Mijn dagverslag, hihih
Jullie moeten wel mee blijven klets hoor. Want ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met jullie is!! Dus MELDPLICHT! hahaha
Vanmorgen hydrotherapie gehad. Was echt heerlijkkkk warm water. Had echt zo iets ohhh hier kom ik nou mijn bedje voor uit, heerlijk! Maar soms heb je dan oefeningen nou dan moet je toch een partij nadenken, hihih. Dan zien ze me weer moeilijk kijken. Tja dan weet ik wel hoe het moet maar die signalen naar het lichaam moeten ook nog hè. Maar lekker gezwommen.
Toen ben ik naar oud schoolvriendin geweest. We zaten bij elkaar in de klas, nou ja gedeeltelijk, gingen veel met elkaar om toen we SPW opleiding deden. Gewoon op school eigenlijk maar verder niet privé. Zij is SPH gaan doen en sinds paar maanden weer leuk contact eigenlijk. Ook dat we gezellig afspreken. En kan echt heel open met haar kletsen eigenlijk. Dus deed me wel ff goed vanmorgen.
Daarna thuis lekker broodje eten en hier proberen bij te lezen, maar ja das wel veel de laatste dagen hoor. Ik moet dan maar gewoon in delen reageren en deel voor deel lezen ofzo. Misschien is dat optie, hiih. Want nu was het vanavond wel ineens heel veel. Begrijp me niet verkeerd, heel leuk hoor,w ant als ik niks te leze heb en hier alleen maar tegen mezelf zit te lullen dan heb ik ook zo iets van waar is iedereen, hihih.
Mijn broertje kwam ff langs ineens dus ikke snel site weg klikken dus geen kort berichtje van mij van dat ik het druk heb enzo. Toen ging voordat ik weg ging ook nog de telefoon van die medisch adviseur van de Ciz dus ik met mijn hart in mijn keel, mijn hart overal eigenlijk. Nou ik weet dus al 1 ding. De gemeente gaat mijn auto niet overnemen of verstrekken. Dus toen was steek in mijn hart. Maar die meneer gaat nu proberen dat ik over 2 jaar een individuele vervoersvergoeding krijg. Dat ik in de tussentijd eigen vervoer kan regelen e.d. Hij had HA gesproken en revalidatiearts gesproken en die waren erg trots op me dat ik zo hard mijn best deed en hopen dat het al met al nog een beetje beter met me gaat worden lichamelijk. Dus dat deed me eigenlijk wel goed om te horen. Hij gaat dus nu advies uitbrengen voor die financiele vergoeding. Maar ja das dus heelll erg afwachten. Ik wil dan dus heel graag proberen of ik die vergoeding niet in 1x kan krijgen zodat ik iets geld heb om mijn auto zelf aan te schaffen. Ik kan daar nog steeds niet mijn auto mee kopen maar ik schraap gewoon overal geld weg, hihihih. Kreeg vanmiddag brief van de belastingdienst daarmee kan ik mijn banden en stuur kopen en dan met dat geld van de gemeente misschien wel twee stoelen en koplampen ofzo, hahahah. Zo krijg ik mijn auto beetje bij beetje bij elkaar. Pff maar wel drama hoor meiden. Ik doe er nu wel grappig over en ben er wel iets rustiger over en dat ik grapjes maak, maar zie wel 01-07-08 steeds dichterbij komen en heb nog steeds geen uitsluitsel van het uwv of ik uitstel kan krijgen of niet. Brr als ik dit zo typ kruipt de spanning alweer door mijn lichaam. Maar ja nu dus wel uitsluitsel van de gemeente, negatief *sniksnik*
Maar goed meiden ik jou jullie op de hoogte. Er gebeurd hier steeds zoveel. Misschien word het al met al een beetje postiever. Ik hoop het echt zoooo hè. Kan echt niet zonder auto, dan voel ik me echt zooo beperkt. Wist ik maar een oplossing dat alles oploste.
Nu nog ff voetballen kijken. Hopelijk gaat NL winnen. Want volgens mij gaat het nog niet zo super. Ik volg het niet echt duidelijk. Ik ratel hier de topic vol, hihih. Ohhh 2-0 ineens kijk aan! Toch nog niet zo slecht, hihih.
Hoe is ie met jullie meiden?
Liefs Nathalie