A
Anoniem
Guest
Hi Debby, wat fijn om weer wat van je te horen. En dat alles zo goed gaat met Dylano, ondanks die bultjes dan. Ja idd vreemd. Hopelijk helpt de zalf een beetje. Het scheeld wel dat hij er voor zover je merkt geen last van heeft natuurlijk. En 1e kiesje, jeetje super zeg. Wat gaat de tijd hard hè. En dat ie meer beweegd nu dat dat ook beter is voor zijn gewicht. Je kunt echt trotse mama zijn idd. Helemaal niet gehuild voor zo'n prikje, stoer hoor. Hoevaak moeten die kleintjes eigenlijk naar CB?
Ook fijn om te horen dat het goed met jou en de kleine spruit gaat. Jeetje alweer 18 weekjes nu dus. De tijd gaat echt snel. Kan nog herhinneren dat je helemaal niet zo lang zwanger was e.d. Ik ben idd ook benieuwd hoe het met Anita gaat. Ci Lo spreek ik veel bij de Juli topic. Daar zitten we met best een aantal meiden gezellig te babbelen en is er al 1 zwanger deze maand dus dat bied hoop.
De ijsjes waren lekker hoor. Zeker met dit weer. Lekker waterijs. Fruitjoy mmm vind ik heerlijk fris en echt die smaak. Waren 2 pakken in de aanbieding. Dus daar hebben mijn mannetje en ik de afgelopen dagen wel van gesmuld. Maar zit nog wel wat in de vriezer hoor, het blijft geen feest, hihih. Hier regend het inmiddels. Ik lig in bed en heb lekker het raam open. Beetje frisse lucht erdoor hoor.
Inmiddels kan ik alles een beetje beter relativeren. Al valt het me nog wel zwaar ineens mijn leuke baantje kwijt te zijn. En ineens woensdag gewoon de hele dag geen afspraken te hebben en 's middags niet te hoeven werken. En morgen middag ook niet. Maar heb fysio dan gepland en moet naar de sportmasseur dus dan heb ik wat afleiding hè. Misschien kan ik nu alles beter verdelen met revalidatietherapie over alle dagen iets. Dat ik dan beter de week door kom. Misschien moet het allemaal gewoon ff zo zijn. Dat ik door therapie mijn lichaam beter gaat, teminsite dat hopen we en dat daar dalijk een gezonde spruit in mag groeien. Of dat ik dingen kan opbouwen en misschien over een tijdje wel wat meer uurtjes kan gaan werken en kan solliciteren naar een hele leuke baan. Wie weet! Ik zie het nut alleen nog niet zo in van deze tegenslag. Ik probeer er maar een positieve draai aan te geven.
Liefs Nathalie