Hallo iedereen,
ik had zelf ook al even een topic geopend maar zag dat ik het net zo goed hier had kunnen plaatsen. Ik ben dus uiltjesfan, 28 jaar oud en alweer bijna 8 jaar samen met vriendlief waarvan we de laatste 1.5 jaar fanatiek aan het proberen zijn onze kinderwens in vervulling te laten gaan.
Beetje info:
4-1-2019 mirena verwijderd middels hysterescopie
6-2019 op goed geluk bezig geweest
1-1-2020 cyclus bijhouden, ovulatietesten, temperatuurcurves etc.
Mijn NOD is 13-1-2021 en heb er net een vroege test tegenaan gegooid (want ja, het zou zo leuk zijn en ik voel vanalles) maar die was natuurijk negatief (wat niks zegt hoor, want het is natuurlijk nog te vroeg!) Nou zo gaat dat inmiddels al wel een half jaar lang iedere maand, en iedere maand houd ik mezelf weer voor de gek wat beloond wordt met een flinke dosis teleurstelling.
Mijn cyclus is verder redelijk regelmatig 24 - 26 dagen, eisprong vind ik met de ovulatie test op 12 - 14. BMI is 19.5, rook en drink niet, eet gezond. En toch niets.
Ik moet alles nog terug lezen, maar zijn er meer dames bij wie op het eerste oog alles "normaal" leek en bij wie het niet lukte? En weet je inmiddels waaraan het lag?
Als mijn menstruatie begint overmorgen (want ergens heb ik nog steeds een onterecht sprankje hoop) dan maak ik een afspraak bij de huisarts. Vriend staat daar gelukkig ook eindelijk achter.