@1984_Nathalie_1984

Hi Debby, wat fijn om weer wat van je te horen. En dat alles zo goed gaat met Dylano, ondanks die bultjes dan. Ja idd vreemd. Hopelijk helpt de zalf een beetje. Het scheeld wel dat hij er voor zover je merkt geen last van heeft natuurlijk. En 1e kiesje, jeetje super zeg. Wat gaat de tijd hard hè. En dat ie meer beweegd nu dat dat ook beter is voor zijn gewicht. Je kunt echt trotse mama zijn idd. Helemaal niet gehuild voor zo'n prikje, stoer hoor. Hoevaak moeten die kleintjes eigenlijk naar CB?

Ook fijn om te horen dat het goed met jou en de kleine spruit gaat. Jeetje alweer 18 weekjes nu dus. De tijd gaat echt snel. Kan nog herhinneren dat je helemaal niet zo lang zwanger was e.d. Ik ben idd ook benieuwd hoe het met Anita gaat. Ci Lo spreek ik veel bij de Juli topic. Daar zitten we met best een aantal meiden gezellig te babbelen en is er al 1 zwanger deze maand dus dat bied hoop.

De ijsjes waren lekker hoor. Zeker met dit weer. Lekker waterijs. Fruitjoy mmm vind ik heerlijk fris en echt die smaak. Waren 2 pakken in de aanbieding. Dus daar hebben mijn mannetje en ik de afgelopen dagen wel van gesmuld. Maar zit nog wel wat in de vriezer hoor, het blijft geen feest, hihih. Hier regend het inmiddels. Ik lig in bed en heb lekker het raam open. Beetje frisse lucht erdoor hoor.

Inmiddels kan ik alles een beetje beter relativeren. Al valt het me nog wel zwaar ineens mijn leuke baantje kwijt te zijn. En ineens woensdag gewoon de hele dag geen afspraken te hebben en 's middags niet te hoeven werken. En morgen middag ook niet. Maar heb fysio dan gepland en moet naar de sportmasseur dus dan heb ik wat afleiding hè. Misschien kan ik nu alles beter verdelen met revalidatietherapie over alle dagen iets. Dat ik dan beter de week door kom. Misschien moet het allemaal gewoon ff zo zijn. Dat ik door therapie mijn lichaam beter gaat, teminsite dat hopen we en dat daar dalijk een gezonde spruit in mag groeien. Of dat ik dingen kan opbouwen en misschien over een tijdje wel wat meer uurtjes kan gaan werken en kan solliciteren naar een hele leuke baan. Wie weet! Ik zie het nut alleen nog niet zo in van deze tegenslag. Ik probeer er maar een positieve draai aan te geven.

Liefs Nathalie

Hallo,

wat goed dat je het wat positief in probeert te zien. Dat is in zulke situaties erg moeilijk! Drm erg knap van je, en verdien je een grote pluim!
Die ijsjes waar jij het over had, die vind ik ook best wel lekker. Maar ik houd eigenlijk van alle soorten ijs, haha! En weet je welke ik helemaal lekker vind?? Van die Mars-ijs. Jammie!!!
Alleen zijn ze zo erg duur.

Dylano heeft vandaag denk ik wat last van het ene prikje (heeft er 2 gehad, maar kan van 1tje pas 5 tot 12dg naderhand last krijgen).
Hij is hangeriger als anders. En als ik 3x tegen hem zeg, dat ie iets niet mag, zet hij het op een huilen en houdt niet meer op.
Vind het wel zielig voor hem hoor! Hij ligt nu lekker op bedje, maar ga hem zometeen weer halen, want volgens mij hoor ik hem "tatataaaaaten"
Dan gaan we maar eens ff naar de winkel, en dan lopen we ff door naar de naaister. Ga ik mijn broeken ophalen.
Ohja... Volgens mij heeft Dylano 4x prikjes gehad. Nu is hij er tot zn 4 jaar vanaf. Das zeker een fijn idee!
Hij moet tuurlijk wel bij op controle blijven bij het CB, maar gelukkig niet die prikjes.

Ik hoop dat mijn man een beetje betijds thuis is. We willen vanavond na het eten, naar mijn zus en zwager. Die zijn zo goed als klaar met de verbouwing, dus gaan we ff kijken. Heb ik wel zin in! Is lang geleden dat we daar bij elkaar hebben gezeten.
Ze is trouwens ook hoogzwanger van hun zoontje, mijn neefje dus, whaha!

Als ik je niet meer spreek, wens ik jou een hele fijne dag vandaag!
En doe het rustig aan heej meid? Pas goed op jezelf!

Liefs Debby.

Ging het vanmiddag wat beter met de kleine man?
Ja kan best dat ie wat last van die prikjes heeft
Vervelend en zielig hoor. En dan ook nog lekker uittesten
hoever hij kan gaan bij mama natuurlijk

Ja ik weet nog wel meer lekkere dingen, maar is niet goed voor ons, hihih
Ik ga zo ffies koken. We weten roerbakaardappeltjes met speciale marinade,
speklapjes en ik maar lekkere frisse komkommersalade erbij. Ik zie net dat mijn mannetje bijna vrij is nu dus ga zo maar eens ff beginnen.
Heb vandaag niet veel trek in eten moet ik zeggen. En het smaakt me ook niet echt. Misschien krijg ik tijdens het koken wel honger.

Wens je hele fijne avond, geniet lekker van het op bezoek gaan bij je zus en zwager. Is het mooi geworden. Hoelang is ze nu zwanger?

Hier vanmiddag naar fysio & sportmasseur geweest dus moet wel ff rustig aan doen. Denk dat we vanavond lekker film gaan kijken ofzo. Daar heb ik wel zin in. Hopelijk komt er wat bijzonders op tv, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

hoe gaat het er nu mee?? Wat heb je vant weekend nog gedaan? Lekker genoten van het weer? Het was wel lekker hoor!

Hier gaat het goed.
Dylano was de volgende dag weer zichzelf. Met zn fratsen altijd. Vant weekend hebben we een relax-weekendje gehouden. We zijn dus nergens naartoe op visite geweest. Hebben alleen ff boodschappen gedaan, en zijn zondagmorgen wezen wandelen. Vonden we allemaal erg leuk!

Liefs Debby.

Hi Meis, hier inmiddels nog niet meer bekend.

Zaterdag was mijn tante jarig, die is 60 geworden
En was een kameraad van mijn vriend hem te helpen met zijn auto

Zondag lekker rustig dagje, ondanks wel de was en dingen opruimen

Vandaag druk dagje. Vanmorgen druk geweest samen met mijn oude hulp in de huishouding. Ik heb haar gevraagd of ze me ff wou helpen met de grote dingen. Badkamer heeft goede schoonmaakbeurt gehad, ramen aan de binnenkant gewassen en woonkamer grote beurd. Dus ziet er allemaal lekker fris en fruitig uit. Ik ben bezig geweest met de was opruimen e.d. en in de schuur waar de wasmachine staat opruimen en lap overheen halen. 's Middags nog naar verschillende winkels geweest, omdat ik steeds dingen vergeten te halen. En nu ben ik kapot. Tja eigen schuld. Heb TE veel gedaan. Moet het veel mee verdelen. Maar ja als iemand mij helpt hier, dan ga ik niet zitten toekijken hoor. Was allang blij dat ze er weer ff was. Want zit al een maand zonder hulp en gaat gewoon niet. We proberen zoveel mogelijk zelf te doen, maar de tuin komt er ook bij hè. Er moet elke week het gras gemaaid worden, het groeid nu zo snel. En een dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen per week. Mijn vriend moet gewoo 40 uur werken. En met regen kan je ook weing buiten het huis doen hè. Ik zal hem morgen ff vragen of hij boven wil stofzuigen. Morgen heb ik namelijk weer therapieën.

