@1984_Nathalie_1984

Hey Meis, ik ben vandaag niet zwemmen, want kreeg vanmiddag van mijn broertje een sms dat hij geslaagd is voor zijn verzorgende studie. Hij had vandaag zijn laatste presentatie van zijn scriptie en dat was goed gegaan. Dus werden uitgenodigd om op de koffie te komen met gebak. Dus we gaan strakkies ff gezellig naar mijn ouders.

Ik ben vandaag niet verder gekomen dan de was doen. Heb al 1 was schoon en die hangt nu. Toen moest ik nog wat boodschapjes doen. Maar vergat te kijken welke stofzuiger ik heb omdat ik stogzuiger zakken moest halen, dus kon weer terug. En daarna eten koken natuurlijk. Er ligt hier zand in huis omdat de straat opgehoogd moet worden en binnenkort straat voor het huis gelegd word. Morgen komt de schoonvader van mijn broertje ff kijken, die is straatmaker, maar dat zand loopt zo smerig in hè. Ik ging het niet redden om de stofzuiger er door te halen. Dus dalijk mijn vriendje maar ff vragen of anders morge maar ff proberen.

Fijn dat je je vandaag wat beter voelde. Ik hoop dat je oppas kunt vinden voor woensdag. Ik weet ff niet meer wat ik nog meer wout typen dus ff lezen. Tot zo!

Oh ja over hyves. Je moet het gewoon typen boven in www. balk en dan mijn geboorte jaar erachter en dan hyves.nl dan vind je me vast.

Yippie tis gelukt, nu kunnen we lekker fóto's gluren, hihih

Voor Anita is nu ook aparte topic hè leukleuk!
Hoe gaat het met jullie vandaag?

Hier gaat het ff niet zo toppie lichamelijk. Wat meer pijn, gewrichten die kraken, hydro therapie wat niet echt goed ging en ik best wel van baalde. Dus ff niet zo super allemaal vandaag.

Maar ikke en mijn vriendje zijn vandaag 3 jaar saampjes!  Dus dat maakt het weer een beetje goed.  3 jaar geleden 's middags samen naar de dierentuin geweest, onze eerste date en sinds dien onafscheidelijk. Msischien volgend jaar wel met zijn 4-tjes, hoop het echt!

Wens jullie fijne avond! Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Nathalie, ik zat serieus net aan je te denken. Want we kunnen nu wel Hyven met elkaar, maar er moet hier zeker geschreven worden hé?!  Ik dacht: ik zal eens ff wat gaan schrijven op Nathalie dr topic.

Gefeliciteerd met jullie 3-jarig "bestaan", haha!! En op naar nog heel veel jaartjes. En huh?? Met zn 4tjes naar de dierentuin?? Hoop je dat t een 2-ling word meis??
Rot voor je dat je jezelf vandaag lichamelijk wat minder voelt... Hier voor jou....
En wat een leuke foto's heb je op je Hyves staan zeg!! En die Nemo... Wat een mooi poesje (of katertje)??

Anita, ook voor jou een eigen topic, wauw!!! Lief hoor!! Maar ook hier blijven schrijven hé? Anders kan ik jullie niet bijbenen hoor. Ik zit nl. ook nog op het Zomer 2007 forum, en dan bij zwanger zijn. En ook nog   bij BoK - Baby op Komst. Daar  ben ik ook regelmatig te vinden.
En heb hier nog een manneke rondkruipen, dus savonds heb ik de meeste tijd

Vandaag heb ik weer erge last van mn rug. Maar gelukkig morgen al naar de fysio  Mn ma komt hier voor ffkes oppassen, ook wel lief!!
Ik heb vandaag weer een drukke dag achter de rug... Boven uitgesopt, met Dylano bezig geweest (en dat is al een dagtaak, haha). De aardappelen alvast voorgekookt, en toen nog ff proberen te slapen, maar die vlieger ging mooi niet op. Spooky (1 van onze katten) had buiten gras zitten eten, en moest overgeven, grrrrr. Ikke eruit, het opgeruimd (was op de trap). Weer terug gaan liggen, geeft die muts gwn nog een x over op de trap, aaaaaarrrrrgggghhhh!!!. Weer opgeruimd, en Spooky naar buiten gegooid. Toen weer terug gaan liggen (vol goede moed), maar nee hoor... Een krappe 15min later werd Dylano ineens schreeuwend wakker. Heb het een minuutje aangehoord, toen maar ff naar hem toe gegaan, had gedroomd volgens mij ofzo. Daarna naar beneden, want hij was het er niet mee eens, dat ik zn kamertje uitliep. Maar het was nog veelste vroeg om hem eruit te halen, hij lag er pas een goed half uur op, en heeft sochtends niet geslapen. Gelukkig is hij vrij snel daarna in slaap gevallen, maar was ik dus klaarwakker
Toen hij wakker was heb ik hem in badje gedaan, daarna de rest van het eten gemaakt, lekker saampjes gegeten. En wachten tot mijn vriend thuiskwam, dat was rond 18,30. Toen eten gemaakt weer voor hem, en daarna gelijk weer naar boven om te stofzuigen en dweilen. Bah!! En ik heb zo'n hekel aan boven uitdoen. Maar gelukkig ben ik er weer voor een weekje vanaf.

