Zoekresultaten

1. G

Nachtangsten op 14 maanden?

Ook hier herkenbaar. Ik vond het altijd erg zielig. Op een gegeven moment deed ik er een filmpje op en volgens mij herkende ze dan het deuntje en werd ze wakker. Was een periode van enkele maanden en ook niet elke nacht. Ze is nu 2 en heeft nog wel eens droompjes maar niet zo erg als...
  2. G

Gbs bacterie gevonden 38 weken zwanger.

Tijdens mijn bevalling kreeg ik koorts. Toen hebben ze bloed afgenomen. Toen ik thuis was kreeg ik telefoontje dat ik GBS had. Moesten de baby goed in de gaten houden. Dus hier geen antibotica en alles is goed gegaan. Zijn veel vrouwen die het niet weten en dus goed gaat. Ik ben 16 uur na...
  3. G

Wanneer weer ongesteld

Na 6 maanden, geen borstvoeding gegeven
  4. G

Zwanger, 7 maanden na bevalling

Hier ook na 7 maanden weer zwanger. Ook met dezelfde gedachte als jullie. Had ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. De 2de is nu bijna 8 maanden en de 1ste bijna 2 jaar. Ik vind het uiteindelijk reuze meevallen. Scheelt wel dat we een makkelijke baby hebben, maar wel een drukke...
  5. G

‘S avonds altijd huilen

8 weken is echt de piek dat ze huilen rond dat tijdstip! Duurt even, maar wordt beter!
  6. G

Ontroostbaar na miskraam

2 miskramen gehad bij 5 en 12 weken, direct daarna weer zwanger. Nu 2 kindjes verder!
  7. G

Bloedverlies + steken

Ik heb 2x een miskraam gehad bij 5 en bij bijna 12 weken. Onderzoek komt vaak niks uit en kost enkele maanden. Je kunt dan ook niet zwanger worden. In de meeste gevallen is het domme pech. Ik zei als ik er 3 heb gehad dan ga ik onderzoek doen. Nu 2 kindjes rijker en geen miskraam meer gehad...
  8. G

Heel veel krampjes

Nou krampjes horen erbij?? Ik zou toch goed in de gaten houden. 2 kids en hier nagenoeg geen krampjes. Lijkt me dat er met veel krampjes/huilen toch wel iets is.
  9. G

Hoe melk afbouwen tijdens avondritueel?

Lastig, bij ons dronk ze steeds de fles niet meer op. Zo zijn we dan ook gewoon gestopt. Vaak geven ze wel aan als ze het zat zijn. Mijn dochter slaapt trouwens ook op de knietjes
  10. G

Voedingschema 6 maanden

Bij mijn dochter had ik volgende schema 0700 fles pap 0930 fruithapje 1130 fles + broodkorst Daarna slapen, uit bed, water met een tussendoortje ofzo. Maissnack ofzo 1630 warm eten 1830 fles Onze zoon is nu 6,5 maanden en krijg het nog niet voor elkaar. Kost even tijd.
  11. G

Avondeten

Geven ze geen eten op de opvang? Bij ons tot 2 jaar. Ze eten dan tussen 1600 en 1630. Ideaal. 1830 fles en dan naar bed
  12. G

Baby van 4 weken wil niet slapen overdag

Rond 3 maanden ging onze baby overdag pas slapen in eigen bedje. Sliep daarvoor altijd in de box of wandelwagen
  13. G

Wakkertijd

Die wakkertijd vind ik altijd zo'n raar iets. Gewoon op je kindje letten. Mijn kinderen sliepen beide goed en ook al snel door. Gewoon je kindje volgen...
  14. G

Tips gevraagd ; eerste prikjes

Niet te druk maken. Het is een paar seconden huilen en bij het aankleden merkte ik er al niks meer van. Beide kinderen, ook de rest van de dag geen verschil.
  15. G

Baby 7 weken slaapt ineens lang en geen poepluiers

Bij 7 weken zijn baby instaat om meerdere slaapcyclessen aan elkaar te slapen Die van ons sliep rond 7 weken van 11 tot 7. Bij 3,5 maand van 7 tot 7
  16. G

Cadeau voor de tweede

Ik zou voor een werkbankje gaan ( wel typisch jongens dat wel)
  17. G

Baby kruipt onder haar dekentje vandaan ?

Romper + shirtje met lange mouwen lijkt me best warm. Onze ligt met romper zonde mouw en zomerpyama (korte broek en shirtje) in een slaapzak van de Hema zonder de mouwen. Is het uberhaupt nu niet warm voor een romper met lange mouw? Vind het van die ondingen. Gebruik ik echt alleen als het...
  18. G

Cadeau 2 jaar

Ijscokraam
  19. G

Bijna bevallen en angst voor Corona

Ik heb in oktober corona gehad. Toen 26 weken zwanger en een dochter van 1. Ik was niet ziek, dochter iets snotterig en de baby is nu 5 maanden en heeft er niks van meegekregen. We hebben de eerste weken ook niemand bij dr baby gehad. Zodra hij naar de opvang ging, mocht iedereen hem van mij...
  20. G

gestopt met de pil

Bij mij heeft het maanden geduurd voordat ik regelmatig werd. Zat soms 3 maanden tussen.
  21. G

Baby 5 maanden wakker om 5 uur.

Ik heb de laatste fles 210+7 inzitten. Misschien dat ze dan langer doorslaapt?
  22. G

Menstruatie na bevalling

Ik geef geen borstvoeding, maar ook nog niet ongesteld na 5 maanden. Huisarts gaf aan ma 6 maanden weer terug te komen.
  23. G

Hoeveel kleding maat 50

Niet meer halen.. onze dochter was 50 cm 3300gr, had 3 setjes mt 50. Je kunt al heel snel 56 aan. Je hebt vast een paar 56 die net iets kleiner vallen en anders zo bij te halen. Onze zoon paste geeneens in het geboortepakje maat 50. Die was 51cm 4250gr. Zo zonde als ik daar nog meer voor had...
  24. G

Graag tips bij het vroeg wakker worden van 1 jarige zoon

Wat slaapt hij overdag? Meeste kindjes gaan rond 1,5 jaar naar 1 slaapje. Maar er zijn uitzonderingen waar dit al eerder gebeurd. Mijn neefje deed bij 1 jaar nog maar 1 slaapje
  25. G

Dreumes lacht (en bijt) aan de borst

Bij 15 maanden heb je toch nog maar 1 of 2x melk? Misschien is hij inderdaad klaar met de avondvoeding. Ik gad alleen nog een ochtendfles rond die tijd en tussen de middag gewone melk
  26. G

Wanneer een derde kindje?

Tussrn de eerste 2 zit 15 maanden. Hopelijk tussen nummer twee en drie rond de 18 maanden
  27. G

Ervaringen: kort achter elkaar zwanger!

Bij mij zit er 15 maanden tussen. De jongste is 4,5 maand. En ik heb het niet als pittig ervaren. De oudste zot wel vaak achter een filmpje als ik de baby de fles moet geven. Werk 3 dagen en mijn man 7. Nr 2 was niet gepland, maar nu vinden we het toch wel heel leuk zo kort op elkaar...
  28. G

Hoeveelheid flesjes

Zou ik wel doen. Soms drinkt hij het op andere keer niet. Mijn zoon 15 weken zit ook op 4x180. Drinkt ze nu allemaal op. De laatste doe ik nu 210 in
  29. G

Wakker maken of niet

Bij de 1ste gaven we rond 11 de laatste fles. Sliep door tot 7 uur bij 7 weken. Bij 4,5 maand sliepze van 7 tot 7. Bij onze zoon werkt het niet. Als we die een avondvoeding doen dan komt hij alsnog om 3 uur. Die geven we om 7 uur de laatste fles en wordt dan rond 3/4 wakker. Hij is bijna 4...
Terug
Bovenaan