@1984_Nathalie_1984

Het is alweer bijna maandag meiden. We zijn wel stil hier, hihih
Debby is natuurlijk lekker aan het genieten van haar witte bruidsweken.
Hoe was jullie huwelijk meis. Kom je ons ff bijkletsen?

Anita hoe gaat ie met jou meis?

Hier had ik het vorige week echt onwijs druk.
Heelll veel revalidatietherapie, werken en andere belangrijke afspraken
Echt niet fijn meer. En twee middagen in bed moeten liggen vanwege de hoofdpijn
Gelukkig dit weekend een beetje bij kunnen komen. Vandaag met mijn mannetje na Movie Park in Duitsland geweest, was ergg gezellig. Ff lekker weg! Waren we wel aan toe. Al kreeg hij wel erg hoofdpijn en is net in bed gaan liggen. Hopelijk zakt het snel een beetje af. Hij was ook misselijk zei hij, arme schat.

Ik wens jullie allemaal nog fijne avond en alvast heelll goed begin van nieuwe week.

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

het is ff geleden dat ik wat van me laten horen heb. Maar heb het allemaal zo druk gehad! En ben blij dat ik lekker thuiszit nu, haha!

Hier ff een kort verslagje:

Onze trouwdag was echt mooi, maar wel vermoeiend. Ik sliep snachts pas om 2.45 en moest er om 5.45 weer uit. Smiddags hebben we ook nog een paar uutjes gelegen, want waren echt kapot.
Vrijdags het feest gevierd, en dat was echt gezellig! Mijn pa en zijn vriendin gingen pas om 4.00 weg. En moesten er tuurlijk weer vroeg uit, voor Dylano. Maar gelukkig is Ramon eruit gegaan, en ik kwam er om 10.00 uit. Gisteren een rustige dag gehad. Lagen er om 20.45 in en gingen rond 21.00 slapen. Ik tot vanmorgen 8.00 en Ramon tot 9.15. Ff naar de aardbeienfeesten hier geweest, en daarna ff naar mijn ouders. Nu zometeen lekker naar bedje toe

Dylano heeft zich echt goed gedragen! Hij was/is natuurlijk wel van slag, maar is blij dat hij nu de rust weer heeft denk ik. Lekker zijn eigen ritme weer.

Foto's komen nog wel op Hyves, maar moet er moed voor verzalemen. Ben volgens mij ziek aant worden ook. Al vanaf woensdag hoofdpijn, en begin ook echt verkouden te worden. Paracetamol lijkt ook niet echt te helpen.

Gaan zometeen lekker naar bedje toe... Heerlijk!!

Weltrusten meiden!

Liefs Debby.

Fijn dat jullie zo'n mooie dag of zelfs dagen hebben gehad.
Echt onvergetelijk dus of nie? Hoe gaat ie nu met je meis?
Weer een beetje bijgekomen?

Hier gelukkig minder druk weekje dan vorige week
Mijn mannetje is alleen wat ziek. Helemaal wit en pips. Misselijk last van zijn buik, hoofdpijn. Totaal niet lekker. 's Ochtends wou hij werken, maar toen ik thuis kwam van mijn werk vond ik hem met wit bekkie in bed. Einde van de ochtend is hij op de bank gaan liggen en pas einde van de middag af gekomen. Echt sneu, arme schat.

Deze week is eigenlijk klusweek, gelukkig duurt het nog paar dagen tot mijn eisprong, tenministe volgens de berekeningen. Dus hoop dat mijn mannetje dan zich wel wat beter voeld! Ik verzorg hem nu maar goed, dan kan ik hem als ie zich beter voeld bespring, hahaha nee grapje hoor. Zorg altijd goed voor mijn mannetje. Tis beetje verwend nest af en toe hoor. Hhaha nee valt ook wel mee.

Wens jullie hele fijne week, de maandag zit er alweer op. Hebben jullie voetballen gekeken of houden jullie daar niet van? Ikke heb lekker gezwommen dus 1e helft gemist. Kwam thuis en toen was ik verbaasd dat het 2-0 was. Toen toch maar ff gaan kijken hihih. Geef er niet zo heel veel om. En tis ook niet gezellig hè in je eentje kijken.

Ik ga nu lekker slapen, morgenvroeg weer vroeg hydrotherapie.