Nu lekker ff relaxen op de bank... En weer op tijd naar bed denk ik. Ik kon gister niet in slaap komen, moest tig x naar de WC, en kon mn draai niet vinden.
Op naar een betere nacht laten we maar zeggen, haha!!

Liefs Debby.

Hahhaha ik bedoel natuurlijk 3-tjes ben ff in de bonen. Ik lig ook lekker op de bank. Net kwam mijn vriendje ff lekker hier koffie drinken. Hij wist niet dat het vandaag 20 mei was. Dus toen ik vroeg ben je niet wat vergeten, wist ie meteen wat ik bedoelde, hihih.
Hij had het smoesje: je moet niet van mannen verwachten dat ze dat soort dingen onthouden hoor. Nou normaal wist hij het wel, dus beetje slap smoesje, hihi. Hij heeft me net ff geholpen met mijn blue thooth. Die heb ik namelijk gekocht omdat ik foto's op mijn telefoon heb staan van opa & oma met de burgermeester. Ze waren eind maart namelijk 60 jaar getrouwd en hebben de burgermeester op de koffie gehad.

Ik doe vandaag heel rustig aan. Morgenvroeg eerste keer fysio binnen revalidatieteam, ben benieuwd. Voel me niet echt toppie vandaag. Net steken in mijn linker zij heel vaag. Maar goed, morgen weer een dag hè.

Gelukkig kan jij morgen ook naar de fysio Deb. Ik zal zo nog eens ff kijken bij je foto;s want kom er steeds niet aan toe. Steeds als ik wil kijken komt er iets tussen. Ik denk dat ik ook maar ga proberen vroeg te gaan slapen.

Fijn dat alles weer schoon is, heb je dat teministe gehad. Ik denk steeds dat het al later in de week is, heel apart. Maar tis nog maar dinsdag, pff.

Meiden weltrusten voor strakkies en laat je ff weten hoe het bij fysio was Debby?

Liefs Nathalie

Hey meid,

"we" stonden alweer op pagina 2!

Hoe is jou dag gegaan vandaag??
Heeft je vriend het nog een beetje goedgemaakt met je??
En ja... Mannen vergeten dat soort dingen eerder dan vrouwen,  wij zijn gwn beter  Nee hoor geintje. Maar ik vind wel dat hij er alsnog iets aan had kunnen doen. Maar goed... Wie ben ikke??

Ik ben vandaag dus naar de fysio geweert, en wat blijkt?? Mijn spieren in mijn onderrug zitten verkleefd, en alles zit harstikke vast! Ze vond het goed dat ik gauw aan de bel getrokken had, maar vond het idd wel erg vroeg voor deze klachten. Echt veel heeft ze neit gedaan vandaag, das maandag pas. Ze heeft me oefeningen laten zien, die ik tot dan iig thuis zelf kan doen. En dan met name sochtends, want dan ben je het stijfst.
Ook zei ze dat ik (als het enigzins mogelijk is) het rustiger aan moet doen. En stress zoveel mogelijk proberen te vermijden. Want onze rug en nek zijn het vatbaarst daar voor. Wist ik niet, wist jij het???
Ik voel de oefeningen van vanmiddag wel hoor, en dan niet in de goede zin van het woord, haha! Maar mss is dat alleen maar een goed teken?? Nou ja... We zullen het wel zien
Ook denkt ze dat ik tot de bevalling bij de fysio zal lopen (klachten vroeg in de zw) en omdat het alleen nog maar zwaarder wordt  En volgens mij krijg ik maar 12 behandelingen vergoedt door het CZ. Maar goed... Dat is van latere zorg.
Ik moet lekker in bad gaan (moet ik naar mijn ouders) of anders de douchestraal op de pijnlijke plekken zetten. Een kruik wilt ook nog weleens helpen zei ze.
Vannacht sliep ik weer pas rond 2.00  Ik had echt pijn in mn onderrug en dat straalde door naar mn linkerbeen, heel mn been dan. Ze zei ook dat ze duidelijk kon voelen dat het links het ergste is. Voor de zekerheid gaat ze er een bekkefysiotherapeut erbij halen.
Nou meid... Je bent weer op de hoogte. Hou je mij ook op de hoogte van hoe het gaat met je??

