Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Wat hebben jullie allemaal snel echo's.ik moet nu nog een week wachten. Maar elke dag klachten  dus zit het hopelijk nog wel goed. Geen bloed gehad tot nu toe.
 
Ben nu 9 weken + 4. 
 
@Paula'tje ? wat een avontuur in je eentje . Je gaat vast een echte power mama worden ?.
 
@Zazou geef de hoop nog niet helemaal op voordat het bevestigt is.. ik dacht namelijk "gewoon" ongesteld te zijn. Best wat bloedverlies, niet een paar druppeltjes maar ook geen zware menstruatie. Ik duim voor je ?
 
ZazouTwee hoe is het nu? Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Paula jeetje wat heftig lijkt me dat! Maar wat stoer dat je het avontuur alleen aan gaat. Er super fijn dat de eerste echo goed was!!
Kaat ik snap het helemaal hoor! En stress is ook niet goed!! Fijn dat je de 30e voor de eerste echo kan en dan dus als het goed is 6+1 toch? Dan zou er wel wat te zien moeten zijn! Hopelijk ook al een kloppend hartje al is het inderdaad wel slim om er vanuit te gaan het nog niet te doen en dat dat niet perse slecht is.
Gebruiker huhh jij hebt pas bij ruim 10 weken je eerste echo?! Nog nooit gehoord. Ik dacht dat het standaard was tussen 7 en 8 weken de eerste echo? Wij hebben alweer tussen de 10 en 11 weken de termijnecho.. Gaan jullie trouwens voor de 13 weken echo? Bij mijn eerdere zwangerschappen hadden ze deze nog niet. Vind het zelf wel heel fijn!! Eigenlijk hoe meer echo's hoe beter haha!
TMAAM hoe is het met jou? 
 
@Panda, jaaa ik ben dan 6+1, maar ik denk gezien mijn positieve ovutest op 2 dec dat ik wat achterloop... dus misschien net 5,5 /6 ben. Maar goed, ben al heel blij als ik niet ga bloeden deze week. ? en hoop idd echt wat te zien op de echo! Hoe voel jij je?  & Idd hoe gaat het met TMAAM en JoyE? ?
 
Ik kan helaas woensdag pas terecht. Tot zo ver 'met spoed' ingestuurd worden. Helaas heb ik denk ik al duidelijkheid gekregen; de menstruatiekrampen zijn zo erg geworden dat ik twee paracetamol heb ingenomen en het bloeden is flink toegenomen,.. ook met stukjes weefsel erbij. Dus ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het echt mis is. Het enige wat ik nu kan hopen is dat mijn lichaam het zelf goed opruimt. Ik ben er zo verdrietig van meiden ?
 
Hallo! Ik praat ook graag mee. Ik ben er vorige week vrijdag achter gekomen dat ik voor de eerste keer zwanger ben. Ik weet niet precies hoelang ik momenteel ben vanwege een onregelmatige cyclus maar ga voor nu uit van 5 weken, maar dit kan ook al 7 zijn. Aangezien mijn testen eerst negatief waren acht ik die kans niet heel groot. 30 december heb ik mijn eerste echo.
 
Och jeetje ZazouTwee ik ben er even stil van... Ik snap dat je er onwijs verdrietig van bent ? en dat net zo voor de kerst... Je zat nu toch al op 7 weken? Wat bizar zeg dat het dan ineens mis is!!! Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke virtuele knuffel van deze kant! Vind het echt zo erg voor je!!! 
 
[quote quote=10598164]Ik kan helaas woensdag pas terecht. Tot zo ver ‘met spoed’ ingestuurd worden. Helaas heb ik denk ik al duidelijkheid gekregen; de menstruatiekrampen zijn zo erg geworden dat ik twee paracetamol heb ingenomen en het bloeden is flink toegenomen,.. ook met stukjes weefsel erbij. Dus ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het echt mis is. Het enige wat ik nu kan hopen is dat mijn lichaam het zelf goed opruimt. Ik ben er zo verdrietig van meiden ?[/quote]
Och Zazou, ik vind dit zo triest! 
Heel veel sterkte in deze periode ? ik had zo gehoopt dat het goed ging aflopen voor jou. 
 
Terug
Bovenaan