Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Sorry, ik lees wel om het uur zowat jullie verhalen maar vind het heerlijk om mezelf een klein beetje op de achtergrond te houden?
Ik vind het toch zo leuk dat we met zn allen zwanger zijn en ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan
wat ontzettend jammer van jou lucky! Weet je inmiddels al meer? Heel veel sterkte hoor?
hier ontzettend last van mn darmen, savonds link ik wel 16 weken zwanger zo opgezet en kan elk uur wel naar de wc??‍♀️
ook de misselijkheid steekt stukje bij beetje de kop op
vandaag zou ik volgens mij 5+1 zijn en heb de allerlaatste cb gedaan, die zei dus 3+ en die heb ik de laatste 2 zwangerschappen niet gehaald dus ik ben blij?
 
Wij gaan het inderdaad ook met onze familie delen met kerst Anirbas. Mijn vriend vond het eerst nog wel wat vroeg. Ik dacht wel, als het bij de echo toch mis lijkt te zijn, dan vertel je je familie dat in de meeste gevallen ook. Dus ja, dan maakt het m.i. niet veel verschil. 
Als het allemaal goed zit dan is het ook wel handig om onze dochter onder te brengen als wij naar een afspraak met de VK moeten. 
Ik zie overigens wel naar de eerste afspraak uit nu, ik voel me zo anders dan tijdens de zwangerschap van mijn dochter, dat maakt me wel eens onzeker. 
 
Wat fijn Lelietje. Een mooie mijlpaal dus. Ik ga ook op 2 Jan voor de eerste echo Anirbas! Ga voor ons allebei duimen ☺️. Ik ben morgen (volgens eigen berekening dan) 7 weken. Hoe ver ben jij nu dan?
 
Eerste echo’s :
Gebruiker 1048: 28 dec
Bolleke 30 dec
ZazouTwee 2 jan
Anirbas 2 jan
Rch 3 jan
Pandalover 4 jan
TMAAM 5 jan
Kaat 5 jan
Lelietje 5 jan
JoyE 6 jan
Gloriaa 9 jan
Gansjegans 9 jan
Junidochter 18 jan
 
Ik heb vanmorgen toch nog maar even een clearblue gedaan, omdat het kan hahaha. En hij zei nu 3+ dus ik deed een dansje in de badkamer! ? Ben volgens eigen berekening nu 5+4.
 
 
Yes Panda, wat een super goed teken dit ??. Gefeliciteerd ❤️
Ik dacht ook, nu ik 5 weken ben, doe ook nog een CB wekentest, maar nog 2-3. Maak mij er eigenlijk niet druk over... denk dat het volgende week wel een 3+ zal zijn. Beetje hetzelfde wat Anirbas had. Nu genieten van het feit dat de testen echt veel donkerder zijn (en sneller ook) dan in september en ik toch wel het idee heb dat het nu goed zit. Apart om weinig te voelen, maar wel zwanger te zijn haha. Bijna kerst, zin in ??
 
 
Hoi mag ik mij hier ook melden? 
 
Ben al iets verder dan de meeste hier maar rond 28 a 29 juli uitgerekend als het goed is. Eerste echo heb ik 30 december. Super spannend. Hebben er 2 jaar over gedaan en nu voor het eerst zwanger. 
Klachten vallen heel erg mee. Alleen super moe maar werk ook 40 uur actief werk. En heel snel duizelig. En soms snel honger haha. 
 
Dames, ik meld me vandaag met een ander gevoel dan normaal. Sinds vanmorgen een beetje bloedverlies. Eerst bruin maar nu wat helderder rood. Ik weet dat het erbij kan horen en het zijn geen enorme hoeveelheden ofzo maar toch. Dat bloed aan je wc papier als je afveegt; echt een rotgevoel. Ik heb de verloskundige gebeld. Die zei in eerste instantie dat ik even af kon wachten maar ik heb haar nu een appje gestuurd dat ik heel graag zou willen komen voor een echo als dat kan. Vandaag volgens mijn eigen berekeningen 7 weken dus als het goed is zou ze dan wel moeten kunnen zien of het ok zit of niet, toch? Duimen jullie mee dames? Vind het zo eng!
 
Terug
Bovenaan