@1984_Nathalie_1984

Ff nieuw Bannertje gemaakt, eens kijken wat dat mannetje met zijn stokje gaat doen!

Liefs Nathalie

Ff kleine update:
Er zijn nog geen RD-tjes, hihih

Als ik net als in ronde 2 cyclus van 36 dagen heb is mijn nod 4 juli
Maar vorige ronde had ik 28 dagen dus ben nu 1 dagje overtijd!
Eerst maar het weekend eens zonder rd-tjes doorkomen.
Ik zit er over te denken om 5 juli te gaan testen als het nog nodig is.

Liefs Nathalie

`jeetje nathalie
wat spannend dat je niet gek wordt en dat je het volhoud zonder te testen.
petje af voor jou!!!!!!!!!
    liefs ci lo...

Nee, misschien omdat ik negatief testen zo haat (wie niet) dat ik liever ff afwacht. Heb totaal geen drang om te testen, gek hè. Misschien omdat ik voor mijn gevoel al in ronde 5 zit. Maar de rd-tjes die er nog niet zijn, hihih.
Tuurlijk bied dat een beetje hoop meiden. Maar mijn gevoel zegd dat ik ongi ga worden en ben bang dat mijn gevoel wel weer gelijk gaat krijgen.   Maar we houden hoop, je weet maar nooit hè.

Liefs Nathalie

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5!

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

hai nathalie
wat jammer,maar wel fijn dat je nu op 29 dgn zit.
dat is fijn voor de volgende ronde.
heel veel plezier in luxemburg en geniet ervan het is je gegund meid.
en als je terug bent dan is het een paar dagen en dan kun je weer klussen.
op naar de volgende ronde en wanneer valt dan je nod in juli?
liefs ci lo...

Dank je mijn nieuwe nod is 26 juli
Wij gaan er nu vandoor, wou nog ff op je lieve berichtje reageren.

Tot maandag! Liefs Nathalie

Hey Naat,

je zult nu wel wegzijn, maar ik wou je toch nog ff gauw een heel fijn weekend wensen!! En doe het rustig aan hé, en geniet van je manneke!
Wat jammer nou dat ze toch zijn gekomen!! Maar iig heb je een regelmatige cyclus. Tenminste, daar lijkt het nu wel op.
Ik ga het hier maandag zeker in de gaten houden, en dan beloof ik, dat ik reageer op je verhaal van het dan afgelopen weekend.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan