Zoekresultaten

1. P

Radeloos

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn zoontje is nu 5 maanden. Hij is nooit een hele makkelijke baby geweest. Overdag heeft hij altijd slecht geslapen. Snachts slaapt hij opzich wel goed. Krijgt al vanaf 2 maanden rond 22:00 zijn laatste fles en meld zich dan zo rond 06:00 voor nog een...
  2. P

Kolven

Hoi, Mijn kleine man is morgen 4 weken oud, en ik kolf vanaf dag één en hij krijgt het via de fles.  Dit omdat hij aan de borst niet wilde drinken, twee keer lactatie deskundige langsgeweest, maar mocht niet baten.  Ik heb de eerste week denk ik wel echt om de drie uur gekolfd, om de...
  3. P

Voorbereiden op (gelande) keizersnede

<p>Hoi allemaal, </p><p>Wij hebben vandaag tijdens de groei echo te horen gekregen, dat de kleine man hoogstwaarschijnlijk met een keizersnede gehaald gaat worden. <br />Ten eerste omdat hij nog steeds in stuit ligt en wel al lekker aan het indalen is. Ten tweede omdat...
  4. P

Eerste baby was

Hoi,  Waarom kun je hydrofiele doeken beter niet strijken?  Ik was dit namelijk wel van plan.. 
  5. P

31+ weken zwanger

Leven en laten leven............ Ik ben momenteel ook 31 weken zwanger. Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ben er ook wel een beetje klaar mee al.. Vind 9 maanden toch eigenlijk best wel lang haha. Al hoop ik wel dat die kleine nog 2 maandjes blijft zitten natuurlijk.  Heb al sinds...
  6. P

Lage rug en bekkenpijn

Bedankt voor jullie tips en adviezen!  Slapen met voedingskussen doe ik al, maar vind het niet echt helpen tegen de rugpijn.  Kruik ga ik direct mee beginnen! En accapuntuur is ook wel iets om me in te verdiepen. Nog nooit gedaan namelijk. Maar alles om de pijn te verlichten, zodat ik ook die...
  7. P

Lage rug en bekkenpijn

<p>Hoi dames, </p><p>Ik ben nu 30+3 zwanger en sinds een aantal weken erg last van pijn laag in mijn rug. </p><p>Ik ben hierdoor al minder gaan werken sinds vorige week. Maar de pijn wordt steeds erger en ben nu op het punt dat het me ook daadwerkelijk belemmerd in...
  8. P

Zwangerschapssuiker

@VOF Hier precies hetzelfde. Ook de suikertest gedaan met 24 weken omdat onze kleine man aan de flinke kant is. Gelukkig was het geen zwangerschapsdiabetes.  Hoever ben je nu? Ik ben nu bijna 28 weken en krijg met 30 weken en met 34 weken extra groei-echo’s. Even kijken hoe die uitpakken, maar...
  9. P

Werk en alleenstaand

Hoi,  Ik werk zelf als pedagogisch coach in de kinderopvang. Ook ik zal straks mijn kindje 2 dagen naar de kinderopvang brengen, omdat wij beide moeten werken.  Ik snap heel goed dat dit voor jou misschien onnatuurlijk voelt en eng is. Dat is het misschien ook wel.. Ik ben zelf van mening dat 3...
  10. P

neusspray xylometazoline zwangerschap

Hoi, Ik had in het voorjaar erg last van hooikoorts en mijn neus zat dag en nacht verstopt. Een gewone zoutoplossing werkt dan dus niet. Heb toen de huisarts en de verloskundige gebeld, en een neusspray met xylometazoline mag je gewoon gebruiken, zolang je het niet langer dan 5 dagen achter...
  11. P

Joolz day 3

Bedankt voor jullie reacties! 
  12. P

Joolz day 3

<p>Hoi (aanstaande) mama’s,</p><p>Zojuist de Joolz day 3 kinderwagen besteld (ben er al maanden verliefd op). Heeft iemand er ervaring mee? </p><p>Daarnaast wil ik ook de Maxi Cosi Pebble Pro autostoel aanschaffen, maar weet nog niet zo goed welk isofox base station...
  13. P

Doodziek

Wat naar dat je zo ziek bent! Zeker met dit warme weer. Zo kost het vast nóg meer energie.  Zelf heb ik het gelukkig niet gehad, maar heb mijn zwangerschap wel pas met 13 weken bekend gemaakt op mijn werk. Puur omdat dit voor mij goed voelde.  Dat is ook je goed recht! Officieel mag je werkgever...
  14. P

20 weken echo - grote baby

Bedankt dames voor het delen van jullie ervaring!  Het stelt mij echt gerust om te lezen dat meerdere dit te horen hebben gekregen, en het dus helemaal niet perse iets hoeft te betekenen.  Nu kan ik het weekend lekker genieten van de verder prachtige echo ? 
  15. P

20 weken echo - grote baby

<p>Hoi (aanstaande) mama’s, </p><p>Wederom vraag ik graag om jullie ervaringen: </p><p>Vanmorgen hebben wij gelukkig een prachtige 20 weken echo gehad. Alles zag er mooi uit, wat een opluchting en wat een mijlpaal weer! </p><p>De echoscopiste vertelde...
  16. P

Schimmel infectie??

Mijn verlofskundige gaf in het begin aan dat het sowieso niet de bedoeling is om zelf iets te halen bij de drogist, bij vermoeden van een schimmelinfectie, maar altijd eerst contact op te nemen met de huisarts.  Heb er zelf toevallig ook last van gehad rond de 14 weken, de mevrouw bij de...
  17. P

Baby nog niet voelen

Dankjulliewel! Fijn om van ervaringsdeskundige te horen dat het dus écht bij de een wat langer duurt als bij de ander.    Fijne avond allemaal ☺️
  18. P

Baby nog niet voelen

<p>Momenteel ben ik 18+3 zwanger. Tijdens een echo met 13 weken vertelde de gynaecologe dat ik de baby waarschijnlijk vroeg zou voelen, omdat mijn placenta achter ligt. </p><p>Echter voel ik tot op heden nog helemaal niks.. Ik merk dat ik me hier toch een beetje zorgen over...
  19. P

4D echo

Bedankt voor jullie reacties en het delen met jullie ervaring allemaal!  
  20. P

4D echo

<p>Hoi allemaal, </p><p>Wij willen heel graag een 4D echo laten doen, ben zo benieuwd hoe ons kleine mannetje eruit ziet. </p><p>Bij hoeveel weken geeft volgens jullie de mooiste beelden? </p><p>Ben nu bijna 18 weken, ik weet dat ik dus nog even geduld...
  21. P

Geen innestelingsbloeding wel zwanger?

Ik heb wel 3 druppeltjes bloed verloren 1 dag na mijn NOD, vermoed dus dat dit een innestelingsbloeding was. Maar ik heb van heel veel mensen om mij heen gehoord dat zij dit ook niet hebben gehad. 
  22. P

Wat denken jullie?

Hoi allemaal,  Vanmorgen de echo gehad. Het is toch een jongen ?     https://www.mupload.nl/img/zfsbajot23.jpeg  
  23. P

Symptomen week 5

Gefeliciteerd met je zwangerschap!  Ik ben zelf ook helemaal niet misselijk oid geweest. Ben de eerste weken wel echt ontzettend moe geweest. Dit werd na 11/12 weken weer minder. 
  24. P

Wat denken jullie?

* Pin me er niet op vast :) 
  25. P

Wat denken jullie?

@AlicevanD, over 2 weken hebben we de echo!  Als ik de foto’s van internet vergelijk, denk ik zelf ook een meisje. Maar goed, heb er geen verstand van natuurlijk dus bind me er niet op vast.  
  26. P

Wat denken jullie?

Bedankt allemaal voor jullie reacties!  Zo spannend en leuk allemaal.  Ik laat het jullie zeker weten!   
  27. P

Wat denken jullie?

https://www.mupload.nl/img/to52eu0m3.jpeg  
  28. P

Wat denken jullie?

<p>Hoi,</p><p>Vandaag weer een mooie echo gehad bij de gynaecoloog (13 weken vandaag). </p><p> </p><p>Ben zo benieuwd naar het geslacht.. Wat denken jullie, aan de hand van de nub-theorie?</p><p>https://www.mupload.nl/img/to52eu0m3.jpeg</p>
  29. P

Kan newborn baby skipak maat 68 aan?

Dankjulliewel voor de snelle reacties! Toch fijn hoor, zo’n forum. 
  30. P

Kan newborn baby skipak maat 68 aan?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik heb een vraagje: ik ben in december uitgerekend en ik heb een ontzettend leuk, dik en warm skipakje gezien. Nu met 50% korting en ja ik weet het ben er vroeg bij, maar wil hem eigenlijk alvast bestellen. Maar ze hebben alleen nog maat 68. Nu is mijn...
Terug
Bovenaan