Ff lekker fleurig plaatje want ik ben weer terug! hihih
Tis heerlijk weer. Ik ga zo maar ff de was van het weekend doen.
Ons weekendje weg was heerlijk meiden. Maar wel beetje kort hoor.
Vrijdag middag moest ik nog werken. Mijn vriend tot 17.00 uur. 's middags had ik al gekookt dus hij kon dan zo eten en zich klaar maken. Dan konden we als ik thuis was en gegeten had vertrekken. Want ik had de auto al ingeladen. Ik was lekker iets eerder vrij, omdat ouder & kind zwemmen weer was verplaatst naar de zondag. En het zwemlesgroepje er allemaal al was. Dus ik zwemkaarten afgeknipt en verlengd en toen gevraagd of ik alvast naar huis mocht. Thuis was mijn vriend niet aan het opschieten. Konden we eindelijkkk weg. Was de kat weg, grrr. Wij zoeken en zoeken. Ikben zelfs nog naar ons vorige huis geweest en met brokjes gerammeld enzo. Maar geen katje te zien. Hij is nooit lang of erg ver weg maar nu natuurlijk wel. Heb toen mijn ouders gebeld en paps zei dat hij wel zou zorgen voor het eten, dat wij maar lekker moesten gaan. Maar toen waren we dus al met al wel heel laat weg en om 23.45 uur pas in Luxemburg. Nog gezellig zitten kletsen en wat gedronken en toen naar bedje.
Nieuw luchtbed, niet koud 's nachts en heerlijkkkk geslapen. Kwist niet wat me overkwam. "s morgens had mijn schoonpaps lekker ontbijtje voor ons. Mijn mannetje heeft uigeslapen, die lag zo in coma van dat ik hem nachten wakker heb gehouden. 's Middags zijn we lekker gaan wandelen in Echternach. Rolstoelroute hebben we gedaan, anders red ik het niet. Langs een groot meer, honden hebben nog gezwommen, heerlijk weer, echt gezellig. 's Avonds had schoonpaps weer lekker gekookt. Echt heerlijk om je niet druk te hoeven maken over het eten e.d.
Zondag was het echt stralend weer. We broeide de tent uit. Ik had bikini al aan onder mijn rokje en hemdje met blouse. Kom ik uit de tent gaat de zon achter een wolk. Die was blijkbaar zo geschrokken, hihih. Maar later kwam ie wel weer tevoorschijn hoor. Na het ontbijt lekker op ligbed gaan liggen zonnen. Maar wat een rot kleine beestjes die handtastelijk zaten te zijn zeg, grrr. Uiteindelijk nog lekker ff gedoucht en auto ingepakt en zijn we om 15.00 uur gaan rijden. Onderweg paar keer gestopt en wat gegeten en waren uiteindelijk om 20.00 uur weer thuis van een geslaagd weekendje. Wel kort hoor, maar was ook wel weer lekker om thuis te zijn.
Kreeg een sms van de baas dat ik vanmorgen niet hoefde te werken. Nou als we dat eerder hadden geweest, had mijn vriend ook vrij kunnen vragen en hadden we nog dagje langer kunnen blijven, maar ja. Vanmorgen kon ik dus lekker ff wat langer liggen. Heb weer liggen woelen volgens mijn vriend. Word er niet goed van! en hij ook niet want hou hem helemaal wakker en dat houden weg geen weken vol. Geen idee waar het aan ligt. Ik zit te denken om ons bed eens anders neer te zetten of aan de kant van mijn vriend te gaan slapen, misschien helpt dat. We proberen gewoon maar wat.
Nu ff reageren op jullie berichtjes hoor!
Anita nog van harte gefelciteerd meis. En wat heerlijk dat jullie zo;n mooie echo hadden. Kan me daar echt nog niks bij voorstellen hè. Maar lijkt me echt zo geweldig. Kan me van positieve test al helemaal niet voorstellen, laat staan echo. Deze maand voelde ik me echt zo anders en bijzondere kwaaltjes. Ik weet gewoon dat ik die niet bedacht heb. Het voeld alsof het op het einde gewoon niet zo heeft mogen zijn. Ik ga deze maand netjes mijn temperatuur bij houden, kijken hoe dat gaat worden.
Debby hoe is het nu met Dylano? Slaap hij nu weer beter? Je mannetje wat meer thuis deze week? Jeetje de tijd gaat wel snel hoor dat jullie zoveel weken zwanger zijn. Echt lief dat jullie nog steeds met me mee kletsen en zo mee leven.
Ci Lo dank je dat je me op het lijstje van juli heb gezet meis. Heb je daar al ff gesproken dus onzin om dat hier nog eens te doen, hihih.
Meiden, fijne dag en ik hou jullie op de hoogte met alles!
Liefs Nathalie