❣ Baby's geboren in Augustus ❣

M'n dochter van nu 6 weken had 1 uitschieter, sliep van de fles van 23u tot 6.30u
Verder komt ze gemiddeld ergens rond 5u/5.30 nu, nog erg wisselvallig met soms een keer 4u nog en soms 6u.. ik snak al wel een beetje naar langere nachten haha! Maar ja.. het hoort erbij en ze doet het nu al niet slecht volgens mij?
Ze kan alleen soms zo onrustig zijn na de nachtvoeding. De ene keer valt ze bij me terug in slaap (hemels) en de andere keer is ze klaar wakker en ben ik nog een uur bezig om haar terug in slaap te krijgen, herkent iemand dit?
Meer voeding geven helpt niet (ze kokhalst als ik de fles terug in haar mond doe en duwt m weg), er zit geen boertje dwars/krampjes want ze huilt niet enorm ofzo. Ze is domweg klaar wakker... maar ja, dat om 5u snachts..

Haha ja die nachten horen er bij. Hier nog voedingen om de 3/4uur. 1x hebben we om de 5 uur gehad..  
Erg herkenbaar dat klaar wakker in de nacht.  Na de fles ben ik dan soms nog een uur bezig om hem een beetje moe te maken.. op zulke momenten geeft hij wel de leukste lachjes en "brabbelt". Lekkere geniet momentjes zijn het wel, maar heb die liever overdag haha. 

Ohhh leuk hé!! Ze volgen steeds meer vind ik en die geluidjes maken zo leuk ? Luuk heeft vandaag de boxmobiel ontdekt. Hij vind het heel interessant haha.
Nachten gaan hier best goed. Flesje rond 3.30u (ben benieuwd vannacht want we zijn naar 5 voedingen) laatste fles vanavond om 0.00u dus erg benieuwd hoelaat hij dan wakker word.  Na de fles leg ik hem in bedje en gaat hij weer slapen ?
Ook wij mogen niet mopperen hier en genieten  volop van ons kleine ventje!
@Kimxtwee; Hoe gaat het met jullie en met Lucas? Liefs!! 

Jeetje Kim wat heftig! Ik kan me niet voorstellen wat jullie nu meemaken :( sterkte!
Hier gaan de nachten vergelijkbaar met de rest. Hij slaapt heel vast ‘s avonds en krijgt dan ergens tussen 11 en 1 (wij voeden op verzoek en hij komt meestal rond half 12-half 1), dan nog eentje om 4-half 5 en dan weer 7-half 8. Die eerste ochtendfles drinkt hij dan niet helemaal leeg, dus we moeten wel even gaan kijken of we dat anders kunnen ‘regelen’ haha. Zou liever hebben dat ie die van 4-5 dan skipt ?.
Soms gaat het in bed leggen inderdaad prima (meestal), maar er zijn nachten bij dat hij om 4 uur klaar lijkt de dag te beginnen. NOUU NEEE!

Onze kleine komt nog om de 3 uur, alsof ze een horloge om heeft. Soms 3,5 en een hele enkele keer om de 4 uur. Heb zonet de laatste fles opgehoogd naar 150/5, kijken wat dat doet! Ze heeft m trouwens niet leeggedronken, 20 over.. heb al 2 weken dag en nachtdienst (vriend is niet thuis vanwege werk) slaaptekort begint nu wel aardig op te spelen. Gelukkig kunnen we t volgende week weer samen doen!
Dacht er over na om de dagflessen ook op te hogen, maar heb geen idee hoeveel ze weegt. Ook valt ze soms in slaap nu en drinkt ze m niet helemaal leeg. Dus ja wat is dan het nut van ophogen haha! 
Morgen begin ik trouwens met omneo voeding erbij! Wel opbouwend natuurlijk. Ze poept zo moeilijk. Is er 2 dagen mee bezig.. en dan de hele dag waardoor ze nauwelijks slaapt overdag. En weer oververmoeid raakt. Dus niet zo toff en zo zielig voor haar. Iemand nog tips hiervoor? Voeg al extra water toe, masseer (voor mijn gevoel) uren haar buikje, temperatuur met elke luierwissel, en fiets met de beentjes. Maar het bevordert de ontlasting allemaal niet.. 

Samm, misschien kun je een druppeltje olie geven? Bij ons heeft hij ook wat moeite met poepen (niet zo erg als bij jou, maar op sommige momenten huilen en trappelen omdat het niet lukt). Ik gebruik vitamine D in olie vorm, heb het idee dat dat iets scheelt (olie schijnt ontlasting iets zachter te maken). Misschien kun je dat proberen?
Verder respect hoor dat je alles al 2 weken alleen doet! Poeh. Mijn vriend is ziek en ligt met koorts op bed sinds donderdag, en ik doe dus nu alles ook. En ik vond dat al heftig ?.

Trouwens hoe zit het met het haar van jullie baby’s? Sep had een hele bos toen hij geboren werd, maar ineens is het bovenop zn hoofd uitgevallen! Aan de zij- en achterkanten niet, dit ziet er zo gek uit ?. Maar goed, heeft ie dat vast gehad ??. Ik zie ook weer wat donshaar terugkomen daar, dus ben wel benieuwd waar het door kwam dat het uitviel. Iemand een idee? Nesthaar zou kunnen, maar dan zou je toch denken dat het overal weg zou gaan? Haha. Gewoon nieuwsgierig.

MikkieX dat van dat haar herken ik! Mijn dochtertje (6w) heeft ook achter en aan de zijkant nog veel maar voorop wordt het minder en komen mini haartjes weer terug. Ben benieuwd! Is normaal geloof ik ?

Terug
Bovenaan