Zoekresultaten

1. D

Vroegtijdige miskraam (+/- 4 week)

Wie heeft het nog meer mee gemaakt? Hoe zijn jullie er mee omgegaan? En hoe nu verder? Dag na NOD toch een bloeding wat volgens de assistent hoog waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam is geweest. Zo vroeg dat mijn testen blijkbaar negatief bleven. Normaal gesproken is mijn...
  2. D

Innestelingsbloeding na NOD of toch ongesteld?

Ja een vroege afgelopen zaterdag die negatief was dus toen had ik de hoop al wat op gegeven. Vanochtend voor de zekerheid nog maar getest weer negatief. Update: vannacht voor de zekerheid tampon in gedaan. Was wel weer raak met stolsels groter dan een 2 euromunt. Heb morgen al een afspraak...
  3. D

Innestelingsbloeding na NOD of toch ongesteld?

Hee. Zondag was mijn NOD dagje. Helemaal blij zielsgelukkig want we proberen al een jaar. Eenmaal koffietijd en ik had last in mijn rug en kon niet lekker zitten. Maar zag nog geen problemen. Maandagochtend ongesteld (tenminste dacht ik). Meestal als ik eenmaal bloed zie weet ik hoe...
  4. D

Tips

Hee probeer de app premom. Hierin kun je je ovulatie testen in scannen voor een duidelijk resultaat wanneer je eisprong is. Daarnaast kun je ook temperaturen. BBT (Basale body temperatuur) Dat betekent eigenlijk als je wakker wordt eerst tempen voor je wat gaat doen. Deze kun je ook...
  5. D

2de piek?

Uuuhm tja hoe dan?<br />Ronde 11 we zijn al sinds dec aan het testen met ovulatie testen en sinds feb zet ik het in de app van Premom. Normaal gezien had ik een piek en stopte ik dan na de 1ste lage test met testen. <br />Alleen vandaag uit gewoonte wel getest. En nu zie ik een 2de...
  6. D

Zindelijk worden, hoe doe je dat?

Wat fijn om zulke ervaringen te lezen. Was ook zeker niet van plan om het te pushen, ze is nog jong. Alleen zien we wel de interesse er naar. Ik zat ook te denken om een als de interesse doorzet thuis sowieso te beginnen binnenkort met training. Boos worden met een ongelukje heeft geen zin...
  7. D

Zindelijk worden, hoe doe je dat?

Heey Onze dochter is 17 maand en we zitten heel erg met het puntje zindelijk worden onze maag. We hebben een potje in huis die ze interessant vind, gaat er regelmatig even op zitten, staat op en sleept de po weer mee naar een volgend punt. Waar ze weer gaat zitten. De wc vind ze ook...
  8. D

Deel je beste tips om zwanger te raken.

Inderdaad proberen kan geen kwaad. Ondertussen al aan de vitamines en manlief ook. Ongesteldheid is voorbij dus ?? Hij zei vandaag heel lief geen cola zero hè zit aspartaam en cafeïne in. Dus doe maar een sinas voor jou. ☺️
  9. D

? heerlijk heb ik ook gedaan bij de eerste en sindsdien elke keer. Muziekje aan, benen omhoog 10-15 min. ??
  10. D

Tja is altijd een dingetje. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik totaal gestopt aangezien ik zo “verslaafd” ben aan koffie krijg ik hoofdpijn als ik bijv. In de ochtend 1 kopje neem en daarna niks meer. Dus dan stop ik soms liever helemaal. Soms doe ik in de avond wel een kopje koffie puur voor...
  11. D

Ik ben al aardig onderweg met het minderen in cafeïne. Waar ik zo op 8-10 koppen per dag zat zit ik nu op 1. Of zelfs zoals deze week soms niet eens een kopje koffie. Qua vitamines ga ik eens even met de man aan tafel. Kijken of ik hem zo ver krijg?
  12. D

Deze kende ik zeker nog niet ga ik zeker uit proberen?
  13. D

Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar alle tips die ik maar kan krijgen. We zijn al een poosje onderweg ronde 11 en zijn nog niet in verwachting van onze 2de. Dus zijn we opzoek naar de beste tips en tricks om het toch te laten slagen. Gyn schakelen we bij ronde 13 in. Proberen al...
  14. D

