"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi hoi Hier vandaag weer aan de pil begonnen na 2 jaar zo vreemd en tegenJe gevoel in .geloof dat ik bijna gelijk loop met knuffeltjee jij moet ook aan de pil toch dit weekend ?wanneer moet jij gaan spuiten ? ik moet 13 maart beginnen dus 4 week slikken welke pil heb jij ik microgynon20 die is iets lichter als die zelf altijd had 

Zo meiden, ik heb vanochtend mijn punctie gehad. Ik was er ooit heel bang voor, maar dankzij de medicatie was t vrijwel pijnloos! Het heeft 8 eicellen opgeleverd. De zaadkwaliteit was ook prima, dus nu maar hopen op veel bevruchtingen!

LinaV balen van je menstruatie! Hoort er helemaal bij dat je af en toe breek-momentjes hebt. Laat ze er vooral zijn! En fijn dat je weer best positief bent. Hopen op de volgende ronde!
wauw Carolinerkj wat spannend dat het nu echt begint. Lijkt me heel onnatuurlijk voelen om met de pil te beginnen. maar het is voor een goed doel!
lapjesendraadjes fijn dat de punctie goed ging! En mooi aantal! Hopen op veel bevruchtingen ? welke medicatie heb je gekregen? Ik kan ook kiezen voor een roesje, maar heb aangegeven dat dat niet nodig was. Heb jij dat gehad? 

Hoi meiden

@minime hoe gaat het?

@fania wat een verdrietig verhaal; wat heftig zeg, hoe voel je je nu lichamelijk gezien? Mentaal kan ik wel vragen, maar dat lijkt me vragen naar de bekende weg, althans figuurlijk; want ik ken jouw verhaal niet.

@lapjesendraadjes weet je al iets meer?

Ik zit op dag 21 en gister had ik heel
zere borsten, vandaag ook nog; kan dat komen door een ovulatie? Ik heb dat eigenlijk nooit ? Ovulatietesten waren niet erg duidelijk; op dag 15 had ik bijna 2 donkere streepjes. Op dag 17 waren die weer weg, vreemd.

FleurBo. Ik moest 2 uur van te voren twee paracetamol, 1 naproxen en een halve tablet Oxazepam innemen. De avond er voor had ik de andere tablet oxazepam genomen (geslapen als een roos, toen de wekker ging om mijn medicatie in te nemen, werkte de oxazepam nog). Tijdens de punctie kreeg ik morfine toegediend. Als ik tijdens de punctie pijn had gehad, kon ik meer morfine krijgen. Ik vond het prima te doen. Een roesje had mij echt voor een paar uur knockout geslagen, denk ik. Met mijn medicatie heb ik een flink aantal uur geslapen toen ik thuis was. 

Mini Me  Dankjewel, ik neem er ook de tijd voor. Het voelt gewoon zo oneerlijk. Moet er elke dag nog wel om huilen.
FleurBo We proberen al meer als 1,5 jaar, tot nu toe steeds zonder resultaat. De HSG had voor ons een gunstige uitwerking, maar dat bleek helaas toch anders te verlopen :(
Lolita Het vertrouwen in mijn lichaams is echt helemaal weg. Eerst in december dat knobbeltje in mijn borst, nu dit weer.. Heel raar om te zeggen, maar het voelt niet meer als mijn lichaam..
LinavV Heel lief berichtje, dankjewel! Lichamelijk gaat het langzaam beter, had de afgelopen dagen echt heftige buikpijn/krampen toen ik bloed begon te verliezen. Dat is nu gelukkig weer minimaal. Alleen het wondje in mijn navel is nog niet zo prettig. Bukken lukt nog niet, dus ik doe nog heel kalm aan. Het verdriet is er nog elke dag. Ik vind het heel moeilijk een plaatsje te geven. We wilden het zo graag en waren zo blij dat het eindelijk gelukt was. Ook mijn vriend heeft het er heel moeilijk mee.
Lovetennis Mentaal ben ik gebroken, weet niet hoe ik dit moet verwerken. Lichamelijk gaat het langzaam wel beter. Afgelopen dagen echt flinke buikkrampen/pijn gehad waar mijn normale dosis pijnstilling niet echt aan meehielp. Gelukkig is dat nu weg, maar nog wel redelijk wat last van het wondje bij mijn navel. Ik doe nog erg rustig, heb ook totaal nergens zin in.
Lapjesendraadjes Fijn dat de punctie goed gegaan is! Ik zal voor je duimen!

Mijn vriend en ik willen hierna wel graag verder, maar ik vind het nog eng om verder te gaan. Je krijgt wel eerder echo in het ziekenhuis (6 weken is mij verteld), maar aangezien het bij mij al met 4,5 week misging is die echo dan ook veels te laat. Dat wil ik sowieso dus nog navragen. Ben zo bang dat het hierna weer misgaat en ik straks weer geopereerd moet worden. Zie nu ook alleen maar het misgaan voor me, maar omdat ik zo vroeg al zoveel pijn had ben ik erg bang. Maar de kinderwens is zo groot dat we toch ervoor willen gaan.
Maar eerst nog verder herstellen, momenteel ben ik nog niet in mijn normale doen. Last van mijn navel, kan nog niet bukken etc en tillen waag ik me ook niet aan. 
Werken zie ik ook nog verschrikkelijk tegenop, mijn collega's weten ervan, maar er zijn er ook een aantal zwanger en de confrontatie daarmee staat mij nu ongelofelijk tegen. Ik gun het ze wel en iedereen hier natuurlijk ook, maar het doet mij nog te veel pijn.

Lapjesendraadjes wat fijn dat de punctie goed is verlopen, een hele opluchting. Hopelijk worden alle 8 eicellen goed bevrucht! 

lovetennis misschien toch wel gewoon eisprong gehad rond dag 16. Ik heb vaak een week voor NOD last van mijn borsten. Misschien dat jij daar deze keer ook last van hebt. Dit is bij mij opeens in een cyclus ontstaan en heb het nu eigenlijk altijd wel, soms wat meer, soms wat minder.
Fahnia wat vreselijk wat jij/jullie hebben meegemaakt. Sterkte en een dikke knuffel! 
Ik zit weer wat in onzekerheid. Aankomende woensdag is NOD. Had opeens afgelopen zaterdag rond middernacht twee druppen helder bloed. Zondagochtend weer gewoon afscheiding die minimaal roze was. Eigenlijk amper waar te nemen. Verder hele dag geen roze of rood meer gezien en vandaag ook nog niet. En ik zit ook maar te wachten op een zweetaanval want denk de hele tijd dat ik wel ongesteld ga worden. Maar die heb ik ook nog niet gehad. Wel al de hele week rare en levendige dromen. Borsten doen ook al een week echt zeer, maar heb weer allemaal symptomen die bij mij niks zeggen. Want dit heb ik allemaal wel eens vaker (gehad) en met elke keer negatief resultaat. Nouja kwestie van afwachten maar en het beste er van hopen. 

Lapjesendraadjes dat klinkt als een prima cocktail haha! Ik zal eens vragen wat ik allemaal ga krijgen. Maar het stelt gerust dat je zegt dat het je meeviel :) weet je al hoe veel bevruchtingen er zijn?
lovetennis kan goed zijn dat het door de ovulatie komt, hopelijk een goed teken!
NWJ dat klinkt echt veelbelovend! Hopelijk goed nieuws woensdag ?

Terug
Bovenaan