Hoi meiden,
Nathalie, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt door de pijn!! Grrrrr... Je rust is erg belangrijk en anders ga je dat wel merken aan jezelf hoor, bah!
Ik liep voordat ik voor Dylano zwanger was ook weleens een babyzaak binnen hoor. We waren er toen tuurlijk wel mee bezig hé? Gelukkig dat niemand bekends je hebt gezien, anders weten ze het tuurlijk binnen een mum van tijd allemaal!
Wat heb je vandaag allemaal gedaan meis??
Anita, hoe gaat het met jou?? Je had je echo toch al gehad, of??
Hoe gaat het met je bekken-klachtjes?
Wij hebben best een druk weekendje achter de rug, dus vandaar dat ik nu pas schrijf
Vrijdag was mijn vriend pas laat thuis... Wouden met zn 3tjes iets gaan doen, maar dat zat er dus niet in. Maar volgens mij had ik dit al vermeld??
Zaterdagochtend zijn we naar de winkel geweest, en hebben ff flink ingeslagen! Daarna weer naar een andere winkel, en ook daar weer ff boodschapjes gedaan. Toen naar de drogist (zit in de winkel, maar dan een aparte winkel zeg maar), snappen jullie het nog?
Daar hebben we van dat spul van VSM gehaald voor de bulten tegen te gaan. Dit zullen we vast nodig hebben!
Toen ben ik smiddags nog ff gaan liggen, maar toen lag ik net te slapen, en toen kwam mijn vriend vragen wat ie met Dylano moest doen, want die sliep nml. nog. Ikke best sjagrijnig tuurlijk... Ja, laat hem dan gwn liggen!! Wat is dat nou voor vraag! Nou ja... ik hou er niet zo van om uit mn slaap gehaald te worden, maar hij bedoelde het goed Hij is toen Dylano wakker werd wezen wandelen met hem, zodat ik lekker kon slapen zonder dat ik Dylano hoorde oid. Nu hebben we nieuwe buren, en die zijn flink aant klussen in huis, dus werd ik gewekt met een boor in de muur, grrrr!!! Ik zat echt waar, rechtovereind in mn bed. Maar ja... ik snap dat die mensen zsm in hun huisje willen zitten, want verbouwen ed is ook niet alles.
Ik denk dat ik 45min heb gelegen, en toen was dus het feest afgelopen.
Ik wist dat mijn vriend zn vrijgezellefeest zou krijgen, maar hij mocht dat tuurlijk niet weten. Nou kwamen mijn schoonouders rond 18.00 en dat vond hij al raar, omdat ze een uurtje rijden van ons vandaan wonen. Nou zei tie tegen mij: Ja Deb, ik WIL voordat hun hier zijn gegeten hebben. Maar ik wist dat ze met zijn feestje spare-ribs gingen eten, dus heb alle uitwegen verzonnen, maar zonder resultaat. Meneer was lekker eigenwijs, en moest en zou voor 18.00 gegeten hebben.
Omdat hij met Dylano aant wandelen was, had ik mooi ff de tijd om mijn zwager te bellen, van wat ik nou moest zeggen tegen hem. Hij zegt ja, dan moet je maar zeggen dat hij niet mag eten omdat er een verassing voor hem is. En ja... Toen ik dat zei wist hij eigenlijk al genoeg Vond ik erg jammer, maar goed... Helaas zullen we maar zeggen.
Ik heb hier savonds met mijn moeder en schoonmoeder gezeten, maar mijn ma ging al rond 21.00 weg. Nou heb ik het heel erg gezellig gehad met mijn schoonmoeder, en dat ze veel kan praten weet ik wel, maar zoveel??? Meiden echt waar... Ik heb tot die mannen thuiskwamen (2.00) geen minuut rust gehad!!! Af en toe had ik zoiets van: Ik wil ff de teletekst lezen ofzo, maar voordat ik de pagina goed en wel gelezen had, waren we al gauw 5min verder. Maar nogmaals, het was echt supergezellig, maar wel een beetje druk. En op het laatst was ik ook echt erg moe geworden hoor. Maar ik ken moeilijk zeggen, ma (zo noem ik haar, haha) ik ga naar bed hoor. Das ook zo lullig heej??
Toen de mannen thuiskwamen heb ik voor pa (schoonpa) nog een bakkie gezet, en hebben we ff bijgebuurt over die avond.
Ze hebben het ontzettend naar hun zin gehad!! En uiteraard is er erg veel gedronken... Als ik die verhalen moet geloven heeft de man ongeveer 35 glazen bier op! Waaaaaaaaaaaaattttttt!! 35???? Yep, 35. En mijn vriend had nog sjans met een meid. Maar hij is niet zo van het sjansen... Voelt zichzelf schuldig, aaaaahhhh, wat lief! Kwam ze bij hem staan, en vroeg: Wat doe je hier?? En hij: Ik ga 5jun. trouwens, dus dit is mijn vrijgezellefeest. En zij was gelijk weg, whahahahahahahaha!!! Blijf er maar vanaf hoor, anders krijg je met mij te maken!! Dat dacht ik echt in mezelf toen hij het vertelde
We lagen er pas om 3.30 op en rond 4.00 gingen we dan uiteindelijk slapen... Mijn vriend praatte nml een beetje veel. Op zich niet erg, maar wel tot een bepaalde hoogte. Toen heb ik gezegd: En nou ga ik echt slapen hoor. Want ik moest er tuurlijk de volgende dag voor Dylano uit. Maar tot mijn grote verbazing hoorde ik hem pas rond 9.30!! Wauw!! Heerlijk!! Ik heb hem eten gegeven, en daana gauw gestofzuigd en gedweild. Rond 11.15 heb ik mijn vriend wakker gemaakt samen met Dylano!! Vond hij erg leuk.
Daarna bakje koffie gedronken samen, en weer weg naar mijn ouders. Ff bijbuurten over gisteren en de rest van de week.
Ik ben nog ff met Dylano in bad geweest. Vond hij geweldig weer, haha!! Lekker ventje is het ook!! Altijd vrolijk eigenlijk! Behalve als hij moe is, of zn zin niet krijgt
Mijn vriend is nu weer terug naar mijn ouders, want hij was zn sleutels vergeten, met ook de sleutels van zn werk eraan, verdorie!! Maar goed... Liever dat ze daar liggen, dan dat hij ze kwijt is geraakt toch??
Dus nu is het weekend weer voorbij, en gaat morgen het normale leventje weer van start.
Volgende week zaterdag is mijn vrijgezellefeestje trouwens
Nou meiden, het is best een verhaal geworden zie ik, maar jullie zijn weer op de hoogte
Voor strakkies!!
Doeiiiii!!
Liefs Debby.