❣ Baby's geboren in Augustus ❣

Hier ook nog niets hoor. Luuk is geboren op 8 augustus. Zelf heb ik wel de pil in de kast al liggen. 
Zelf heb ik ook gekeken voor de spiraal, maar mijn zorgverzekering vergoed deze niet en we willen over 1.5/2jaar weer een kleine, als het lukt. 
Als we klaar zijn met kindjes will ik wel een spiraal. Liefst dan degene zonder hormonen

Hallo allemaal!
Gisteren osteopaat geweest.. waarschijnlijk heeft Luuk toch last van zijn buikje.  Sonds gisteren ook meer krampjes.. we hebben een klein pittenkussentje dat leg ik na de fles op zijn buikje en dan is het een stuk minder.
Hij is 12 aug geboren, hier menstruatie wel op gang precies met 6 wkn. Ik laat mirena spiraal weer plaatsen. Voorheen ook gehad en daar heel tevreden over. 
@ooshap goed dat je gebeld hebt. Maar even in de gaten houden en anders volgende week weer bellen.
@JV jaaa die sprongetjes zijn wel duidelijk te herkennen net als de regeldagen. Wij hebben elke keer zoiets hmm wat zou er toch met hem zijn en dan kijken we wanneer ongeveer regeldagen/sprongetje is en ja hoor.. 
Qua slapen gaat hij zeker 2x een slaapje echt naar bed. En als ik ergens naartoe ga gaat hij erna in bed. Het slapen in bed is gelukkig geen probleem. Ik leg hem wel altijd wakker in bed. Luuk is ook echt al steeds meer wakker, zo leuk! ??
Vraagje: weten jullie hoelang onze kleintjes mogen doorslapen? Hij is 6wkn 2 dgn en gewicht ongeveer 4,5kg. 

Ben bevallen op 31 juli, heb nog geen menstruatie, eerste 4 weken gekolfde borstvoeding, nu volledig kunst. Bij mn zoontje werd ik het na 10 weken (zelfde met 4 wkn BV en daarna KV)
Klinkt pittig Samm, sterkte! Hier werd het huilen beduidend minder na 6 weken. Maar dat was in de avonduren. Wennen aan nieuwe voeding klinkt wel verklaarbaar idd
Hier sprong 2 in the house... Poeh... ik vind t heftig.. mn dochter drinkt voor geen meter en heel haar slaapritme is van de wap..

@miesie , ik dacht max 10 uur ivm lage suikerspiegel maar weet dit niet zeker :)
Ik zit daar in ieder geval nog lang niet aan haha!
De max is hier na voeding van 23u tot 6.30/7u geweest. Ik heb goede hoop voor na deze sprong ;)

Hi, dames 
Ik ben trotse moeder van Iláya geboren 3 Aug, en ze is nu 7 weken oud. De eerste week was het nog al zoeken, en aanpassen aan wat zij wilde maar ju gaat het steeds beter. Alleen ik merk dat ze sinds deze week, alleen maar overdag wilt slapen. In de nacht slaap ze dus niet, ze valt ook echt pas om 5 uur inslaap. Kortom ze is van 00:00 tot, 05:00/05:30 wakker. Dan  komt ze ook pas 10 uur weer om de borst, en dan om 13:00  dan om 15:30 weer. En zo gaat ze de hele dag door tot de nacht weer valt. En ze wakker is en maar niet inslaap te krijgen is, iemand tips een nieuw schema trucjes iets? Heb het hard nodig om weer lekker te kunnen slapen, alvast bedankt!   

Gefeliciteerd met Iláya!
Wat heftig hey.. Dat moeten pittige nachten/dagen zijn..
Wellicht is het een sprong, mijn dochter is van 31 juli en zit er volle bak in en slaapt ook erg slecht.
Anders kan babysounds (app op tel) evt helpen met inslapen? Is ze erg huilerig tussen 12 en 5? Ze lijkt haar ritme om te hebben gedraaid, en dit moet weer even keren. Je zou kunnen proberen haar in de vooravond wat meer wakker te houden? Kan ze honger hebben? Misschien wil ze clusteren in de avond of nacht.
Ik gooi er maar wat tips in hoor.. wellicht heb je dit allang zelf bedacht :)
Snachts kamer donker houden/ haar wegleggen en even ontevreden laten zijn, elke 5 a 10 min troosten en weer wegleggen  / op je borst laten inslapen en pas wegleggen als ze echt vertrokken is als de vorige optie voor teveel huilen zorgt

Hoi hoi, ik ben 9 augustus bevallen. Nog geen menstruatie. 
Ik ben een week te vroeg bevallen en ik vroeg me af voor de mensen die de sprongetjes in de gaten houden of het nou daadwerkelijk klopt dat je moet tellen vanaf de uitgerekende datum, dus dat ik er zeg maar een week vanaf moet trekken. Dat gevoel had ik nl zelf niet, hij is morgen 7 weken en was vorige week en afgelopen weekend heel onrustig, toen was ie dus rond de 6 weken en dan zou het sprongetje moeten zijn toch?
Wat heerlijk s nachts zo lang er tussen! Ben jaloers! Ik wacht nog op dat moment haha. Hier is het max 4 uur er tussen. Ik heb ergens gelezen dat er een uur per halve kilo tussen maar zitten dus bij 4,5 kilo max 9 uur. 
Verder vroeg ik me af of jullie je houden aan het slapen, voeden, spelen ritme? Ik geef nl 6x een fles rond 7,11,3,19,23,3u. Die van 3 uur wil ik liever later en zou volgens het schema eigenlijk al 4 uur moeten zijn maar hij denkt er anders over helaas haha. Alleen na de fles van 19,23,3 en 7 gaat hij meteen weer in bed slapen tot half 10,10 uur s ochtends. Dan is hij vervolgens wakker, 11u fles en rond kwart voor 12 weer slapen. Deze fles zit er dus een soort van middenin. Hij slaapt dan van kwart voor 12 tot kwart voor 3 meestal, en dan dus wel meteen fles en daarna wakker. Maar het schema slapen, voeden, spelen gaat dus nog niet echt op behalve bij de middagfles.. Hoe is dat bij jullie? 

Hoi hoi, ik ben 9 augustus bevallen. Nog geen menstruatie. 
Ik ben een week te vroeg bevallen en ik vroeg me af voor de mensen die de sprongetjes in de gaten houden of het nou daadwerkelijk klopt dat je moet tellen vanaf de uitgerekende datum, dus dat ik er zeg maar een week vanaf moet trekken. Dat gevoel had ik nl zelf niet, hij is morgen 7 weken en was vorige week en afgelopen weekend heel onrustig, toen was ie dus rond de 6 weken en dan zou het sprongetje moeten zijn toch?
Wat heerlijk s nachts zo lang er tussen! Ben jaloers! Ik wacht nog op dat moment haha. Hier is het max 4 uur er tussen. Ik heb ergens gelezen dat er een uur per halve kilo tussen maar zitten dus bij 4,5 kilo max 9 uur. 
Verder vroeg ik me af of jullie je houden aan het slapen, voeden, spelen ritme? Ik geef nl 6x een fles rond 7,11,3,19,23,3u. Die van 3 uur wil ik liever later en zou volgens het schema eigenlijk al 4 uur moeten zijn maar hij denkt er anders over helaas haha. Alleen na de fles van 19,23,3 en 7 gaat hij meteen weer in bed slapen tot half 10,10 uur s ochtends. Dan is hij vervolgens wakker, 11u fles en rond kwart voor 12 weer slapen. Deze fles zit er dus een soort van middenin. Hij slaapt dan van kwart voor 12 tot kwart voor 3 meestal, en dan dus wel meteen fles en daarna wakker. Maar het schema slapen, voeden, spelen gaat dus nog niet echt op behalve bij de middagfles.. Hoe is dat bij jullie? 

Terug
Bovenaan