@1984_Nathalie_1984

Ik kom morgen gezellig met jullie bij kletsen, ben nu heel erg moe!

Knufff Nathalie

Het is alweer dinsdag meiden, wat gaat de tijd toch snel hè.Drukke dagen gehad dus niet echt veel tijd gehad om dan hier ook nog eens te typen. Ik was de topic ff kwijt, maar die stond natuurlijk op pagina 2. En dat kan natuurlijk niet, hihih.

Debby, gezellig dat je je belevingen met ons heb gedeeld meis, was leuk om te lezen. Hoe is het met je oren? Tuten ze nog van het geklets van je schoonmams, hihih. Natuurlijk wel gezellig, maar ff rust is ook wel lekker hoor. Fijn dat je mannetje het zo gezellig heeft gehad. En ahhh wat lief dat hij niet goed tegen die sjans kon, hihih. Hopelijk heb jij a.s. zaterdag een heel geslaagd vrijgezellenfeest, maar de komt vast wel goed. Hoe is het met de kleine vandaag?

Ik heb vanmorgen hydrotherapie gehad en moet straks naar chiropractie. Het gaat gelukkig beter met me dan begin vorige week. Al ben ik op dit moment wel erg moe. En ook wel last van mijn spieren, maar dat komt misschien ook door het wisselvallige weer. Ik vind het nog maar fris en grauw op het moment hier, maar het beloofd beter weer te worden hè.

Vanmorgen was ik om 6.30 uur al wakker en dacht wat hoor ik toch onder ons bed. Had onze kat een vogeltje meegenomen in huis. Hij was gelukkig al wel dood, maar had echt zo iets van bahhh neee. Ik durfde eigenlijk niet naar de wc, want was bang dat hij met dat beessie onder het bed vandaan zo komen. Maar op gegeven moment kreeg ik buikpijn dus toch maar gegaan. Er lagen een paar donsveerstje op de overloop. Echt zielig, arm vogeltje. Rotbeest! Het is natuurlijk de natuur, maar laat ie dat dan lekker buiten doen en niet in huis. Dit is nou al de tweede keer dat ie het flink ohhh nee de 3e. Dus vannacht gaat het raam waar ie door komt dicht. Dan moet ie maar beslissen, of binnen of buiten slapen. En dan maar hopen dat ie niet voor het raam gaat zitten zielig doen, want mijn vriend word er niet wakker van, maar ikke wel. Ik hoorde het gewoon kraken onder het bed, brrr. Heb met mijn vingers in mijn oren in bed gelegen. Nou zie dan de slaap maar weer eens te vatten. Moest er wel vroeg uit, maar toch. 6.30 uur vond ik nog een beetje erg vroeg.

Ik moet nu zo gaan naar chiropractie. Jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Vrijdag is mijn nod, dus ben benieuwd. Mijn voorgevoel zegt nee.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Wat een lange verhalen zeg!

Ik heb het zo druk dat ik amper tijd heb om te lezen of te schrijven.

Zag zojuist dat er nu ook een decemberforum is dus daar moet ik snel ook eens gaan kijken.

Hebben het nog steeds erg druk.

Afgelopen weekend zijn we een hele mooie wandelwagen gaan kopen (via marktplaats) mijn vriend was echt helemaal trots! encht super leuk.

Wat zijn al die babyspullen toch verschrikkelijk duur .... vinde jullie ook niet?

Ik zal niet alles 2de hands kopen maar een kinderkamer en wandelwagen gaan prima.

Afgelopen donderdag had ik de echo en 19 juni krijg ik er nog een!

Dat vind ik toch wel weer spannend hoor.

dit is een dag na mijn verjaardag dus hopelijk een mooi verjaardagskadotje.

deze week weer de hele week druk.

Hoop dat er in het weekend niets meer bij komt want dan kunnen we weer verder met de babykamer leegruimen behangen, vloerleggen enz enz.

Debby ben je al zenuachtig voor de bruiloft?

Ik mag nog een aantal maande wachten maar goed heb nog een antal dingen te regelen dus is ook niet zo erg.

Liefs
Anita

Dat is wat ik vanmiddag ga doen, ik krijg steeds kleinere oogjes
En heb net op de terugweg in de auto, dat ik bij de chiropractie ben geweest,
besloten dat ik vanmiddag ga uitrusten. Vanavond kan ik desnoods ook de was op vouwen en nog wat dingen doen. Ik weet dat het morgen een druk dagje gaat worden, en als ik het einde van de week nog enigsinds redelijk wil doorkomen zal ik nu toch ff naar mijn lichaam moeten luisteren denk ik.

Dit kan kwaaltje zijn, maar bij mij is denk ik meer combi van andere dingen. Ik voel me op zwangerschapsgebied best goed. Ik denk niet dat het deze ronde raak is meiden, dat zegt mijn voorgevoel. Hoeveel weken zijn jullie nu zwanger Anita en Debby. Deb wanneer ga je ook alweer trouwen en Anita wanner jullie? Ik ben het alweer vergeten meiden, hihih.

Ik wens jullie hele fijne dag. Anita succes met je drukke week en vergeet niet ook een beetje te ontspannen en tot later.

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Anita, ook hier erg druk hoor!! Heb steeds minder tijd om te schrijven, en aangezien ik op meerdere topics zit, ook December en het Zomer 2007 forum, kan ik het eerlijk gezegd niet allemaal meer zo goed bijhouden met een uk in huis  Dus als ik wat vergeet... Neem me niet kwalijk dan.
Wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht!! Wij hebben toen een nieuwe van mijn schoonouders gehad, maar die was ook weer zo weg, want dat was echt een kutding (sorry voor mijn woord, maar dat is de waarheid). We hebben toen een 2e hands Quinny Freestyle XL gekocht, en die is super!! T is een 3 in 1. Inmiddels hebben we voor Dylano de Quinny Zapp, de ideale buggy voor ons!
Tuurlijk hoef je niet alles nieuw te kopen meid, das bijna niet te betalen met de prijzen van tegenwoordig, zucht!
Ik heb echt zin in de bruiloft!!

Nathalie, heb je lekker kunnen rusten meid?? Goed dat je naar je lichaam luistert, dat zal ik ook wat vaker moeten doen. Dus je denkt niet dat het raak is deze x?? Jammer hoor, ik gun je het je zo!! Maar wie weet heeft je gevoel het deze x mis
Hmm... wat is er verder nog geschreven?? Om eerlijk te zijn, weet ik het niet meer meis. De dementie gaat nou al beginnen, haha!
Ohja... wij trouwen volgende week donderdag, 5juni. De 6e houden we het feest bij mijn ouders. Het zullen drukke dagen worden... De kapster is de 5e al om 7.00 bij mijn ouders thuis (daar slapen ik en Dylano nml.) Dus das al vroeg dag, haha!
Vant weekend, vrijdagavond waarschijnlijk de ringen ophalen, en dan boodschappen doen, want mijn as. moet werken tot 15.00 zaterdag, dus dan komt het er niet echt van.
Wij zijn vandaag prs 13wk zwanger!! Yoehoe!!!
Ik heb 18juli (pas) de 20wk echo... Maar ook die tijd gaat wel weer voorbij.
Vanmiddag wezen wandelen met de kleine, was wel erg benauwd hoor, maar hij vond het leuk, dus heb ik het ook naar mn zin, Net de ramen aan de achterkant gezeemd, dat was echt nodig, bah!! Heb ik ook een hekel aan, haha!!

Verder niet echt veel te melden... Alleen dat ik het ontzettend druk heb met huishouden en Dylano, die doet trouwens de laatste dagen nog maar 1 slaapje, en dan neem ik mn rust ook.
Hij kan trouwens supergoed staan nou, en heeft gister zelfs zn 1e stapjes achter zn speelbord gelopen... Geweldig!!

Nou meiden... Ik ben er weer gauw vandoor...

Liefs Debby.

Lekker geslapen lieve meiden?

Hier zijn helaas  de rd-tjes in aantocht. Net naar de wc geweest en met afvegen wat bloed, dus zal dalijk wel doorzetten. Mijn reactie: Ohh nee, hè jammer! Maar eigenlijk onwijs blij dat mijn cyclus nu 28 dagen is, gek hè. Het voeld voor mij echt of dat dat gedoe met onregelmatigheid nu een beetje is afgelopen. Dan word ik liever nu ongi, dan na 36 dagen of bij sommige meiden nog langer. Ben ook blij dat mijn voorgevoel juist is. Hoop alleen dat het andere voorgevoel niet klopt, want die zegd dat we nog wel ff een paar rondtjes mee gaan. Maar goed dan ga ik dat gevoel maar doorbreken. Laat nu eerst de rd-tjes maar doorbreken dan kunnen we weer verder.

Debby super dat Dylano nu wat stapje kan doen en kan staan. Wie weet loopt ie over een paar daagjes wel of met jullie bruiloft, dat zou bijzonder zijn of niet dan. Geniet er lekker van meis. Ik moet nu gaan, maar kom vanmiddag nog wel ff kletsen.

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Uitrusten wat is dat.........
Deze week had ik voor iedere avond wel een afspraak staan.
Echt te veel van het goede.
Voor vanavond heb ik de afspraak die ik had dus afgezegd want dat kon ik echt niet meer opbrengen.
Woensdag met een vriendin naar Fame geweest, was echt supergaaf!!!
En gisteravond voor het eerst wezen zwangerschapszwemmen.
Dit was ook erg leuk.
We zijn vandaag precies 10 weken zwanger.
dus nog een paar weekjes en dan krijgen we ook nog een 12 weken echo.
die 20 weken echo hebben we op 8 augustus.
2 dagen voor dat we op vakantie gaan.
Nathalie ook jou tijd komt nog wel.
Debby vergeet niet tijd voor jezelf te nemen (Lekker te genieten van ATWT als het lukt, dat is altijd mijn rustmomentje).
Dat was het wel weer.

tot de volgende keer.

Liefs
Anita

Geen idee wat uitrusten is, dat woord ken ik ook niet goed. Probeer het wel, maar heb zoveel dingen die moeten! word er af en toe ff niet goed van. Maar zal wel rustig aan moeten doen. Heb ook behoorlijke buikpijn vandaag. Moet vanmiddag nog werken ook. En moet eigenlijk de stofzuiger er ff door halen, want lijkt wel zandbak bij ons thuis doordat we met de tuin bezig zijn. Maar ja stofzuigen valt me gewoon erg zwaar. Dus tis moeilijk om keuzes te maken, maar wel te ergeren aan dingen enzo.

Hoop dat die domme rd-tjes snel weg zijn, want verlies nu best veel bloed.
Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag dus dat is weer pluspunt, hihih

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan