@1984_Nathalie_1984

Lieve Nathalie,

ik weet ff niet goed wat ik hierop moet zeggen, maar ik ga mn best doen.
Ik vind het erg oneerlijk dat ze iemand in feite een deel van zn leven afpakken! Ik vind het echt erg voor jullie dat dit jullie te wachten staat. Maar gelukkig hebben jullie elkaar om te steunen. En meid, achter de wolken schijnt de zon. Al weet ik dat je dat nu niet of moeilijk zal geloven.
Een oplossing komt er, dat is zeker!
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd!! En je mag hier altijd je hart luchten hé??

Soms zijn er ook gewoon geen woorden voor Deb
En ik besef juist in hele moeilijke momenten wat ik heb
Lieve vriend, ouders en familie die me steunen
En hier hele lieve meiden die luisterd oor bieden
Dat doet me allemaal heel veel goeds

Gisteravond/vannacht een heel lang een goed gesprek gehad met mijn mannetje. Had eerst een brief geschreven, ff voor mezelf ook dingen duidelijk krijgen wat ik voel e.d. Want ging heel erg mijn gevoel en emoties opkroppen om maar die pijn en rotgevoel niet hoeven te voelen, maar dat werkt natuurlijk niet.

Veel dingen zijn uitgesproken en mijn vriend weet nu ook beter hoe ik me voel e.d Hij gaat me wat meer helpen met dingetjes en geeft ook aan dat ik moet vragen omdat hij zelf niet altijd alles ziet e.d. En dat ik moet praten als me iets dwars zit. En niet zo negatief over mezelf moet denken. Want ik had gisteren echt ff zo iets van: een kleine kan niet eens groeien in dit lichaam vol stress en spanning. En heb ik mijn dagboek geschreven. Kom nog maar ff niet kleine, ik kan geen goede mama zijn. Dat heb ik vanmiddag mijn vriend verteld. Toen pakte hij me stevig vast, dikke knuffel: Je word een super mama zei hij. Echt onzettend lief. Heeft ie paar keer herhaald. Dus dat deed me wel goed.

Deze ronde laat ik ff langs me heen gaan. Volgens mij heb ik mijn eisprong ook al wel gehad. Volgens de planning zou mijn eisprong 12 juni zijn. En wij hebben 10 juni voor het laatste geklust. Dus de kans dat ik zwanger ben is zeerrrr klein. Maar mijn doel is nu verlegd. Ik hoop deze ronde een cyclus te mogen hebben van 28 dagen. Dat mijn cyclus regelmatig is en meer hoop bied voor de toekomst. Eerst wat rust in bouwen. Mogen we zwanger worden okay, maar gewoon genieten en het ff laten!

Neemt niet weg dat ik hier niet meer kom kletsen hoor. En wij willen nog heel graag een kleine. Ik ga nu weer ff lekker tegen mijn mannetje aan liggen. Heb hoofdpijn van het vele nadenken, praten en traantjes van vandaag.

Liefs Nathalie

Ff een update. Ik voel me gelukkig iets beter dan de afgelopen paar dagen. Maar wel erg moe en last van mijn spiertjes. Ga vandaag maar lekker rustig aan doen, voordat ik een hele drukke week tegemoet ga. Morgen ontzettend veel regelen en deze week ook weer veel revalidatie therapie. Dus moet een balans zien te vinden tussen dingen doen en ontspanning en rust.

Als ik morgen meer weet dan horen jullie het. Voor mijn een hele fijne zondag/vaderdag!

Liefs Nathalie

Pffffffffffffff wat een nacht wat een nacht. Goedemorgen trouwens meiden. Ik heb zooo liggen woelen en slecht geslapen vannacht. Wel iets geslapen lijkt me, want kan niet alles meer herhinneren. Maar voel me totaal brak. Ben misselijk en buikpijn, neee meiden ik ben niet zwanger. En het liefst zou ik mijn kop in het zand steken. Nou ja in dit geval tussen mijn kussens en gaan slapen en dat alles goed komt.

Zal allemaal wel komen omdat ik vandaag veel moet regelen voor mijn auto enzo. Strakkies ook nog werken. Zal me eens gaan aankleden anders kom ik ook nog te laat. Gelukkig vanmiddag vrij, dus kan ik ff wat rustiger aan doen.

Wens jullie allemaal heeel goed begin van de nieuwe week!

Liefs Nathalie

Ik kreeg om ff over 8.30 uur een sms van de baas dat de vrijzwemmers niet kwamen en er niet echt veel andere dingen te doen waren, dus wat hem betrefd mocht ik thuis blijven. Yippie! Kan ik goed gebruiken. Tis maar goed dat ik die sms niet kreeg toen ik nog met mijn slaperige koppie in bed lag anders was ik er niet uit gekomen. Had me net gewassen en broek aan. Toen dacht ik ohh dan kan ik nu mijn kop tussen die kussens steken. Maar dacht neeeeee Nathalie tis maandag als je iets bereiken wilt moet je het NU regelen des te meer tijd hebben ze om te overleggen en weet je misschien eind van de dag of je uitstel kan krijgen. Dus ikke maar verder aan kleden en naar beneden gegaan. Heb in nog geen half uur tijd al 5 telefoontjes gepleegd. Word van het kastje naar de muur gestuurd, maar goed ik moet nu doorzetten.
Volgens mij sta ik een beetje op automatische piloot stand. Maar moet hierin ook nog oppassen dat ik mezelf niet voorbij loopt. Dus dacht ff tot 10 tellen en jullie vertellen dat ik niet hoef werken, hiih.

Was heel ff op hyves omdat ik krabbel kreeg. Maar zie mijn horoscoop vandaag:
Als doorzetten en toegeven in evenwicht zijn, hoef je nergens spijt van te hebben. Gebruik je krachten om een project af te ronden, maar ga er niet te roekeloos mee om. Als je goed nadenkt weet je onmiddellijk succes te bereiken en je karakter te sterken...

Alweer zo toepasselijk! Ik ga mezelf dwingen een beschuitje te eten en spreek jullie later weer. Liefs Nathalie

Ff update van mijn kant:
Ik heb vanmorgen die mevrouw een noodkreet gemaild maar hoorde steeds maar niks. Toen ik op de terug was van fysio kreeg ik ineens telefoontje. Ze had mijn telefoontje gehad en mailtje gelezen en had al ff overlegd. Ze wou graag het nummer en naar van de contact persoon bij de gemeente. Want had namelijk in de mail gezet. Er is helemaal nog niks alternatiefs geregeld maar ben 01-07-08 wel mijn auto kwijt. Dan kan ik niet meer naar therapie en noodzakelijke dingen. Ik heb nu spoedbehandeling bij gemeente en urgentie bij het ciz dus haar het nummer van die man ook maar ff gegeven en nummer van de contactpersoonlijk van de auto lease maatschappij dan hoeft ze dat allemaal niet op te zoeken en gaan ze maar met elkaar een goede oplossing verzinnen. Er word dus in elk geval iets ondernomen. Maar ja duidelijkheid heb ik nog niet. Maar dit is een stap in de goede richting ben benieuwd. Duimen jullie voor me?

Ik heb net bij de liddl een zij kussen gekocht. Die word ook voor zwangerschappen gebruikt. Heel handig, kan ik dus later ook gebruiken, hihih. Maar nu is is ervoor ter ondersteuing van mijn arm enzo. Dat ik rustiger lig in bed en meer lucht krijg. Want juist als ik me niet fijn voel en verdrietig kruip ik in elkaar en dan kan ik niet goed ademen en dat heeft wisselwerking op je lichaam. En als ik meer steun heb voelt het ook fijner e.d. Dus we gaan dit maar eens ff proberen. Maar mag wel groter bed hebben zo, hihih. Ach dat zijn toekomst plannen. Eerst maar eens MIJN auto redden uit de klauwen van die mensen, hihih.

Ik ga nu lekker ff rustig aan doen, want mijn energie is alweer op voor vandaag en moet nog ffies, hihih

Liefs Nathalie

Mijn dagverslag, hihih

Jullie moeten wel mee blijven klets hoor. Want ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met jullie is!!   Dus MELDPLICHT! hahaha

Vanmorgen hydrotherapie gehad. Was echt heerlijkkkk warm water. Had echt zo iets ohhh hier kom ik nou mijn bedje voor uit, heerlijk! Maar soms heb je dan oefeningen nou dan moet je toch een partij nadenken, hihih. Dan zien ze me weer moeilijk kijken. Tja dan weet ik wel hoe het moet maar die signalen naar het lichaam moeten ook nog hè. Maar lekker gezwommen.

Toen ben ik naar oud schoolvriendin geweest. We zaten bij elkaar in de klas, nou ja gedeeltelijk, gingen veel met elkaar om toen we SPW opleiding deden. Gewoon op school eigenlijk maar verder niet privé. Zij is SPH gaan doen en sinds paar maanden weer leuk contact eigenlijk. Ook dat we gezellig afspreken. En kan echt heel open met haar kletsen eigenlijk. Dus deed me wel ff goed vanmorgen.

Daarna thuis lekker broodje eten en hier proberen bij te lezen, maar ja das wel veel de laatste dagen hoor. Ik moet dan maar gewoon in delen reageren en deel voor deel lezen ofzo. Misschien is dat optie, hiih. Want nu was het vanavond wel ineens heel veel. Begrijp me niet verkeerd, heel leuk hoor,w ant als ik niks te leze heb en hier alleen maar tegen mezelf zit te lullen dan heb ik ook zo iets van waar is iedereen, hihih.

Mijn broertje kwam ff langs ineens dus ikke snel site weg klikken dus geen kort berichtje van mij van dat ik het druk heb enzo. Toen ging voordat ik weg ging ook nog de telefoon van die medisch adviseur van de Ciz dus ik met mijn hart in mijn keel, mijn hart overal eigenlijk. Nou ik weet dus al 1 ding. De gemeente gaat mijn auto niet overnemen of verstrekken. Dus toen was steek in mijn hart. Maar die meneer gaat nu proberen dat ik over 2 jaar een individuele vervoersvergoeding krijg. Dat ik in de tussentijd eigen vervoer kan regelen e.d. Hij had HA gesproken en revalidatiearts gesproken en die waren erg trots op me dat ik zo hard mijn best deed en hopen dat het al met al nog een beetje beter met me gaat worden lichamelijk. Dus dat deed me eigenlijk wel goed om te horen. Hij gaat dus nu advies uitbrengen voor die financiele vergoeding. Maar ja das dus heelll erg afwachten. Ik wil dan dus heel graag proberen of ik die vergoeding niet in 1x kan krijgen zodat ik iets geld heb om mijn auto zelf aan te schaffen. Ik kan daar nog steeds niet mijn auto mee kopen maar ik schraap gewoon overal geld weg, hihihih. Kreeg vanmiddag brief van de belastingdienst daarmee kan ik mijn banden en stuur kopen en dan met dat geld van de gemeente misschien wel twee stoelen en koplampen ofzo, hahahah. Zo krijg ik mijn auto beetje bij beetje bij elkaar. Pff maar wel drama hoor meiden. Ik doe er nu wel grappig over en ben er wel iets rustiger over en dat ik grapjes maak, maar zie wel 01-07-08 steeds dichterbij komen en heb nog steeds geen uitsluitsel van het uwv of ik uitstel kan krijgen of niet. Brr als ik dit zo typ kruipt de spanning alweer door mijn lichaam. Maar ja nu dus wel uitsluitsel van de gemeente, negatief *sniksnik*

Maar goed meiden ik jou jullie op de hoogte. Er gebeurd hier steeds zoveel. Misschien word het al met al een beetje postiever. Ik hoop het echt zoooo hè. Kan echt niet zonder auto, dan voel ik me echt zooo beperkt. Wist ik maar een oplossing dat alles oploste.

Nu  nog ff voetballen kijken. Hopelijk gaat NL winnen. Want volgens mij gaat het nog niet zo super. Ik volg het niet echt duidelijk. Ik ratel hier de topic vol, hihih. Ohhh 2-0 ineens kijk aan! Toch nog niet zo slecht, hihih.

Hoe is ie met jullie meiden?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Sorry dat ik al zo lang niets van me laat horen!
Sneu hoor om te horen dat het allemaal zo moeilijk moet.
Al die regelingen die nergens over gaan waardoor de mensen die die regelingen het hardste nodig heben juist weer de duppe worden.
Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!

Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd.
Ben lekker met mijn vriend naar de Dierentuin geweest en daarna uit eten.
Was erg gezellig.

Morgen de 12 weken echo.
Dus dat vind ik toch wel weer erg spannend!
Jullie horen het nog!

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan