Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ah Kaat wat fijn dat het allemaal in orde lijkt! en beginnende hartactie is ook super goed bericht. 
Pandalover, apart hè. Dat het zo'n wereld van verschil kan zijn! 
Gloriaa: ik ben rond dezelfde termijn en herken  dit ja. Ik kan bij vlagen ook ineens heel misselijk zijn. Er valt ook geen peil op te trekken wanneer ?
 
Ik heb vandaag ook een goede echo gehad. Daarna doorgeraced naar werk. Zal morgen ochtend even bijlezen. 
 
10+2 nu. En 26 juli uitgerekend. Dus net niet augustus maar mag ik hier wel bij blijven? 
 
Hee meiden, kaat wat fijn!
hier was het ook goed, mooi dooierzakje met een kloppend hartje. Zag er allemaal goed uit verder we zijn zo mega opgelucht?
 
[quote quote=10598839]Hee meiden, kaat wat fijn! hier was het ook goed, mooi dooierzakje met een kloppend hartje. Zag er allemaal goed uit verder we zijn zo mega opgelucht?[/quote]
Aah wat goed!! Geniet ervan Lelietje, heel blij voor jou :).
jij ook proficiat met de goede echo gebruiker *3515. Natuurlijk mag je hier mee praten!
 
@kaat en @lelietje wat super fijn die goede echo's!!!! Zo blij voor jullie! Wat fijn! Wel klein beetje jaloers hoor, ik wil ook!! ?? 
Vandaag alweer (?) 7w1d! Ik snap jou heel goed Anirbas! Heb ook vakantie maar hoop ook dat het zsm donderdag is, moet woensdag weer aan het werk. Ik hoop voor jou dat het heel snel maandag is!
Ik ben echt super moe, wil de hele dag slapen. Super koud ook!
Heel misselijk met vlagen, warme dranken lust ik niet meer terwijl ik normaal gek op koffie en thee ben. Dit had ik vorige zwangerschap ook.
Een goede jaarwisseling allemaal! En op naar een heel mooi 2023 voor ons en onze baby's.
 
 
Wat ontzettend fijn Lelietje. Kan me de opluchting goed indenken. 
Allemaal een hele fijne jaarwisseling! Op een prachtig 2023 ??
 
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Komende week zijn we met een aantal voor de eerste echo, ik hoop dat het een heel mooie start van het nieuwe jaar wordt ?. Spannend! In ben intussen letterlijk de uren aan het aftellen tot de echo (nog 18u en een kwartier ?). Ik probeer me nog steeds voor te bereiden op slecht nieuws, mijn vriend is nog altijd wel positief. En intussen zit ik al baby spullen op te zoeken en het boek 'mama worden' te lezen. Ik weet dus echt niet hoe ik hier mee moet omgaan en ik zweef ergens tussen positief blijven en heel erg bang zijn.
 
Terug
Bovenaan