Hoi meiden,
Anita, ook hier erg druk hoor!! Heb steeds minder tijd om te schrijven, en aangezien ik op meerdere topics zit, ook December en het Zomer 2007 forum, kan ik het eerlijk gezegd niet allemaal meer zo goed bijhouden met een uk in huis Dus als ik wat vergeet... Neem me niet kwalijk dan.
Wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht!! Wij hebben toen een nieuwe van mijn schoonouders gehad, maar die was ook weer zo weg, want dat was echt een kutding (sorry voor mijn woord, maar dat is de waarheid). We hebben toen een 2e hands Quinny Freestyle XL gekocht, en die is super!! T is een 3 in 1. Inmiddels hebben we voor Dylano de Quinny Zapp, de ideale buggy voor ons!
Tuurlijk hoef je niet alles nieuw te kopen meid, das bijna niet te betalen met de prijzen van tegenwoordig, zucht!
Ik heb echt zin in de bruiloft!!
Nathalie, heb je lekker kunnen rusten meid?? Goed dat je naar je lichaam luistert, dat zal ik ook wat vaker moeten doen. Dus je denkt niet dat het raak is deze x?? Jammer hoor, ik gun je het je zo!! Maar wie weet heeft je gevoel het deze x mis
Hmm... wat is er verder nog geschreven?? Om eerlijk te zijn, weet ik het niet meer meis. De dementie gaat nou al beginnen, haha!
Ohja... wij trouwen volgende week donderdag, 5juni. De 6e houden we het feest bij mijn ouders. Het zullen drukke dagen worden... De kapster is de 5e al om 7.00 bij mijn ouders thuis (daar slapen ik en Dylano nml.) Dus das al vroeg dag, haha!
Vant weekend, vrijdagavond waarschijnlijk de ringen ophalen, en dan boodschappen doen, want mijn as. moet werken tot 15.00 zaterdag, dus dan komt het er niet echt van.
Wij zijn vandaag prs 13wk zwanger!! Yoehoe!!!
Ik heb 18juli (pas) de 20wk echo... Maar ook die tijd gaat wel weer voorbij.
Vanmiddag wezen wandelen met de kleine, was wel erg benauwd hoor, maar hij vond het leuk, dus heb ik het ook naar mn zin, Net de ramen aan de achterkant gezeemd, dat was echt nodig, bah!! Heb ik ook een hekel aan, haha!!
Verder niet echt veel te melden... Alleen dat ik het ontzettend druk heb met huishouden en Dylano, die doet trouwens de laatste dagen nog maar 1 slaapje, en dan neem ik mn rust ook.
Hij kan trouwens supergoed staan nou, en heeft gister zelfs zn 1e stapjes achter zn speelbord gelopen... Geweldig!!
Nou meiden... Ik ben er weer gauw vandoor...
Liefs Debby.