Als ik meer weet hou ik je op de hoogte meis. Fijn dat het weer wat beter gaat met de kleine man en dat jullie gezellig weekend hebben gehad. Gewoon lekker rustig ipv steeds die afspraken.

Liefs Nathalie

Hi meiden was ik ff weer met een update!

Pfff mijn hoofd loopt een beetje over. Krijg namelijk ook net nog telefoon van de gemeente. Eindelijkkk! Maar wijzer word ik er niet van, omdat het een boodschapper was, die niet inhoudelijk de zaak weet, dus kon niet terecht met mijn vragen.

Schoot me net te binnen dat ik misschien de auto leasemaatschappij nog ff kon bellen, maar die man is met vakantie en de vervanger gaat ff kijken of hij iets vind zo niet dan kan ik pas 21 juli daar weer terecht met mijn vragen. Ja heel leuk maar 1 augustus komt wel dichterbij.

Sorry meiden als ik een beetje chaotisch of impulsief overkom, maar zo voel ik me ook een beetje. Zoveel dingen die geregeld moeten worden. En waar ik mijn koppie bij moet hebben. Het gesprek van vanmorgen (keuring ciz) heeft ook best veel energie opgeslokt. Het is allemaal maar weer afwachten en hopen dat ze iets voor me kunnen betekenen.

Die mevrouw heeft van alles opgeschreven en gemeten enzo. Was alleen voor ons badkamer probleem (en niet voor hulp in de huishouding)  Maar kweet niet of die wel opgelost kan worden. Tis allemaal erg onzeker. En hun proberen natuurlijk zo goedkoop mogelijk (geef ze gelijk hoor, want ik wil zelf met zo weinig mogelijk aanpassingen leven)

Ohhh weer foon. Nu zitten ze erover te denken om de wastafel in de slaapkamer te plaatsen, of dat een optie is. Hallo hey!

Meiden ik moet het ff laten bezinken. Alles komt weer gelijk. Ik weet niet wat ze van plan zijn allemaal. Het ligt allemaal in hun handen en hun beslissen maar hoe wij het allemaal moeten doen e.d.

Als ik meer weet dan horen jullie het.

Ik ga vanmiddag gezellig op visite bij een vriendin. Ik hoop dat jullie een beetje uit mijn berichtje kunnen komen, hihih

Liefs Nathalie

Hoi meid,

hoe is het nu met je? Heb je het al wat kunnen laten bezinken? Is er nog wat gebeurd van de week. Wat ik niet hoop voor je, ja alleen als het positief is tuurlijk!
Maar het is lekker weekend. Ga je nog wat doen dit weekend? Of wil je het rustig aan doen?

Hier niet echt veel te melden. Ja alleen dat mn buik een groeispurt maakt. Waar ik tuurlijk meer als trots op ben.
Ben woensdag naar de VK geweest, en alles was prima.
Volgende week vrijdag de 20wk echo. En dan kunnen ze als ons babytje er goed bij ligt, zien wat het is! Echt spannend, want heb geen idee. Had ik met Dylano wel. Toen wist ik het voor mijn gevoel rond de 8 á 9wk zeker. Gek hé?
Het zal dus hoe dan ook een verassing gaan worden.
Mijn man, moeder en een vriendin denken dat het weer een jongetje wordt.

Met Dylano gaat ook alles goed. Hij heeft tot nu toe nog geen last gehad van dat ene prikje. Daar kon hij  5 tot 12dgn naderhand last van gaan krijgen.
Verder heeft hij zijn 1e kiesje. Of had ik dat al gezegd??

Nou meiden fijn weekend en een

Liefs Debby.

Hoi Meiden,

Hier was ik weer.
Vervelend nathalie al die toestanden.
Ik hoop voor je dat het snel allemaal beter gaat!

Met mij alles goed.
We zitten al weer op ruim 16 weken.
En ik heb nog niet echt iets gevoeld.
Wel begint ik al een flinke buik te krijgen!
Leuk hoor.

Het gaat jullie goed.
Moet nu weer snel was gaan opruimen.

grt
Anita

Terug
Bovenaan