Iemand nog Tips voor me? (Ronde 11)

Hallo allemaal,<br />Na 10 rondes is mijn geduld lichtelijk op. We hebben ovulatie testen geprobeerd vanaf dag 5 na ongesteldheid tot ongesteldheid en dan klussen we voornamelijk rond de ovulatie (vanaf +/- 2-3 dagen voor en na ovulatie en tussendoor nog 2-3x) We eten gezonder, bewegen...
  15. D

Ovulatietest positief niet zwanger geraakt

Ik heb sinds kort de premom app. Daarin kun je dan een foto maken van je ovulatie test en kun je heel mooi zien hoe en wat. Ik begin meestal rond dag 5 na ongesteldheid met testen.
  16. D

Moeders in Groningen

Hee, Hier een moeder (24 jaar) van een meisje van 16 maand. Uit Sappemeer. Ik herken je verhaal, onze vrienden denken nog lang niet aan kinderen. Daarnaast zijn wij al weer aan het proberen voor een 2de. Nou dat is al helemaal een gedoe, en kunnen we niet over praten. Dus ja…. Soms zou het...
  17. D

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hee doe graag mee morgen NOD maar denk dat het hem niet word, heb al de hele dag buikpijn. Dit was ronde 8
  18. D

5 dagen overtijd

Ondertussen 26 dagen overtijd. Dokter wilde een bloedonderzoek doen. Deze was negatief, vervolgens wilde de dokter een schildklier onderzoek doen. Dit eerst even op pauze gezet. Was te verslagen, we zijn al een half jaar aan het proberen en dan dit. Vandaag wel voor eerst een klein beetje...
  19. D

.

.
  20. D

5 dagen overtijd

Een week lang voor ik ongesteld moest worden al misselijk hoofdpijn en moe. Nu 5 dagen te laat nog steeds misselijk en sneller moe.<br />Weet niet goed wat er in mijn lichaam allemaal gebeurt. Sinds de Corona vaccinatie loopt het allemaal wat anders, eerste maand na de 2de vaccinatie een...
  21. D

Nod november

Ooh spannend. Hopen dat je zwanger bent. Hier nog niks geen ? dus we hebben weer een beetje hoop.
  22. D

Wat is de beste zwangerschapstest?

Hallo dames, Ik heb zelf altijd de testen van action gebruikt. Bij mijn eerste zwangerschap, had ik pas na een week positieve test in de hand. En het heeft me nu wel aan het denken gezet. Zijn er testen die een lager gehalte hcg beter kunnen weergeven? Of dat de een beter is dan de andere?
  23. D

Nod november

Hee dames. Morgen nod. Lig momenteel met buikpijn,pijnlijke borsten op de bank, voel me sloom, er niet geheel bij. De afgelopen week was ik al niet helemaal fit. Oog trilt doordat ik me ergens te veel stress en te weinig slaap. Ik twijfel aan hoe ik me voel, is het echt of is het gewoon...
  24. D

Nod november

Doe graag ook weer mee, NOD 30 of 1 Voor de 6de ronde, 2de kindje.
  25. D

Kan het weer gebeuren?

Een vraag met eerst een beetje uitleg. Toen ik net in verwachting was van onze eerste heb ik voor 4 dagen voor NOD vroege test gedaan. Negatief. Later nog eens negatief. Een week na dat ik nog steeds niet ongesteld was geweest heb ik maar weer getest. En een heel licht streepje bijna niet...
  26. D

Wachtbankje ??? (oktober)

Hier vandaag getest met een vroege test. Dit aangezien ik al 2 dagen misselijk ben, opgeblazen gevoel. 4 dagen voor NOD. Uitslag 1 streepje. ?
  27. D

Eerste symptomen zwangerschap

Wat waren eerste symptomen van jullie zwangerschappen? ben zeer benieuwd, en wanneer merkten jullie het?
  28. D

Hebben jullie ooit een horizontale streep gehad ipv verticaal? Is me vanochtend overkomen een dikke horizontale streep. Keek naar de verpakking stond niks over een horizontale streep. Alleen een verticale moest te zien zijn als je in je vruchtbare periode zit. Ga later vandaag nog eens testen.
  29. D

Hee, heb op 30/10 NOD. Duurt nog wel een poosje.
Terug
Bovenaan