@1984_Nathalie_1984

Hoi meiden,

het is hier idd erg rustig. Maar ik heb gwnweg de tijd niet om te reageren. Zit ook nog op andere fora's die ik probeer bij te houden ;-)

Nathalie, jeetje meid! Wat moet jij je verschrikkelijk voelen nu!! Het is niet nix, dat ze je auto af willen pakken. Ik moet er zelf ook al niet aan denken.
Ik hoop voor je dat er een goede oplossing komt, en dat je iig een autootje kunt kopen. En anders is er altijd nog Hart In Aktie
Ik vind het knap van je dat je nog een beetje positief kunt blijven! Echt, petje af hoor.

Anita, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Hoe was je echo vandaag??

Hier gaat alles wel goed. Alleen gwn druk! Ik heb de kleine al voelen bewegen, maar nog zeker niet iedere dag.
We luisteren regelmatig met de Angelsound naar het hartje, geweldig hoor!
Dylano zet zn stapjes rond de tafel, en moet dus alles opruimen. Alles van tafel halen doe ik niet hoor. Hij moet ook NEE weten te begrijpen. Maar dat weet ie wel hoor, haha! Hij is me momenteel veel uit aant testen. Wat wel zn charmes heeft.
Ik ben gestopt met fysio, omdat ik het niet meer nodig vond, en de behandelingen liever bewaar voor het echt nodig is.
Zolang ik mn oefeningen doe, gaat het goed.

Liefs Debby.

Hey Meiden, leuk weer iets van jullie te horen. Ik snap dat jullie het druk hebben en lekker zwanger zijn, dus ook op andere forums kletsen. Das juist leuk. Af en toe kleine update zou ik wel leuk vinden hoe het met jullie gaat.

Anita nog van harte meis, wanneer was je jarig (gisteren?)  Lekker ff weg met je mannetje, gezellig hoor! Hoe was je echo, ben zoooo benieuwd, hiih.

Debby, fijn om te horen dat je het met de oefeningen van fysio allemaal een beetje red. En dat Dylano lekker begint te stappen, echt nieuwe fase die jullie in gaan. En zeker nu jullie de kleine nieuwe uk kunnen voelen schoppen enzo. Angelsound, wat een mooie naam voor dat aparaatje. Bijzonder hoor allemaal.

Hoop dit allemaal ooit ook mee te mogen maken. Hier drukke dagen, woelige nachten, best wel beetje kwaaltjes, maar die wijt ik aan drukte, moe doordat ik niet goed slaap, spanning en stress. Ga er namelijk niet van uit dat het raak is, of eisprong moet al eerder geweest zijn, dan is er nog klein kansje. Maar ja kansje is het altijd hè. Klein wondertje als je zwanger mag worden.

Meiden als ik iets meer weet horen jullie het okay?

Knufff Nathalie

Voordat ik mijn krachten ga bundelen om de was op te hangen en nieuwe wasmachine aan te zetten. Eerst maar ff ego berichtje van mijn kant.

Kweet niet wat ik heb vandaag, maar voel me niet echt lekker. Zal ik ziek worden ofzo? Nou daar heb ik GEEN tijd voor hoor en ook geen zin in, hihih. Tja wie wel hè. Voel me gewoon vreemd.

Nu heb ik vanmiddag best tijdje op de bank gelegen. En dan gaat het wel redelijk, maar als ik dan weer iets ga doen, dan voel ik me totaal brak, heel snel moe enzo.

Ben vanmiddag ook niet gaan werken idd. Zat heel erg in dubio wat moet ik nou doen. Maar kwam eigenlijk op neer dat ik mezelf wou opofferen om wel te gaan werken ivm te luisteren naar wat mijn lichaam aan geeft. Nu doe ik ook wel dingen die ik graag wil. Want heb de was al beneden, bed afgehaald, vaat weggewerkt. Dus is allemaal wat overzichtelijker. Maar wil voor mijn gevoel nog zoveel doen, moet echt alles verdelen en dat valt niet mee.

Vanmiddag eindelijk een mailtje van uwv terug. Het ciz moet nog een rapport uitbrengen naar de gemeente. En er is overleg geweest. Nu is er een mail naar de autolease maatschappij dat ik tot 1 augustus 2008 mijn auto mag houden. Maar hierover is dus nog niet 100% uitsluitsel. Wel ben ik super blij en valt er echt een steen van mijn hart en voeld het of ik ff wat meer lucht heb. Want 1 juli 2008 kwam wel angstvallig dichterbij. Dit wil niet zeggen dat er nu niet onwijs veel geregeld moet worden. Maar daar is nu iets meer tijd voor. En heel veel HOOP moeten hebben dat er een oplossing komt.

Ook vanmiddag telefoon van het uwv. Brrr ikke schrikken en op mijn hoede. Maar was eigenlijk wel verhelderd gesprek. Officeel moet ik uitgenodigd worden bij een gesprek bij arbeidsdeskundig betreft mijn wajong uitkering. Maar dit hebben we dus nu ff over de telefoon gedaan, omdat ik al heel dossier heb en eigenlijk sinds ons laatst gesprek niks veranderd is HELAAS! Doe erg mijn best en dat weten ze daar gelukkig ook. Ik blijf gedeeltelijk mijn uitkering houden. Dus stukje inkomen is gegarandeerd. Pffiew viel een last van mijn schouders. Was erg bang dat ze me nu alles aan het afpakken gingen. Terwijl er enorm tegenstrijdige reacties zijn bij het uwv. De een zegt word maar mama en huisvrouw, de andere zegd ik zie je niet terug keren in vrij bedrijf. Maar dat heb ik jullie allemaal al eens uitgelegd. We hadden het nog ff over mijn werk nu. En ik was blij dat ze niet over die wsw indicatie begon.

