♥️ april/mei 2020 baby's ♥️

@Tess: ik heb nu 2 keer geknipt: man houd arm vast en ik vingertje, maar echt n ramp. Heb de knipper terug in het bakje gestopt en de vijltjes weer voor de dag gehaald. Dat vijlen doe ik tijdens het knuffelen na de voeding (soms tijdens de voeding) 1 handje per keer en dan de volgende ronde het andere handje. Werkt hier prima?. Dat knippen vond ik zelf ook een beetje eng!

@Peff: dat is ook mijn angst inderdaad! Het is allemaal nog zo inimini..
Dan toch maar weer terug naar de vijl. Het beginnen onderhand al weer aardig messen te worden!
Ze begint trouwens ook mijn kleding en haren vast te grijpen als ik haar optil en weg wil leggen... Auw!!

@ peff. Wat een nachten al! Is hier nog,lang geen sprake van. 
@ teske. Knippen lukt door het met zn 2en te doen. Ene houdr handje vast ander knipt. Maar dit met meneer nog niet geprobeerd. Als er een klein haaltje aan zit trek ik ze er af en meer nog niet gedaan. Dat knippen/veilrm is zo'n gedoe?  
Wat leuk dat er zoveel een draagdoek/zak hebben dat was bij mijn oudste toch echt nog een stuk minder. 
Hier lijkt het clusteren iets te verschuiven en minder lang te duren. En het blok slaap erna is ook wel minstens 3 uur nu. De andere blokken helaas vaak wel,nog,maar 2 uur. Vandaag heeft hij een ik ben moe dag. Slaapt echt veel vandaag. Ook maar heel kort wakker tussendoor. Tussendoor wel echt mega vrolijk en kunnen leuke 'gesprekken' met hem voeren. 

Hee meiden,
Jeetje wat gaan de dagen snel ik vergeet heel vaak om even te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Maar hier gaat het eigenlijk net zoals bij @nicolleB.
Zoals k vorige week vroeg of jullie tips hadden zit madam nu in een sprongetje.
Wist niet dat ze zo snel achter elkaar kwamen, beetje ruimte er tussen zou fijn zijn hahaha.
Ze slaapt verder wel heel goed inderdaad om 23 laatste flesje tot 6/7:00.
Ik probeer 6:00 aan te Houden dit ivm mijn werk (wat volgende week alweer begint!! Om te huilen)
Ze is morgen 12weken oud en volgens de weegschaal weegt ze bijna 5 kilo.
En ze past nu bijna in maat 56 is nog wel aan alle kanten iets te groot.
Ze maakt nu al veel meer geluid inderdaad en de euhs en aahs zijn steeds langer zo leuk om te zien. Echt wel een pretletter.

Ik heb trouwens johannesbroodpitmeel aan haar melk toegevoegd en dat lijkt te helpen en we zijn naar een osteopaat geweest en dat merk ik ook heel erg ze lijkt een stuk relaxter te zitten.
Ze heeft een soort knelpunt in haar middenrif waardoor de slokdarm niet kan ontspannen en de voeding halvewege blijft hangen.
Hij heeft ons nog wel geadviseerd om eventueel over te stappen op omneo omdat ze hele onrustige darmen heeft.

@lentekindje wij hebben een draagzak van Bykay, k vind hem heel erg fijn
Charlee is ook vrij klein en de band bij de heupen sla ik naar binnen zodat ze er niet helemaal in wegzakt en ze vind het super fijn. Ik zelf overigens ook vooral met de hond uitlaten.

@teske bij mij begint ze ook te trekken aan kleding etc. Vooral als ze bijna in slaap valt. Ik heb nu een doekje aan haar speentje gedaan en daar friemelt ze lekker aan waardoor ze mij niet meer pijn doet hahaha.. 

Jezus wat een lang bericht, sorry daarvoor!!

Jeeej de baby sliep een blok van,4uur vannacht. Helaas voor ons foutief gepland met zijn luier, dus deze moest erna gedaan worden. Gevolg meneer ging niet gelijk verder slapen na t drinken. Eigenlijk was hij te vroeg in slaap gevallen, waardoor we zijn nachtluier nog niet gedaan hadden. We gebruiken wasbare luiers, dus moeten snachts als we niet willen verschonen een "grotere" luier om doen anders redt hij niet de hele nacht. Als er wat meer ritme is gaat dat plannen weer een stuk makkelijker. Wij gaan vandaag een weekje op 'vakantie' . We gaan,in het huis van mijn ouders slapen, terwijl zij op de camping zitten. Ben,benieuwd hoe dat gaat. 

Vandaag weer iets leuks meegemaakt. Had mijn kleine man na het verschonen op zijn buik in de box gelegd om de fles te maken. Kom ik terug ligt hij door zijn wilde gedoe gewoon op zijn rug. De kracht heeft hij in ieder geval hahaha. 

Ha meiden, hoe is het bij jullie en met de baby's?
Hier gaat het z'n gangetje wel gelukkig! De borstvoeding gaat goed, over het slapen zijn we ook wel tevreden (6a7 voedingen in 24uur, in de nacht 1 voeding rond 3:00u). Het is erg leuk om te zien dat ons zoontje steeds bewuster wordt van z'n omgeving! Hij lacht heel makkelijk, maakt geluidjes ? Kan ook nu even erbij zitten in z'n wipstoel omdat hij iets langer wakker kan zijn na de voeding!
Hebben jullie nog vakantie plannen? Of blijven jullie deze zomer nog thuis?

Terug
Bovenaan