Zoekresultaten

1. P

Mondkapje

Ik werk altijd met een mondkapje op, ook voor Corona (tandarts). Zuurstof echt geen enkel probleem!
  2. P

Tandvlees

Ik ben zelf tandarts en kan het niet laten ook een reactie te plaatsen ;-). Het hoort inderdaad bij de zwangerschap als gevolg van hormonen. Het kan zinvol zijn wat vaker langs te komen voor gebitsreiniging, maar het allerbelangrijkste is zelf heel goed voor de mond te zorgen, zoals de...
  3. P

Ervaringen osteopaat

Wij hebben ook goede ervaringen! Onze knul was een flinke 8 ponder en hoewel een prima bevalling, toch erg onrustig, veel overstrekken, weinig slapen en reflux. Aankleden vond hij vreselijk. Na drie behandelingen bij de osteopaat een compleet ander kind. Door de weeenopwekkers bij de...
  4. P

Baby 7 maanden slaapt ineens slecht

Volgens mij zit er een slaapregressie rond 7 maanden. Zou je eens moeten opzoeken en of je hem daarin herkent.
  5. P

Geiten zuigelingenvoeding

Ik denk dat het elkaar allemaal niet zo gek veel ontloopt, zeker niet die zuigelingenvoeding 1. Opvolgmelk is weer anders natuurlijk. Als je anders bij een dieetvoeding belandt, waar vast ook weer nadelen aan zitten, is het dan zo n slechte optie? Ik denk van niet
  6. P

Baby van 3 maanden slaapt 's nachts heel lang, té lang?

Zeker als je nog 6-8 voedingen geeft zou ik je niet te druk maken over teruglopen vd melkproductie. Sowieso als je gaat werken heb je kans dat je er even extra hard aan moet trekken, bijv door clusterkolven oid. Als ze het verder goed doet zou ik erop vertrouwen dat ze het wel regelt voor...
  7. P

Hebben het trouwens wel ook heel geleidelijk geïntroduceerd en verder opgebouwd toen ik ging stoppen met de bv. Geen darmproblemen meer gehad toen.
  8. P

Ja wij! Ik gaf het naast de bv omdat ik na mijn borstoperatie net te weinig melk kon kolven. Omdat hij ook erg slecht reageerde eerst geitenmelk geprobeerd en dat ging gelukkig wel goed. Wij gebruiken Pure Goat. Zeer tevreden over muv de prijs ?
  9. P