@Lapjesendraadjes; dankjewel. Ik ben benieuwd hoe jou controle gaat dinsdag!
@BelgoGermano: dankjewel!
@LinaV: Dankjewel, lief van je! Aah dat dromen, dat is wel echt heel fijn soms, als het een mooie droom is!
Wat vervelend, zo'n zweetaanval, dat ken ik niet. Spannend dat je NOD1 gehad hebt! Wachten...
@FleurBo: ik denk dat het voor mannen gewoon echt heel anders is. Toen er tegen mij werd gezegd dat het echt een miskraam was, moest ik zo huilen. Mijn vriend zei toen: 'hoe vind je dat, dat er nu een 'stempel' op wordt gedrukt? Ik denk dat (veel) mannen gewoon heel 'relaxt' kunnen blijven, waar wij echt denken: Huuh? Hallooo? Weet je wel wat hier gebeurt?!!
@Lolita; dat meen je niet! Dat is gewoon bijna hetzelfde!
Ik had na mijn HSG heel extreem bloedverlies, maar niet 12 dagen zoals nu bij de vroege miskraam.
Je praat over het inlassen van een pauze; ik vind dat echt mega knap, ik denk niet dat ik dat kan. Ik heb al vaak gezegd dat ik even geen ovulatietesten ga doen, maar iedere keer doe ik het weer
Herkenbaar wat @LinavV daarover zegt; toen ik dacht dat ik geen ovulatietesten ging doen; was ik nog elke dag met mijn app bezig..
@NWJ wat spannend!! Wanneer mag je testen??
Ik zit midden in de vruchtbare dagen, wij zijn het al een week lang om de dag heeeeeel gezellig aan het maken

Dat hadden we wel gemist na die vreselijke 12 dagen bloed