Zoekresultaten

1. G

Wachten op nod (mei)

@ierrr gefeliciteerd meid!!! Lekker van dit mooie nieuws genieten!  @benb een streep is een streep, een voorzichtige felicitatie van mijn kant! fijn weekend meiden, gr lou
  2. G

Wachten op nod (mei)

Hi mttm, zo begon het bij mij ook, echt ff een shit momentje hè ... Nja hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk ??. @benb nee ik heb hier ook geen ervaring mee.. misschien morgen opnieuw een z test uitvoeren? ?? duim voor je! truste, lou!
  3. G

Wachten op nod (mei)

Hi meiden, ja ik kan het wel loslaten, gisteren lekker de hele dag op de bank genetflixed ?.. Vandaag aan het werk en na vandaag lang weekend dus dat scheelt ook weer. Op na de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen moeten we maar denken hè !! Ik duim voor jullie, ben erg benieuwd .. liefs lou
  4. G

Wachten op nod (mei)

Lieve meiden, ik ben vanochtend helaas ongesteld geworden! Balen... mja hopelijk de volgende ronde meer geluk! Ik duim voor jullie! liefs lou
  5. G

Wachten op nod (mei)

Succes meid ?????? ik ben ook met Hemelvaart en de dag erna vrij! Zou mooi zijn wanneer we beide positief testen ? fijne avond!
  6. G

Wachten op nod (mei)

Hoi, ik ga denk ik even wachten tot woe of do als ik dan nog niet ongesteld ben test ik weer, fingers crossed! Maar ben een beetje bang dat het deze x niet gelukt is! Dit is ronde 4, dus opzich prima maar op een gegeven moment besef je dat je er wel veel mee bezig bent terwijl je dat eigenlijk...
  7. G

Wachten op nod (mei)

Hè Ierr,  spannend hè !! Ik was 24 april voor het laatst ongesteld, 11 mei geklust en had 12 mei een positieve ovu test. Gemiddelde cyclus van 31 dagen. Heb nu in totaal 3 testen gedaan allemaal negatief, helaas! wel gevoelige borsten, moe en met vlagen misselijk! Neemt mijn lichaam me in de...
  8. G

Hoelang zwanger na gebruik ovulatietesten clear blue?