Zoekresultaten

1. G

Baby lag in stuitligging

Bij mijn zoon en dochter hebben we ook die echo’s gehad vanwege stuit ligging. Bij mijn zoon was gelijk alles goed maar mijn dochter moest met 6 maanden nog een keer terug komen voor een echo. Met 6 maanden waren de heupen nog steeds niet helemaal goed ontwikkeld en nu draagt ze daarom sinds 3...
  2. G

Hoe lang rooming in

Onze dochter is 4 maanden en gaat vanavond voor het eerst naar haar eigen kamertje. Dit omdat ze savonds als wij naar bed gaan of sochtends als onze wekker gaat wakker van ons wordt. Ik geef nog BV maar ze komt gelukkig niet meer snachts of hooguit nog 1 keer vroeg in de ochtend waarna ze weer...
  3. G

Wanneer maat 92?

Mijn zoon wordt volgende week 2 en zit nu in maat 86. Past ook nog kleding maat 80. Maat 92 is hier echt te groot nog. Hij groeit op de -1 lijn.
  4. G

Franse jongensnaam?

Olivier ?
  5. G

Peuter naar gastouder in kraamweek?

Mijn oudste is ook 1 dag naar de opvang gegaan. Eigenlijk om precies alle redenen die hierboven genoemd werden. Daarnaast was het voor mijn man ook heel fijn want dan had hij die dag ook meer tijd om met de baby wat meer uurtjes te spenderen en te verzorgen. De dagen dat mijn dreumes thuis was...
  6. G

Welke meisjesnaam?

Leuk jullie reacties. Bedankt daarvoor. Nog steeds geen baby hier (40 + weken zwanger) dus ik kan nog lekker door twijfelen ;). Merel is in ieder geval af gevallen. Veere hebben we inderdaad ook overwogen maar omdat dat een plaats in Zeeland is viel dat af. Leuk om te lezen dat veel...
  7. G

Welke meisjesnaam?

Bedankt voor alle reacties!! Vind fijn om te lezen hoe anderen tegen de namen aan kijken. Ben inmiddels 40 weken zwanger, wij zijn al een hele tijd uit de naam (althans mijn man, ik ben met hem mee gegaan) maar ik blijf zelf twijfelen omdat ik eigenlijk een andere naam leuker vind. Ik vind...
  8. G

Welke meisjesnaam?

Ik twijfel heel erg over de naam van onze dochter, en aangezien ik het niet aan familie/vrienden wil vragen ben ik heel benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie van de volgende meisjes namen? Welke vinden jullie wel/niet leuk en waarom/ associaties? Merel, Veerle, Lauren. Liefs
  9. G

Uitgerekend april 2021

Jaa!  Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Oh wauw 7 al! Dan kan ze echt meeleven en helpen. Leuk om dat dan met je dochter te kunnen delen. Mijn zoontje heeft als de baby komt natuurlijk nog wel veel hulp nodig en is nog lang niet zelfstandig, maar doet dan nog wel lekker 2 of 1 slaapjes overdag...
  10. G

Uitgerekend april 2021

Hoi Lily, Ik ben half april uitgerekend van nummer 2 (& woon in het gooi) Ik heb een zoontje die bijna 1 jaar is :). Zit dus niet zo een heel groot verschil tussen. Hoe oud is jouw eerste kindje? Groetjes   
  11. G

Dagritme/eetschema baby 11 maanden

Hooi.. hier ons schema wat al een tijdje zo is..  8 uur: fles opvolgmelk 150 cc 9.30 uur: fruithap 10 - 12 uur: slapen 12:00 : 2 boterhammen + water + soms restant fruithap 15:00 : fles 180 cc 15 - 17: slapen Ergens in de middag vaak nog een koekje, yoghurt of fruit. 18:00 : groentenhap (200...
  12. G

Wel/geen koemelk, reflux, slecht drinken

De kinderarts van mijn zoontje vertelde dat je JPM niet kan gebruiken icm maagzurremmer omdat het maagzuur nodig is om de JBP zijn werk te laten doen.  Het zou dus dan geen effect hebben. Misschien is dat de reden dat je het niet samen mag gebruiken?        
  13. G

Hongerige baby 3 maanden

Mijn zoontje is 4 maanden en krijgt al een maand 7 a 8 flessen per dag, in totaal ongeveer 800 - 900 ml per dag. Tot 3 maanden zat hij op 6 flessen, maar ineens werd hij hongeriger en wilde dus vaker. Hij wil niet meer drinken dan 150 ml per fles maar soms ook maar 80 ml.  Heb overlegd met CB en...
  14. G

Hongerige baby 3 maanden

Mijn zoontje is 4 maanden en krijgt al een maand 7 a 8 flessen per dag, in totaal ongeveer 800 - 900 ml per dag. Tot 3 maanden zat hij op 6 flessen, maar ineens werd hij hongeriger en wilde dus vaker. Hij wil niet meer drinken dan 150 ml per fles maar soms ook maar 80 ml.  Heb overlegd met CB en...
  15. G

September!!

Spannende weken voor iedereen & hopelijk binnenkort voorspoedige bevallingen en gezonde baby's! Ik ben 28-9 uitgerekend.. zoon ligt al vanaf 28 weken in stuit en dinsdag gaan ze een versie proberen.. Spannend! Als dat niet lukt wordt het een gentle sectio. Hier sinds vannacht buikpijn...
  16. G

September!!

Spannende weken voor iedereen & hopelijk binnenkort voorspoedige bevallingen en gezonde baby's! Ik ben 28-9 uitgerekend.. zoon ligt al vanaf 28 weken in stuit en dinsdag gaan ze een versie proberen.. Spannend! Als dat niet lukt wordt het een gentle sectio. Hier sinds vannacht buikpijn...
  17. G

September!!

18. G

September!!

19. G

September!!

20. G

Positieve Test, maar totaal geen zwanger gevoel.

De eerste weken van mijn zwangerschap had ik ook totaal geen zwanger gevoel! Had alleen die menstruatie achtige krampen die jij beschrijft. Als ik niet getest had had ik de eerste weken echt niet geweten dat ik zwanger was. Ik denk echt dat je testen dus gewoon kloppen, dus bij deze een...
  21. G

Positieve Test, maar totaal geen zwanger gevoel.

De eerste weken van mijn zwangerschap had ik ook totaal geen zwanger gevoel! Had alleen die menstruatie achtige krampen die jij beschrijft. Als ik niet getest had had ik de eerste weken echt niet geweten dat ik zwanger was. Ik denk echt dat je testen dus gewoon kloppen, dus bij deze een...
Terug
Bovenaan