Weltrusten, Nathalie

Daaaggg dames, weer terug van lang weggeweest. Het lukte me in het begin nog redelijk om mee te lezen, maar op een gegeven moment niet meer. Jullie kunnen gezellig kletsen hoor!!!
Nathalie succes met klussen deze week, hopelijk voelt je mannetje zich snel weer fit.
Ik weet niet of jullie het nieuws mee hebben gekregen, maar...ik ben zwanger!! Helemaal happy al kan ik het af en toe nog niet geloven. Ben wel erg blij, maar ook onzeker bang dat het mis gaat en zo...naja gaat van zelf wel over denk ik!
Je kunt er toch niets aan doen dus afwachten maar!!

Ik wens jullie in ieder geval het beste toe en Nathalie hopelijk is het voor jou ook snel raak!

Ohhh MMmhhhhh wat fijn dat je terug komt kletsen met zulk goed nieuws zeg!
Gefeliciteerd voor jou en je manntje? Welke ronde zat je meis?
1e of 2e wondertjes? Ik ben het allemaal een beetje kwijt
Er is hier idd veel gekletst, al is het de laatste weken een beetje rustig hier, hihih

Wij zitten inmiddels in klusweek,wat gaat de tijd snel hè
Mijn mannetje is nog niet 100% opgeknapt helaas.
Maar gistermiddag lagen we saampjes in bed en toen lekker geklust
Kwist niet wat me overkwam, hihih. Toen wel voordeel als je samen in bed ligd.
Volgens de berekeningen morgen mijn eisprong en vandaag mijn meest vruchtbare dag
Tot nu toe heb ik nog niet echt het idee dat mijn ei op knappen staat, hihih
Wel ben ik de laatste dagen wat geirriteerde al probeer ik dat niet echt te laten merken.
Beetje rare emoties zeg maar. Maar gebeurd ook veel

Vorige week erg drukke week met veel revalidatietherapie, gelukkig deze week iets rusriger.
Maar vandaag best aantal uurtjes gewerkt, wat eigelijk te lang was, zegd mijn lichaam
Morgen mijn auto grote beurd en nog hydrotherapie
Vrijdag weer onwijs drukke spannende dag. Dan krijg ik keuring in de hoop dat de gemeente iets voor me kan betekenen om mijn aangepaste auto over te nemen
Anders ben ik 01-07-08 mijn aangepaste auto kwijt en mijn VRIJHEID

Het komt steeds dichterbij meiden en probeer er steeds niet teveel aan te denken, maar krijg het er wel steeds moeilijker mee hoor. Als ik er allen al beetje teveel aan denk word ik al gillend gek.
Deze dingen zijn ook niet goed voor mijn lichaam.
Maar goed we moeten er maar het beste van hopen.
Tis fijn om hier te kunnen kletsen en zoveel lieve meiden hier op het forum
Dat doet me wel goed! Ik ga nu lekker slapen en hou jullie op de hoogte.

Ik zit nu wel tussen allemaal zwangere meiden.
Het word tijd dat ik ook eens kan melden dat ik zwanger ben, hihih
Maar denk dat dat nog wel ffies kan gaan duren meiden (zegd mijn gevoel)

Hoe is het met jullie allemaal?
Jullie moeten me wel op de hoogte houden hoor!
Anita van jou ook al tijdje niks gehoord
En Debby is nog aan het bijkomen van haar bruiloft denk ik, hiih

Liefs Nathalie

Ahhh wat jammer nou, mijn mooie plaatje is weg. Of zien jullie hem wel?

Ik kom ff van me af kletsen hoor meiden. Ik heb om 9.00 uur medische keuring. En tis nu 9.40 uur en die man is er nog niet., Heb er al achteraan gebeld en nu belde hij net zelf dat hij er tegen 9.45 uur is. Hij dacht dat ie gewoon spreekuur had namelijk. Ikke had gisteravond die brief nog eens doorgelezen en scrhok dat het een huisbezoek was. Ik dacht ik moet daar heen, das altijd zo. Maar dit keer dus niet. Misschien dat ze alles nu eens goed in kaart geen brengen. Wie weet helpt het.

Had gisteren echt ff een dipdagje. Alles ging mis, alles lijkt mis te gaan. En dan nu dit ook nog. Ben zo zenuwachtig. Deze man moet een rapport uitbrengen naar de gemeente ivm mijn aangepaste auto. Anders moet ik die 01-07-08 uur inleveren en dat komt angstvallig dichterbij. Of ik moet de rabobank gaan overvallen, maar dat mag ook niet. Ook de ING al niet, hihih. Schip vol geld kan hier niet komen want kanaal loopt niet ver genoeg door en de geldboom is nog niet gegroeid dat er zoveel geld aan zit dat ik zelf die aangepaste auto kan kopen.

Dan krijg je ook nog lekkere rekeningen van Essent en ander negatief nieuws, dus dan is je dagje wel ff compleet. Maar nu vooral zenuwachtig over mijn auto. Hoe dat allemaal zal gaan lopen e.d. Dus dacht ga hier maar ff van me af kletsen. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte.

Duimen jullie voor me?

Liefs Nathalie

Ik heb waarschijnlijk vannacht mijn eisprong gevoeld. Of ik had in elk geval steken onderin mijn buik. Dat in ineens tot besef kwam van hey dat kan eisprong wel eens zijn. Ik had gisteravond een ovuliatie test voor de 1e keer gedaan. Die gaf een heel licht 2e streepje dus negatief. Of mijn eisprong was al eerder, want na eisprong daalt LH waarde die je nodig hebt om te testen voor die ovulatie test best snel. Dan zou het rond 10 juni geweest moeten zijn, en dat komt goed uit want toen hebben we geklust. Of mijn voorgevoel zegd dat mijn eisrpng misschine nog moet komen.

Ohhh ik hoor wat, Doeiiiiiiiii!

Live verslag van het (waardeloze) leventje van Nathalie

Okay okay niet zo somber! Maar erg rooskleurig ziet het er niet uit. Ik knijp mijn handen dicht voor alles wat ik kan en wat ik bereikt heb ik het leventje. Ik knok en ik doe. Maar komt erop neer dat het allemaal nog niet erg genoeg is. De richtlijnen zijn zoooo ontzettend streng. Dat medische gezien ik wel gewoon met de taxi kan. Er rijden in heellll de gemeente Emmen maar 2 mensen rond met een aangepaste auto van de gemeente. En dat heeft onwijs lang geduurd en die zijn heelll ernstig gehandicapt! Die man wil me geen valse beloftes doen en hoop geven en dat waardeer ik ook. Het was hele redelijke man en hij gaat nog contact opnemen met mijn revalidatie arts enzo. En gaat nog dingen bedenken zodat hij misschien nog iets voor me kan betekenen. Dat ik bijvoorbeeld andere taxi pas krijg, zodat ik niet iedereen op hoef te halen, of andere ritten mee hoef te maken, maar gewoon 1 op 1. En dat ik dan tegen die chauffeur kan zeggen, wilt u niet zo hard over verkeersdrempels of wilt u niet zo hard over het spoort of klinkerwegen. Privé chauffeur zeg maar, hihih. Maar dat ik 5x per dag een taxi moet bestellen, en de kosten veel hoger zijn dan mijn aangepaste auto lease contract over nemen, laten ze dat eens inzien. Maar dan moet je aan kunnen tonen welke sociale contacten je allemaal hebt, hoeveel km-ers enzo. Want therapie vegen ze van de baan. Qua werk moet een werkgever dan maar regelen ofzo (officieel uwv, maar die stuurd me naar de gemeente) dus zo is het balletje weer lekker rond.

Er word geadviseerd om instanstie in de arm te nemen om fondsen aan te schrijven voor aangepaste auto. Maar 01-07-08 komt angstvallig dichterbij, dat lukt nooit allemaal. Maar waar haal ik zoveel geld vandaan? Mijn ouders hebben het ook niet, mijn schoonouders ook niet. Mijn moeder zei net: dan moet de auto van mijn vriend maar weg, maar dat leverd ook niet veel geld op, want die staat bij de garage omdat de oliedruk nog steeds niet goed is. Dus hoe kunnen we die verkopen voor 01-07-08? En moet ik dan de Bella van mijn mannetje afnemen? Dan hebben we dalijk helemaal geen auto meer. Dan zitten we in huis gevangen.

Ja ik weet het meiden tis allemaal erg en heell oneerlijk!
Maar ik kan niks! Ik belde het uwv om te vragen voor uitstel dat we geld rond kunnen krijgen. Maar die vrouw is WEER met vakantie. Iemand anders werkt niet op vrijdag. Dus kan niet eerder dan maandag bellen in de hoop dat er dan wat geregeld kan worden. Maar kans is 99% van niet. Het is al gerekd tot 01-07-08 hè.

Word vervolgd! Ik ben op dit moment verdoofd van verdriet, kan niet meer goed nadenken en stop alles maar ff weg, kweet het niet meer! Ja ik weet het tis niet goed, maar mijn vrijheid word gewoon afgenomen en daarmee een stukje van MIJ!

Bedankt voor het luisteren! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan