Zoekresultaten

1. G

Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ik heb vandaag ook een goede echo gehad. Daarna doorgeraced naar werk. Zal morgen ochtend even bijlezen.    10+2 nu. En 26 juli uitgerekend. Dus net niet augustus maar mag ik hier wel bij blijven? 
  2. G

Fijn de eerste goede echo :)  Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen. Vandaag 10+4 dagen    Hoe verander je forumnaam ?
  3. G

Wat hebben jullie allemaal snel echo's.ik moet nu nog een week wachten. Maar elke dag klachten  dus zit het hopelijk nog wel goed. Geen bloed gehad tot nu toe.   Ben nu 9 weken + 4. 
  4. G

Hoi mag ik mij hier ook melden?    Ben al iets verder dan de meeste hier maar rond 28 a 29 juli uitgerekend als het goed is. Eerste echo heb ik 30 december. Super spannend. Hebben er 2 jaar over gedaan en nu voor het eerst zwanger.  Klachten vallen heel erg mee. Alleen super moe maar werk ook 40...
  5. G

Juli 2023

Hoi mag ik mij hier ook melden ? Ben vandaag 9 weken. Eerste zwangerschap na 2 jaar strugles en proberen. Super spannend. Ben rond de 25 juli uitgerekend.  Intake verloskundige vorige week gehad. Bloeddruk was super. Dat was 2 jaar geleden veeeeel te hoog. Dus daar super blij mee.  Klachten...
Terug
Bovenaan