Liefs Debby.

Ohhh wij op pagina 2 dat kan natuurlijk niet hè.

Jeetje best heftig zeg meis. Wat goed van je dat je aan de bel hebt getrokken, want hoelanger je er mee blijft lopen des te meer je verpest. Ik wist dat stress snel naar nek trekt, maar ook naar rug? Als het naar je nek trekt, gaat je schouderspieren ook strakker zitten en krijg je dus veel hoofdpijn enzo. Dus tja stress vermijden is het beste. Dat het op je zwakke plekken gaat zitten lijkt me dan logisch. Dat het naar je been trekt lijkt wel op beetje hernia achtig. Maar dat zal wel komen omdat het zo vast zit meis. Weet je wat misschien ook lekker voor je is. Zwemmen in dat warme water. Al is het maar gewoon beetje lopen en rekken, Ik hoop dat beetje bij beetje de oefeningen wat verlichting geven. Je moet het echt tijd geven meis. Ik spreek uit ervaring met fysio enzo, hihih.

Dan nu mijn hele verhaal ff. Ik heb uur intake gehad bij fysio van revalidatie therapie, pff. Echt drukke dag gehad, van hot naar her! Vanmiddag fysio voor mijn heup. Hij heeft ook naar mijn rug gekeken of daar idd iets in de knel zat ofzo, maar dat was gelukkig niet zo. Had ik verteld dat het gisteren niet zo lekker ging met hydrotherapie, geloof het wel hè. Nou het heeft waarschijnlijk te maken met mijn bekken. Dat die nu best vast zitten of blokkerend bewegen. Dus dat wil ie los gaan maken beetje bij beetje. Maar mijn linker been voeld dus ook anders aan. Hij heeft wat gevoels testjes gedaan om hij iets kon ontdekken waar misschien een zenuw in de knel zat. Volgende week moet ik terug komen. Als het erger word qua pijn enzo moet ik naar HA want dat mag niet. Maar om eerlijk toe te geven heb ik op dit moment best wel veel pijn aan mijn heup. Ik was de eerste die hij behandelde met epifysiolyse, zei hij eerlijk, maar hij denk dat het dus met mijn bekken te maken heeft. Ik had vanavond wel heel ff zo iets van jeetje hoe moet dat dan dalijk wel neit als ik zwanger mag raken. En helemaal als ik nu jou ervaring ook lees bij fysio. En jij bent zwanger dus heeft het een oorzaak hè. Tja ik kan ook zwanger zijn natuurlijk, 30 mei mijn nod, nog maar 9 daagjes. Maar zou dat er nu al iets mee te maken hebben, lijkt me raar hoor! Neee! Heb ook helemaal niet het idee dat ik denk ohhh ik moet testen ofzo. Of ik ben zwanger of wat dan ook. Voel me wel af en toe raar, maar verder gaat het eigenlijk wel. Zal braaf moeten afwachten, maar kan me er nog niks bij voorstellen.

Het is inmiddels alweer 23.00 uur, maar lag al vroeg in mijn bedje. De pijn houd me eigenlijk een beejte wakker. En ja dan lees je hier nog ffies. Want dan denk ik ohhh kan toch nog niet slapen, terwijl ik wel moe ben, hihih.

Weltrusten meis, ben benieuwd hoe het de komende dagen met je gaat. En Anita hoe is he tmet jou meis?   Tot morgen! Dan ga ik 's ochtends therapiezwemmen proberen

Liefs nathalie

Hier redelijk goed geslapen. Ondanks wel vaak wakker, omdat als ik dan draai best pijn heb. Net ff beschuitje gegeten en ga me nu klaarmaken om dalijk naar therapie zwemmen te gaan, kijken hoe dat gaat vandaag. Gewoon lekker in warm water en we zien het wel wat ik wel of niet kan doen. Ik merk nu ik een tijdje op ben en wat loop dat meteen mijn heup weer meer pijn doet, dus dat is gewoon niet echt fijn. Maar goed we kijken het ff aan.

Kom jullie allemaal hele fijne dag wensen. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan