@1984_Nathalie_1984

vanmiddag om 15.00 thuisgekomen en samen met mijn vrien de boodschapjes opgeruimt.
Ik denk dan ga ik nog even lekker in bed doezelen.
Toen heb ik tot kwart voor 5 liggen slapen.
Dacht dan kijken we nog mooi even ATWT in bed en dan staan we op en gaan we eten maken.
Heb geloof ik alles bij elkaar 10 minuten gezien en voor de rest weer geslapen.
Om half 7 een kopje soep gegeten en nu lekker op de bank Holands got talet kijken.
Is maar goed dat ik die afspraak heb afgezegd want ben echt zo gammel!
Morgenochtend gaan we de babykamer ophalen, Wel vroeg maar hij is zoooooooooo mooi.
En het kamertje is nog niet eens klaar!
Nathalie hoop dat je snel minder last hebt van je buikpijn.
Debby hoe gaat het met jou vandaag?

liefs
Anita

Blijkbaar heb je het nodig gehad meis. Goed van je dat je die afspraak heb afgezet. Ga maar lekker genieten van jullie avondje. Wel vroeg idd die babykamer zeg. Heb je ook al behangen of geverfd ofzo? Weet je al helemaal hoe je het hebben wil? Is het nieuwe babykamer of 2e hands? Hoe zit het eruit, ben wel nieuwsgierig nu, hihih.

Liefs Nathalie

Net nog ff bij mijn mams geweest, want dacht dat die alleen zou zitten
Paps is naar bruiloft van zijn werk en aangezien mijn mams niet tegen die harde muziek en drukte aan haar hoofd kan hebben was hij dit keer alleen gegaan.
Is hij er ook ff uit hè. Mijn broertje & zijn vriendin waren er. Dus ff de finale van Holland Talent ofzo gekeken en beetje bijgekletst en nu lekker thuis in bedje. Ramen hier open gezet, want tis benauwd boven. Morgen ff boodschapjes doen en denk ff de stad in ofzo. Ik zie wel wat ons morgen het dagje brengt.
Tis hier zo rustig dat niemand die vanavond wellicht nog zal lezen dus zeg alvast weltrusten en slaap lekker. Liefs Nathalie

Ff mijn nieuwe bannertje met jullie komen delen hoor!
Verder weinig nieuws aan het front! Fijne zonnige zomerse middag gewensd!

Liefs Nathalie

Spannend!!!!
Ik wil ooooookkkkkk.
Alvast een hele mooie dag gewenst debby!

Liefs
Anita

Debby & kersvers mannetje

VAN HARTE GEFELITEERDDD!

Wens jullie heellll veel geluk met elkaar en jullie gezinnetje.

Hebben jullie mooie dag gehad?
Heerlijk weer?

Hoop dat je ons snel ff komt bijkletsen meis. En ben benieuwd naar de foto's. Komen die op hyves te staan?

Heel veel plezier met jullie huwelijksnacht, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Debby heb je een mooie dag gehad?

Nathalie met jou verder alles goed?

Met mij alles ok.

Beetje moe ( het is weer vrijdag), en vanavond naar 3 feestjes waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.

maar goed bijna weekend.

Nog even doorwerken tot 14.00 en dan vanmiddag lekker uitrusten!

Liefs Anita

Terug
Bovenaan