Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ik zie dat hij gister mijn reactie niet heeft geplaatst?
@ndec spannend verhaal maar super fijn een kloppend hartje gezien te hebben! Gefeliciteerd!
@zazou wat fijn dat het er al zo schoon en goed uit ziet. Hopelijk gauw weer een positieve test!
Ik ben hier vooral sochtends tot einde vd middag misselijk en moeeee hele dag door... savonds wil ik al om half 9 slapen ?
 
@gebruiker spannend!! 10-4 alweer! Fijn hoor! Succes en veel plezier bij de echo
Je naam veranderen kan bij "Mijn ouders van nu".
Rechtboven in klikken op die 3 streepjes.
Dan op je naam klikken.
Daarna staat er "Mijn ouders van nu".
 
Gebruiker 1041: oh spannnend! Is dat bij jou ook al meteen de termijnecho of dat nog niet? Bij mij zeiden ze dat ze die nu iets eerder doen zodat je niet ineens 2 of 3 weken achter elkaar bij de echoscopiste zit i.v.m. de 13-weken echo die erbij is gekomen. 
@Kaat: ik heb wel gebruik gemaakt van ovulatietesten maar ook die geven bij mij niet altijd een duidelijke uitslag door PCOS. Ik ging af op mijn laatste twee cycli maar die zijn dus weer veel korter geweest dan de cyclus waarin ik zwanger ben geworden. In die zin is het echt een wonder dat het 'meteen' raak was en dus ook onverwacht. 


Oh meiden, ik leef ook allemaal zo met jullie mee! Ik wens ieder van jullie prachtige echo's. 
 
Wat fijn dat je uiteindelijk een goede echo had Ndec!
Ik ben helemaal zenuwachtig had net een beetje donkere afscheiding en de laatse keer ging het daarna mis, heb net gebeld en mag iig maandag komen maar als de dienst morgen rustig is zet ze me er dan tussen
Ik hoop zo erg dat er dan gewoon een hartje te zien is maar ben dan 6+3 ongv dus kan ook zijn dat ik te vroeg ben, we hopen op het beste?
 
@Ndec superfijn dat alles goed was, wat een opluchting dat moet zijn! 

@lelietje oh dat is niet leuk, hoe gaat het intussen met je? Is het bloeden gestopt? Ik hoop mee dat je morgen al een echo kan krijgen, dat is toch fijner dan zo in de spanning zitten.
ikzelf zit ook nog helemaal in (ongezonde) spanning. Nog steeds niet echt zwangerschapssymptomen en daarom ben ik er ook niet gerust in. Maar we gaan het zien, maandag echo. Ik heb nog nooit zo snel de kerstvakantie achter de rug willen hebben ?. En tegelijk wil ik de echo eigenlijk ook niet omdat ik schrik heb dat het slecht nieuws KSK en dan stort mijn wereld in. Het heeft me al zoveel moeite gekost om zo ver te geraken.
 
Terug
Bovenaan