Zoekresultaten

1. G

Welke naam past bij Jaylinn?

<p>We hebben aanstaande woensdag onze 8 weken echo. We weten dus nog niet wat het wordt. </p><p>Maar welke naam past bij Jaylinn? #help</p>
  2. G

Hcg gehalte en eventuele 2 ling miskraam

Bedoel uiteraard echo 22/6 die met 1,5 week vervroegd wordt. 
  3. G

Hcg gehalte en eventuele 2 ling miskraam

<p>Hoi, </p><p>Vandaag na vorige week een positieve test, waarop stond 2-3 weken, weer flink aan het bloeden, begon met "roze" bloed en nu is het een soort zee van bloed. </p><p>Gebeld met de VK. Maandag worden we terug gebeld om de echo te vervroegen van 22/5 naar...
  4. G

Help!! Zwanger en bloedverlies

Hoi allemaal,  Helaas was deze zwangerschap een miskraam. Ik had dus 12 mei een echo, om te kijken of ik "schoon" was. Had een paar dagen ervoor tevens al een negatief testje gehad. Daar zat inderdaad niks in m'n baarmoeder, maar wel rondom m'n baarmoeder zat dus vocht. Dat kon volgens de...
  5. G

Hoi allemaal,  Helaas was deze zwangerschap een miskraam. Ik had dus 12 mei een echo, om te kijken of ik "schoon" was. Had een paar dagen ervoor tevens al een negatief testje gehad. Daar zat inderdaad niks in m'n baarmoeder, maar wel rondom m'n baarmoeder zat dus vocht. Dat kon volgens de...
  6. G

Welke naam past bij Jaylinn?

<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>Welke naam past bij ons dochtertje haar naam? </p><p>Jaylinn </p><p>We weten nog niet wat het wordt en zijn nog "maar" 6 weken, snel na een vroege miskraam had ik werr een positieve test in handen...
  7. G

Miskraam of niet ! Let op met foto!

Ben vandaag gebeld. Kunnen er nog niet zoveel mee. Omdat het nog zo pril is, als het wel goed is en ik enkel rood en donkerrood bloed verlies heb, het al is afgenomen en verder geen klonten oid verlies. Over 2 weken nieuwe bel afspraak (tenzij ik eerder ergens last van heb oid) dan pas ook een...
  8. G

Ben vandaag gebeld.   Kunnen er nog niet zoveel mee. Omdat het nog zo pril is, als het wel goed is en ik enkel rood en donkerrood bloed verlies heb, het al is afgenomen en verder geen klonten oid verlies.   Over 2 weken nieuwe bel afspraak (tenzij ik eerder ergens last van heb oid) dan pas ook...
  9. G

Hoop ook echt, dat het een goed teken is ? En dat dit hele bloeden dus onschuldig is mbt de baby.. ? Morgen telefonische afspraak, bespreken hoe het met het bloeden vordert denk ik. En daarna verdere afspraken. Misschien dat ik dan morgen of overmorgen (indien ze plek hebben) mag komen voor een...
  10. G

Een klein beetje positief vanuit hier. Maandag dus redelijk veel bloed gehad. Dinsdag werd het al veel minder, vandaag is het nog iets minder. Tot nu toe is het enkel rood en donkerrood bloed, verder nog niks gezien/tegen gekomen. Het wordt dus wel snel minder, anders dan bij een "gewone"...
  11. G

Aah oke, ik ben ook na de geboorte van onze 1ste dochter 27/04 pas in februari weer ongesteld geworden (gaf bv tot 9 maanden) toen in maart niet, april ook niet, was misselijk dus getest. 3x positief. Toen opeens bloedverlies. Contact met vk opgenomen, die bellen donderdag dus terug voor gevolg...
  12. G

Dank jullie wel voor de reacties! Wij hopen uiteraard op het beste ?. "gelukkig" tot nu toe enkel rode en donkerrode bloed gehad. Vandaag is het al wel minder dan gister. Houden we het "negatieve" in onze achterhoofden, dan is de "klap" misschien minder hard. Heb wel sinds gister iets meer last...
  13. G

Dank jullie wel voor de reacties! Wij hopen uiteraard op het beste ?. "gelukkig" tot nu toe enkel rode en donkerrode bloed gehad. Vandaag is het al wel minder dan gister. Houden we het "negatieve" in onze achterhoofden, dan is de "klap" misschien minder hard. Heb wel sinds gister iets meer last...
  14. G

Bedankt! Dat doe ik ?
  15. G

Bedankt! Dat doe ik ?
  16. G

Dankjewel voor je opmerking. Donderdag neemt de VK contact met mij op, moet het tot die tijd aankijken. Verder geen advies oid gehad. Het is enkel rood en donkerrood bloed. Verder niks. Sinds net ook wat misselijk en (licht) pijnlijke borsten. 
  17. G

Hoe bedoel je met "nog niet alles schoon" mbt miskraam of wat eruit moet ivm mogelijke zwangerschap? Tot nu toe is het enkel rood en donkerrood bloed. Wel minder dan een "normale" ongesteldheid. Niet slijm oid.  Daarbij heb ik sinds net wel (licht) pijnlijke borsten en beetje misselijk. Had al...
  18. G

Hoe bedoel je met "nog niet alles schoon" mbt miskraam of wat eruit moet ivm mogelijke zwangerschap? Tot nu toe is het enkel rood en donkerrood bloed. Wel minder dan een "normale" ongesteldheid. Niet slijm oid.  Daarbij heb ik sinds net wel (licht) pijnlijke borsten en beetje misselijk. Had al...
  19. G

Hoi, hoe groot kan dat zijn bij 5 weken?  Ik twijfel zelf ook of ik een miskraam heb.  Testje gaf zatedag en zondag positief aan. Toen afgelopen nacht begonnen met vloeien. Testje gaf vanochtend aan zwanger 1-2 weken.     
  20. G

<p>Hoi allemaal, Zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan. Hier kwam een heel licht gekleurd streepje, die dus positief aangaf. Zondag nog een testje gedaan, die gaf ook een licht streepje die positief aangaf.  De nacht van zondag op maandag wordt je dan ongesteld. Doe in de ochtend...
Terug
Bovenaan