Hey Naat, en waren de ijsjes nog lekker zondag?
Hoe gaat het nu met je?? Is het al een beetje bezonken bij je?
Wat heb je verder nog gedaan?
Hier gaat alles goed.
Dylano heeft gister 2 slaapjes gedaan, en dacht eigenlijk dat dat door de warmte kwam. Nu deed ik hem daarstrax in bad, en zag ik zijn 1e kiesje! Dus ik denk dat het ook zeker door het doorkomend kiesje is geweest.
Vandaag naar de HA geweest met hem omdat hij al een tjid last van zweetbultjes heeft. Ben daar laatst mee naar de HA-assistent gegaan, en zij zei dat het nix zorgbarends was, maar dat ze wel zelf weg moesten trekken.
Dit is dus niet gebeurd, sterker nog, hij heeft er alleen maar bijgekregen!
Gelukkig heeft hij er voor zover ik kan zien, geen last van.
De HA zei dat het een lichte vorm van exceem is. Hij vond het wel vreemd, dat het in deze tijd van het jaar is. De meeste kindjes hebben dit in de wintermaande, omdat dan het huis droger wordt door de verwarming.
Maar goed... We hebben dus een tube zalf gekregen, wat ik mag gebruiken bijv. na zijn badje. Wel 1x daags staat erop.
Ook zijn we naar het CB geweest. Het was weer tijd voor zijn prikjes.
Dylano heeft het super gedaan! Hij heeft helemaal niet gehuild! Wat was ik trots. Ik heb hem tuurlijk wel lekker stevig vastgehouden hé?
De arts zei dat ze zelden zo'n kindje had meegemaakt, dus ikke nog trotser, haha!
Zijn gewicht loopt prima nu, helemaal niet meer aan de zware kant ofzo. Nog wel flink, maar hij komt niet meer zoveel aan, omdat ie zoveel beweegt. Das alleen maar goed.
Kortom: Ons manneke is weer goedgekeurd!
Met de zw gaat ook alles goed. De kleine voel ik regelmatig. Ik zat me daarstrax te bedenken dat ik morgen over 2wk de 20echo al heb. Jeetje, wat gaat het hard!
Hoe is het met jou Anita??
Liefs Debby.