Zoekresultaten

1. G

Wachten op nod (mei)

@ierrr gefeliciteerd meid!!! Lekker van dit mooie nieuws genieten!  @benb een streep is een streep, een voorzichtige felicitatie van mijn kant! fijn weekend meiden, gr lou
  2. G

Wachten op nod (mei)

Hi mttm, zo begon het bij mij ook, echt ff een shit momentje hè ... Nja hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk ??. @benb nee ik heb hier ook geen ervaring mee.. misschien morgen opnieuw een z test uitvoeren? ?? duim voor je! truste, lou!
  3. G

Wachten op nod (mei)

Hi meiden, ja ik kan het wel loslaten, gisteren lekker de hele dag op de bank genetflixed ?.. Vandaag aan het werk en na vandaag lang weekend dus dat scheelt ook weer. Op na de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen moeten we maar denken hè !! Ik duim voor jullie, ben erg benieuwd .. liefs lou
  4. G

Wachten op nod (mei)

Lieve meiden, ik ben vanochtend helaas ongesteld geworden! Balen... mja hopelijk de volgende ronde meer geluk! Ik duim voor jullie! liefs lou
  5. G

Wachten op nod (mei)

Succes meid ?????? ik ben ook met Hemelvaart en de dag erna vrij! Zou mooi zijn wanneer we beide positief testen ? fijne avond!
  6. G

Wachten op nod (mei)

Hoi, ik ga denk ik even wachten tot woe of do als ik dan nog niet ongesteld ben test ik weer, fingers crossed! Maar ben een beetje bang dat het deze x niet gelukt is! Dit is ronde 4, dus opzich prima maar op een gegeven moment besef je dat je er wel veel mee bezig bent terwijl je dat eigenlijk...
  7. G

Wachten op nod (mei)

Hè Ierr,  spannend hè !! Ik was 24 april voor het laatst ongesteld, 11 mei geklust en had 12 mei een positieve ovu test. Gemiddelde cyclus van 31 dagen. Heb nu in totaal 3 testen gedaan allemaal negatief, helaas! wel gevoelige borsten, moe en met vlagen misselijk! Neemt mijn lichaam me in de...
  8. G

Hoelang zwanger na gebruik ovulatietesten clear blue?

Hi meiden,  ik gebruik ook de ovulatie testen van clearblue, tot op heden nog geen succes verhaal ? .. Maar we blijven het proberen !!!  Afgelopen weekend geklust en testte zondagavond positief ?  even afwachten dus !!!  Maar die van de action dus ook betrouwbaar? Scheelt natuurlijk wel een hoop...
  9. G

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hi meiden, wij zijn ook ruim een half jaar bezig. Vorig jaar augustus een miskraam gehad en daarna een drama cyclus ? nu sinds twee maanden eindelijk weer een cyclus van 31. Afgelopen zaterdag geklust en had gisteravond een positieve ovulatie test, vanochtend nog een x getest en toen weer...
  10. G

Eerste kindje

@Sharon, tnx iig voor het reageren! we zijn al een tijdje bezig vandaar de ovu test. Vorig jaar aug een miskraam gehad. Daarna kwam mijn cyclus slecht op gang van 87 naar 48 en van 28 naar 41 zit nu op 31  en dacht probeer eens zo’n ovu test! Ben heeel erg benieuwd. Leuk om jullie verhalen te...
  11. G

Eerste kindje

Hi meiden, ik Google me rot over ovulatie testen en wanneer je het beste kan klussen etc. Toch wil ik de volgende vraag stellen. Gisteravond geklust en had zojuist een positieve ovulatie test, grote kans om nu zwanger te raken of zeggen jullie van ga vanavond en morgen nog een x klussen? liefs
Terug
Bovenaan