@1984_Nathalie_1984

Hahhaah wat super zeg! Hier word ik nou helemaal vrolijk van
Wat een heerlijk mannetje. Tis te zien dat hij graag eten lust, hihih
Hij eet zijn hand er bijna bij op! *knipoog* heerlijk die lach!

Onze kat is inmiddels weer terecht en wil niet zeggen waar ie geweest is. Flauw hè.Volgens mij heeft ie ergens een vriendinnetje ofzo, hihih. Hij is best veel weg geweest, vandaag ook.

Mijn schoonouders hebben een seizoensplaats in Luxemburg. Caravan met grote voortent. En wij hebben daar dan een tentje bij staan. Niet hele kleine hoor, want kan er niet in kruipen. In het middenstuk van onze tent kan ik gewoon staan. Dus ideaal en staat een stoel enzo. En ze hadden nieuw goed luchtbed gekocht, dus helemaal toppie. Echt heerlijk om weer ff bij te tanken idd. En dan vannacht weer zo bagger te hebben geslapen, baal ervan, hoe kan dat toch!

Mijn mannetje werkt voor een internethosting bedrijf. Ik wou vanavond lekker gaan zwemmen, maar dat werd doorzwemmen. Verdorie ik zwem elke maandag. Werk je daar en geven ze niet eens ff aan je door dat het zwemmen eerder was vanavond. Baal best wel, maar zal er hier verder niet over uitwijden.

Dan maar lekker rustig avond thuis hè. Heb morgen om 8.30 uur hydro therapie dus kan ik dan lekker zwemmen hè. Vandaag was mooi dagje geweest om nog lekker in Luxemburg te zijn, maar ja tis niet anders!

De was heb ik nog gedaan hoor. Nog niet alles schoon en droog, maar begin is er. Heb het bed ook lekker verschoont en ga vananacht maar eens proberen of de mobiele telefoon invloed heeft op mijn slaappatroon. Leg hem wel in de logeerkamer, dan maar ff uit bed om de wekker uit te zetten hoor. En ga denk ik aan de kant slapen waar mijn vriend altijd slaapt, kijken of dat wat helpt. Want dit houden we niet nachten vol!

Geniet jij nog maar ff lekker van je mannetje, hihih!Liefs Nathalie

Ik kom ff een traantje weg pinken hier hoor
Nou ja traantjes komen nog niet echt.
Zit ze volgens mij ver weg te stoppen,
ook  al voel ik me daar niet beter op.

Ik heb geen werk meer! Had het er zo naar mijn zin
Waren niet veel uurtjes, maar toch.
Lekker met kids werken, plezier in mijn werk,
er ff uit zijn, ff wat anders naast alle therapieen e.d.
Maar nee dit beetje plezier mag ik dus niet hebben
Reden: tja 0 - uren contract en iemand anders moet mijn uren hebben
Heb er bepaalde gedachtes over, en vind bepaalde dingen niet echt kloppen
Maar okay het zij zo, voel me alleen wel een beetje uit het veld geslagen.

Baan weg, auto dalijk weg. Goh wat het is het leventje toch moeilijk soms
Heb besloten om dan maar per 1 juli te stoppen, vandaag dus.
Oh jeetje had er niet aan moeten denken dat ik vandaag mijn auto ook nog kwijt was.
Gelukkig uitstel tot 1 augustus, maar ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Ineens heb ik lege plekken in mijn agenda. Dat word morgen dus de hele dag niksen. Zie er nu al tegenop. Gek hè.  Dacht ik net mijn leventje iets meer op regel te hebben, een ritme te hebben. Maar nee hoor het mag niet zo zijn.  En dan heeft het weer ff een plekje nodig hè. Die ga ik ff zoeken.

Liefs Nathalie

Hoi Naat,

jeetje zeg! Nu krijgen jullie dit weer! Het is jullie momenteel niet gegund hé meis?
Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen, vraag ik mezelf af??
Ze maken je in feite blij met een dooie mus.
Nu zit ik allemaal wel vragen te stellen, maar daar heb jij je werk niet mee terug tuurlijk.
Ik wil je heel veel kracht toewensen voor de aankomende tijd.
T is dat ik niet in de buurt woon, anders was ik je wel met Dylano gezelschap komen houden.
Ik hoop dat alles snel op zn pootjes terecht komt!!

Liefs Debby.

En deze   is ook voor jou!!

Dank je wel Debby, ik zie het plaatje helaas niet maar hij is vast heel mooi, hihih
Tja tis heel verhaal en heb er gemengde gevoelens bij.
Ik vraag me ook af waar ik deze ellende toch steeds allemaal aan verdiend heb.
Net als ik denk dat ik het allemaal een beejte kan handelen, gebeurd er weer wat
Ook dit zal een plekje nodig hebben. En nu eerst maar eens mijn auto proberen te redden. Want heb een maand uitstel, maar 1 augustus is het zo natuurlijk.

Ik ga nu ff naar de winkel, ijsje halen. En wat eten voor vanavond.

Liefs Nathalie

Hey hey,

het is idd een erg mooi plaatje
Je hebt dit nergens aan verdiend meid. Zo is jullie leven op dit moment ffkes. Maar dat komt allemaal goed!! Niet gaan denken waaraan je dit verdient hebt hoor, anders maak je jezelf mss wel helemaal gek.
Laat het maar eens ff allemaal rustig aan bezinken, en praat er goed over met mensen.
Ik hoop dat je je autootje mag houden, maar dat wist je al hé?!
Ik blijf voor jullie duimen!

Liefs Debby.

Ik moet het idd laten bezinken en dit een plekje geven
Heb net lekkere ijsjes gekocht bij de supermarkt
En we eten lekker makkelijk lasagne.
Bedankt voor je steun! Liefs Nathalie

Hey Naat, en waren de ijsjes nog lekker zondag?
Hoe gaat het nu met je?? Is het al een beetje bezonken bij je?
Wat heb je verder nog gedaan?

Hier gaat alles goed.
Dylano heeft gister 2 slaapjes gedaan, en dacht eigenlijk dat dat door de warmte kwam. Nu deed ik  hem daarstrax in bad, en zag ik zijn 1e kiesje!  Dus ik denk dat het  ook zeker door het doorkomend kiesje is geweest.

Vandaag naar de  HA geweest met hem omdat hij al een tjid last van zweetbultjes heeft. Ben daar laatst mee naar de HA-assistent gegaan, en  zij zei dat het nix  zorgbarends was, maar dat ze wel zelf weg moesten trekken.
Dit is dus niet gebeurd, sterker nog, hij heeft  er alleen maar bijgekregen!
Gelukkig heeft hij er voor zover ik kan zien, geen last van.
De HA zei dat het een lichte vorm van exceem is.  Hij vond het wel vreemd, dat  het in deze tijd van het jaar is. De meeste kindjes hebben dit in de wintermaande, omdat dan het huis droger wordt door de verwarming.
Maar goed...  We hebben dus een tube  zalf gekregen, wat ik mag gebruiken bijv. na zijn badje. Wel 1x daags staat erop.

Ook zijn we naar het CB geweest. Het was weer tijd voor zijn prikjes.
Dylano  heeft het super gedaan!  Hij heeft helemaal niet gehuild! Wat  was ik trots. Ik heb hem tuurlijk wel lekker stevig vastgehouden hé?
De arts zei dat ze zelden  zo'n kindje had meegemaakt,  dus ikke nog trotser, haha!
Zijn gewicht loopt prima nu, helemaal niet meer aan de  zware kant ofzo. Nog wel flink, maar  hij komt niet meer zoveel aan, omdat ie zoveel beweegt. Das alleen maar goed.
Kortom: Ons manneke is weer goedgekeurd!

Met de zw gaat ook alles goed. De kleine voel ik regelmatig. Ik zat me daarstrax te bedenken dat ik morgen over 2wk de 20echo  al  heb. Jeetje, wat gaat het hard!

Hoe is het met jou Anita??

Liefs Debby.  

Terug
Bovenaan