Totdat later vanmiddag weer de telefoon ging. Ik had te vroeg gejuicht. Ik moet toch een wsw indicatie aanvragen om een slag om de arm te houden. Maar wachtlijst daar is 3 jaar!!! Dusss! Ik dacht bij mezelf okay als jullie dat graag willen. Over 3 jaar hoop ik een gezinnetje te hebben en me beter te voelen dan ik nu doe!

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Best positieve dingen dus, al zijn de problemen dan nog niet opgelosd een klein sprankeltje hoop is er wel!

Liefs Nathalie

Hoi meid,

jeetje, wat kan er veel gebeuren op een dag!
Echt vervelend voor je dat je jezelf zo moe voelt. En je hebt groot gelijk! Je moet echt naar je lichaam luisteren.
Mss is dit een reactie van je lichaam op al de spanningen die je ineens te verdruren krijgt?? Ook goed dat je toch thuis nog wat hebt gedaan. Zolang jij maar doet, waar jij jezelf goed bij voelt, dan zit je meestal wel goed.

En wat goed dat de kans groter is dat je uistel krijgt van je auto Dat is weer een stap in de goede richting.
En dat van die WSW in idd jammer, maar als de wachtlijst zolang is, hoef je daar denk ik niet te gaan werken, als je thuismama wilt worden dan.

Ik ken het idee van dat ze je van het kastje naar de muur sturen bij deze grote instanties. Ken mezelf daar zo kwaad om maken hé? Maar wat heb je daar dan weer aan? Maar das makkelijk gezegd dan gedaan.
Wij hadden laatst ook zo'n akkefietje met het UWV. Man, man, man, wat een sukkels daar zeg! (mss niet allemaal).

Maar nu kun je wel met een geruster gevoel gaan slapen. En dat heb je wel nodig, als ik je verhalen zo eens lees.

Meid, doe het rustig aan!!

Liefs Debby.

Nou zeg dat Debby, gebeurd steeds heel veel. En je word van het kastje naar de muur gestuurd. Hopelijk komt het ooit allemaal eens goed. Ik heb nu 0 uren contract bij het zwembad gekregen. En als de kleine er is wil ik daar wel wat blijven werken, of misschien in toekomst nog eens andere leuke baan!

We zien het allemaal wel, eerst maar eens zwanger mogen worden en me beter voelen.

Liefs Nathalie

Hoi meis,

tuurlijk komt alles goed!! Dat weet ik zeker! De aanhouder wint, en dat ben jij in dit geval zeker!
Hoe gaat het nu met je?? Voel je je wat rustiger?

Liefs Debby.

hai nathalie 1984

ik had onthouden dat het vandaag jou nod dag is.
en hoe staan de zaken ervoor  ?
ik hoop natuurlijk goed , heb je je al getest en hoe voel je je?
nou ben benieuwd ik zelf ben druk aan het klussen.
laat wat van je horen       liefs ci lo...

Ahhh wat lief dat je speciaal hier berichtje komt plaatsen om ff te vragen hoe het met me gaat. Nou meiden hier nog steeds geen rd-tjes te bekennen. En om eerlijk te zijn ook geen voortekenen dat ze in aantocht zijn. Geen afscheiding of geurtjes van onderen. Geen buikpijn of rare hoofdpijn als teken dat de rd-tjes komen. Meer vage dingen die ik niet goed kan plaatsen. En meiden op het topic die zeggen, nou volgens mij ben je gewoon zwanger. Maar ik zelf geloof er nog niet zo in, kan me geen voorstelling van maken hoe het is om positief te testen, hihih. Heb zelfs vanmiddag tampons gekocht uit voorzorg, hahaha. Lekker dubbel hè. Maar als ik heel eerlijk voel ik me wel anders dan andere rondes. Misschien omdat ik nu zo iets had van tis me wel ff gezegend, we zien het allemaal wel. Dus meiden jullie   moeten nog ff geduld hebben.

Ik ga begin juli pas testen. Heb dinsdag al getest, omdat ik behandeling had bij chiropractie. Daarvoor is het namelijk belangrijk om te weten of ik zwanger ben of niet. Toen ik wakker werd had ik al zo iets nee is toch negatief ben niet zwanger. Maar dacht Nathalie doe nou niet zo eigenwijs. Liever negatieve test en misschien in toekomst een mk. Maar als ik weer een cyclus van 36 heb dan kan ik helemaal nog niet positief testen hè. Dus ach we wachten maar rustig af. Ik hoop eerlijk gezegd op weer een mooie regelmatige cyclus van 28 dagen. Maar dan moet ik wel vandaag of morgen ongi worden.

Het weekend ga ik lekker naar mijn schoonouders in Luxemburg. Ff lekker gedachten verzetten en misschien word ik daar wel ongi hè. Jullie horen het zondag avond of maandag. Ik kom voordat we morgen avond weg gaan nog wel ff langs om te vertellen hoe het met me gaat.

Lief dat jullie zo met me meeleven!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan