Zoekresultaten

1. B

Hcg waarde bloed 5IU

<p>Hallo Meiden, </p><p>Ik heb een cyclus van 27 dagen. <br />Vandaag zit ik op dag 27, niet ongesteld geworden, pijnlijke borsten. <br />Een zwangerschap test gedaan deze gaf heel licht positief aan, vandaag ook een bloedtest laten doen. <br />Waarde HCG was...
  2. B

NOD december!

Hey Gietje!  Nee helemaal niet stom! Handig zelfs!  Ik wou even wat kwijt over je test, ik heb hier de Predictor Early, "test vanaf 6 dagen voor de uitgebleven menstruatie" En daar staat dan nog bij "meer dan 99% nauwkeurig"  MAAR, als je nou naar de zijkant kijkt, staat er  6 dagen voor = 76% ...
  3. B

NOD december!

Super spannend! Ik zelf heb vandaag steken in mijn onderbuik links, en gevoelig met obstipatie! Ik hoop ook zo dat het iets betekend!! 
  4. B

NOD december!

23e NOD, ik heb gek genoeg weinig tot helemaal geen afscheiding. Ik las ergens dat dat ook een teken kan zijn van zwangerschap, maar vraag me dan af vanaf welke fase, iemand antwoord? 
  5. B

NOD december!

Spannend!  helaas kan ik daar niet over mee praten.. bezig voor ons eerste wondertje!  Kijk anders even op google, er staan heel wat "vroege symptomen"  @Fleurbo! Haha! Op die fiets! Ik denk dat ik toch tot de 22e wacht.. mischien 21..  @Gietje jij ook op het wachtbankje! Wanneer ga jij...
  6. B

NOD december!

Ik heb de 11e lichte steekjes gevoeld! Maar wel heel kort.. 10 minuten?  23e NOD! Hetzelfde! Ik heb een early test , (6 dagen voor de uitgebleven menstruatie) ik lees hier alleen heel veel dat je het beste kunt wachten, maar.. als het jou een goed ideee lijkt om het de 20e te testen! Doe ik...
  7. B

NOD december!

Hey Meiden!  Wat spannend allemaal!  Voelen jullie je eiersprong? Ik voel deze normaal gesproken wel, maar heb het deze maand niet gevoeld, NOD valt op 23decemer! duimen voor elkaar! Wat ik wou vragen is, heeft er iemand last van een droge vagina ? weinig tot geen afscheiding? Tijdens/rond...
  8. B

Moederlijk advies nodig, wat helaas niet meer van mijn eigen mama kan.

Hey "Gebruiker101..."  Ehm, ja eigenlijk meende ik mijn vraag serieus.  Ik begrijp dat ondanks de goede timing je niet per direct zwanger word, maar ik vroeg me af waar het allemaal aan kan liggen.  Ik eet gezond, slikfolizuur, beweeg voldoende. En ik vroeg me eigenlijk af wat er was wat ik nog...
  9. B

Hey "Wilkindje"  Wat is eigenlijk de reden dat het niet lukt? Of niet meteen lukt, wanneer je op het juiste moment hebt gevreeën, en jullie beiden vruchtbaar zijn?  gr
  10. B

Hey!  Heel erg bedankt allemaal voor jullie advies, lief!  Ik ben tegen al het wijze advies ingegaan en heb vandaag geknutseld met mijn vriend. 2x  morgen heb ik mijn eiersprong.  zou dit voldoende kunnen zijn?  alvast bedankt!  gr
  11. B

Hey!  Heel erg bedankt allemaal voor jullie advies, lief!  Ik ben tegen al het wijze advies ingegaan en heb vandaag geknutseld met mijn vriend. 2x  morgen heb ik mijn eiersprong.  zou dit voldoende kunnen zijn?  alvast bedankt!  gr
  12. B

Het is nogal privé en ik ben bang dat ik hierdoor boze reacties krijg.  mijn vriend moet nog 1 jaar in detentie zitten. Voordat hij vast kwam te zitten wouden we al heel graag een baby. En ik weet dat een kind een stabiele thuissituatie nodig heeft, en ik zal er ook alles aan doen om hem/haar...
  13. B

<p>Hey Meiden! <br /><br /></p><p>Sinds kort probeer ik zwanger te raken, ik zit met heel veel onduidelijkheden en onzekerheden, het liefst zou ik heel veel dingen van mama geleerd hebben, helaas is ze er niet meer. <br />Door omstandigheden zie ik mijn vriend...
  14. B

NOD december!

Bedankt voor je reactie Evet!  Dus jij had er ook voor gekozen 1/2 dagen voor de eiersprong? Gr
  15. B

Messenger groep voor 25 tot 30 jarig die net zijn begonnen om zwanger te worden

Hey!  Beau 26 jaar!  Lijkt mij ook heel leuk!  Gr
  16. B

NOD december!

<p>Hallo Meiden,  NOD 23/24 december, <br /><br /></p><p>wie kijkt er mee? Spannend! </p>
  17. B

3e ronde December!

Ik heb mijn NOD ook rond de 23/24! En heeeeel gek! Maar ik heb er dit keer ook een heeel goed gevoel bij! Haha wat toevallig! Ik hoop zo dat we een positieve test als kerstcadeau krijgen! X
  18. B

3e ronde December!

Spannend!  Ik wil het dit keer afwachten tot mijn NOD. Die zou de 23/24e moeten zijn, mijn situatie ligt wat lastig..  Ik kan mijn vriend door omstandigheden maar 1 keer in de maand zien, 10e heb ik mijn eiersprong. De 9e gaan we knuffelen! Haha, de kans is dus niet zo heel groot helaas.. ...
  19. B

NOD december 2019

Hallo Allemaal,  Sinds vandaag zit ik op deze forum,  Graag zou ik jullie willen vragen om advies. Ik zie mijn man, door omstandigheden maar 1 keer in de maand.  In december valt mijn eiersprong op de 10e en de 9e zal ik mijn vriend is.  Is *** hebben 1 dag voor je eiersprong het verstandigst...
  20. B

3e ronde December!

<p>Hé Meiden! <br /><br /></p><p>Met kerst hopen op een positieve uitslag wie nog meer rond de kerst? :) </p><p> </p><p>Groetjes</p>
Terug
Bovenaan