedurfd een account aan te maken om mijn zwangerschapskriebels te delen. Ik wil heel graag zwanger worden. Momenteel ben ik alleen bezig met een opleiding cursus. Volgend jaar moet ik de laatste module doen en in oktober...
Terug
Bovenaan