♥️ april/mei 2020 baby's ♥️

@Juuntje Voor jou ook heftig en intensief die reflux en wat daar allemaal bij komt kijken. Voor jou ook veel sterkte! Fijn dat we zo onder elkaar als 'lotgenoten' allemaal wel struggles ervaren met die kleintjes.
@Lentekindje Fijn zeg, dat het met het afbouwen goed gaat en dat ik je niet aan het twijfelen heb gebracht ☺️ Het is ook wel intensief qua tijd om én te kolven én de gekolfde voedingen te geven. 
@Teske De oppas was niet helemaal vlekkeloos gegaan zeg maar ? Veel gehuild, veel krampjes gehad en gepoept. Uiteindelijk in slaap gevallen op schoot en weer wakker geworden toen hij de stem van z'n moeder weer hoorde?
@MamA J Leuk dat je daar mee komt met dat therapeutisch voeden! Ik ben er mee bekend, we hebben een instructie filmpje bekeken en geven de fles inderdaad op die manier!

@ joan. Moet zeggen dat jet beetje wat wij i, de fles va,daag hadde, ook zo op was. Zijn zus deed er toch echt la,ger over.  Terwijl hij gisteren de fles weigerde. Misschien toen toch te koud de melk. 
Ik zit weer op de bank met,meneer. Papa was weer niet goed,,ondanks net ervoor drinken. Ben,benieuwd hoe laat t,nu wordt. Voorde,is wel dat de peuter nu niet,meer al om 6 uur wakker is, zoals in het begin. Nadeel,daarvan is dat ik dr nu nog hoor. De fase middagslaapje is nodig, maar dan wordt t s avonds mega laat hebben we met haar bereikt. Ook,best vermoeiend. Voordeel vind ik wel dat meneer toch niet slaapt nu, dus dat slapen er sowieso nu niet in zit. Dus in dat opzicht blij dat ik,nu iig smiddags mee kan slapen. Ik merk wel dat meneer nu bijna elke,keer na wakker worden uur wakker is. S nachts gelukkig wel erna gelijk slaap. Dus dat dag nacht ritme lijkt te lukken :) nu alleen nog,een langer blok of 2 blokken,van 3. Maar dat komt vanzelf ooit wel. 

@mamA J Ja, het rechtop houden is geen pretje's nachts, maar het werkt wel. Zo slaapt ze ook gewoon door, dus uiteindelijk is het beter voor iedereen ;) Dan maar even doorbijten denk ik dan....Fijn dat dat bij jou niet meer hoeft!
Morgen krijgen we weer bezoek en zie er toch een beetje tegenop. We hanteren ook een schema van eenduidigheid en regelmaat. Ik weet dus niet hoe ik slapen bij mij na het bezoek daarin kan passen.....ik merk dat die eenduidigheid wel werkt en ik vind het lastig om dus iets anders in de planning te gooien.

Dankjewel lieve meiden voor jullie berichtjes!
We hebben bijna sprong 2 achter de rug en ik begin ook verandering in gedrag te merken -positief- dus: keep on going!
Ze is tot nu toe nog een echte flessen weigeraar! We hebben een andere fles besteld van breastflow.. heel benieuwd of dit verschil zal hebben.
We hebben nu dr.brown brede hals en zelfs met verse gekolfde melk weigert mevrouw ?. Of ik hem nu geef, mijn man of oma, het maakt dr niks uit: het is geen boobie!? zo klein als ze is, weet ze goed wat ze wilt haha.
@Juuntje: hoe is t gegaan met het bezoek?
En hoe is t met de rest van de dames?

Hier gaat het goed hoor .
wel wat pittige dagen ook gehad omdat die in zn sprong zit .
Maar daar is die ook bijna uit nu gelukkig .
Slaapt savonds snachts en sochtends heel goed 
Vaak van 19:00 tot 22:30 dan maken wij hem wakker voor zn laatste fles slaapt dan weer dan 23:00tot 5:00/6:00 en daarna slaapt die weer 3 a 4 uur verder .
Smiddags  gaat dit iets minder soepel maar dat  nemen we maar voor lief?
Vind het nu ze ouder worden wel wat  leuker worden . Het lachen en de geluidjes.   Hij is nu alweer 10 weekjes wat vliegt het toch voorbij .
Bijna maatje 62 echt een klein buddhaatje is het ?

@lieve sam. Ook al de,melk op verschillende temperaturen geprobeerd? En als jij echt (even) weg bent?

@nicolleb. Hier is met 7 weken maatje 56 echt al te klein.  Maar het is zeker geen buddaatje qua postuur. Meneer is lang en slank. Nu het in de breedte lekker last, past het in lengte niet meer. Zijn zus haf dat probleem,ook steeds. 

Wij zitten nu midden in de 2e sprong (9 weken precies vandaag!). De eerste sprong is relatief makkelijk gegaan, maar deze merken we echt wel!! 
Ze doet overdag alleen hazeslaapjes en wil alleen maar lachen, kijken, luisteren en drinken. Onvermoeibaar lijkt het! Gelukkig slaapt ze snachts wel goed nog ?. 
Leuk hè die lachjes en Brabbels? Ik merk dat ze me soms wil nadoen als ik gekke bekken trek naar haar.. zo schattig! Dat van die spiegel is een leuke @gebruiker715680 ! Ga ik ook doen :)

Terug
Bovenaan