1e kindje wat je zo graag wil...

Goedemorgen meiden,

Leuke paasdagen gehad? Wat een lekker weertje hè!

@Anathema: veel succes vandaag. Verzorg je mannetje maar goed!

Hier nog even mijn antwoorden:

1.: Wat wouden jullie vroeger graag worden? En is je droom uitgekomen?
Advocate. Nee, ik werk nu op kantoor. (kan er niet te specifiek over zijn)

2. Ben je samen (samenwonend of getrouwd) met je jeugdliefde? Heb je een echte jeugdliefde gehad?
Ja! Ik heb mijn man leren kennen toen ik 17 was (bijna 18). Hij was mijn eerste echte liefde. Ik heb met hem ook voor het eerst gekust (tsja, ik was een laatbloeier zal ik maar zeggen). Vorig jaar mei zijn we getrouwd. We kennen elkaar nu al weer 11,5 jaar en het voelt nog steeds als toen. De prille verliefdheid heeft alleen plaats gemaakt voor het echte houden van.    

Onze trouwdag was ook erg traditioneel. We hebben beide bij onze ouders geslapen. 's ochtends foto's gemaakt. En 's middags zijn we getrouwd op een kasteel en daarna in de kerk. Ook het diner en het feest waren op het kasteel. En we hebben daar ook geslapen, in de torenkamer. We waren dus voor 1 dag prins en prinses!

Onze huwelijksreis ging naar Jamaica. Wat een relaxte mensen daar! Geweldig! Daar hadden we een suite met 2 bubbelbaden! (een hydromassge bad  binnen en de andere buiten op het balkon). Een beetje over de top, maar we hebben gezegd, als we trouwen dan doen we het goed! Want als het goed is trouwen we maar 1 keer in ons leven.

3.: Heb je nog een opa en oma?
Ja, 1 oma, aan mijn moederskant.

4. Is er iets in je leven, waar je echt spijt van hebt? En wat je anders had gedaan (als je het tenminste met ons wil delen)?
Nee, tot nu toe is er niets waar ik spijt van heb.

5.: Ben je al tante?
Ja, al 6 keer!

Fijne dag meiden, ik spreek jullie snel weer.
Ik ga nu even aan het werk.

X hopje

Hey Meiden,

Goh fijn dat mijn vriendje weer terug is van het paasweekend met zijn moeder.....konden gisteren niet van elkaar afblijven.....

Ben lekker afgewerkt;

Moet effe kwijt, was nl niet zo leuk vandaag;
Mijn huisarts heeft een flater geslagen aan de telefoon, ik belde hem voor medicijnen voor de hooikoorts, en zei tegen de assistente dat ik ook zwanger wil worden, dus de huisarts zou wel effe terugbellen om te overleggen met mij.....
En feliciteerde me dus meteen!!! HUh, dacht ik waarvoor? Je bent toch zwanger???
Nee, zei ik, dat wil ik worden.....oh, op mijn scherm staat dat je zwanger bent......GR#*(@@*$@*@(....MUTS VAN EEN ASSISTENT.......
Vervolgens zei hij wel dat inderdaad je met medicijnen al moet doen of je zwanger bent dus heeft ie andere goede medicijnen voorgeschreven die ik mag gebruiken en zelf de assistent op de apotheek heeft het ook nog nagekeken.....

1. Wat wilden jullie vroeger graag worden? En is jullie droom uitgekomen?
Riep op de kleuterschool al dat ik met babys wil werken, en ben nu dus al 10 jaar kraamvz......
2. Ben je samen (samenwonend, getrouwd) met je jeugdliefde? Heb je een echte jeugdliefde gehad?
Heb genoeg vriendjes gehad....
3. Heb je nog een opa en oma?
Heb nog 1 opa en 2 oma's....die al heeel veel keren overgrootoma zijn......
4. Is er iets in je leven, waar je echt spijt van hebt? En wat je anders had gedaan? (als je het tenminste met ons wil delen).
Ik ben zo als het is gekomen en met wat ik mee heb gemaakt en dat hoor ik en alle anderen te accepteren......
5. Ben je al tante?
Ja , ben nu 10 maanden tante van een jongetje, Tygo, Mijn jongere broertje was me voor dus......

En Anathema, hoe is het met je mannetje; is ie zielig????

Hey Sanpap; zelf cement gieten /storten is gaaf hoor, ik heb het nl wel zelf gedaan bij de bouw van ons nieuwbouwhuis, samen met mijn vader de 2e laag in de kelder.....

Ga straks sporten, sporten jullie ook????

Gr Han

He han,

ff vraagje ik heb ook aan de huisarts gevraagd welke tabletten ik kon nemen voor de hooikoorts nu  heb ik tabletten gekregen(weet ff niet precies hoe ze heten) maar de bijwerking is dat ik er super moe van word. Welke tabletten heb jij gekregen?

groetjes bianca

@ Mickey:   er is een nieuw hooikoortsmiddel op de markt (tabletjes, 1x per dag), sorry sorry sorry.... ben de naam ervan kwijt, maar als je naar de da drogist gaat hebben ze het wel! Deze werkt als enigste NIET suf-makend. Net een paar weken nieuw. En er zijn goede resultaten mee geboekt tot nu toe, dus ik zou zeggen, proberen!

Groetjes Channiël

Hey meiden,

Allemaal lekker gewerkt vandaag of nog aan het werk?
Bij ons op het park was het weer lekker druk (iedereen een extra dag vrij genomen) en de duiters en belge hebben nog vakantie.
Wel lekker gaat de tijd lekker snel voorbij hihi.

1.: Wat wouden jullie vroeger graag worden? En is je droom uitgekomen?
Wilde eerst non worden en in afrika gaan werken hoorde ik pas van mijn ouders hihi mijn wilde altijd bloemiste worden en heb dat ook gehaald maar mag ik nu niet meer uitoefenen met mijn schouder helaas

2. Ben je samen (samenwonend of getrouwd) met je jeugdliefde? Heb je een echte jeugdliefde gehad?
Nee Heb mijn   manneke jammer genoeg teveel jaren later leren kennen.

3.: Heb je nog een opa en oma?
Heb nog 1 opa en 1 oma van mijn vader zijn kant.
Deze worden aankomende maanden 93 en 92

4. Is er iets in je leven, waar je echt spijt van hebt? En wat je anders had gedaan (als je het tenminste met ons wil delen)?
Uhm nee heb wel dingen verkeerd gedaan maar heb daar heel veel van geleerd ja misscien had ik in de puberteit iets liever mogen zijn voor mijn ouders

5.: Ben je al tante?
Ja mijn oudste zus heeft 2 schatjes 1 jongetje van 5 en een meisje van 4 en dat is mijn  peetekindje.
Dat zijn echt mijn allesjes!!

Heb al vanaf vorige week meer afscheiding als normaal zou ik nu echt een eisprong hebben gehad aangezien ik zondag ook wat krampen had (heel even)?
Heb echt het idee dat mijn eigen lichaam een spelletje met me speelt haha.

anathema@ ik duim mee met je!!

Fijne avond allemaal!!

Hey Mickey,

Mijn medicijnen voor de hooikoorts heten;
TAVEGYL 1mg, 2x daags. (staat ook bij dat het de rijvaardigheid kan beinvloeiden)
BECLOMETASON neusspray..ook 2x daags.

Er zullen ook vast wel medicijnen bij de drogisten verkrijgbaar zijn, maar mijn ervaring is dat die  voor geen meter werken bij mij omdat ik het in vrij ernstige mate heb......ook tot en met juli ongeveer.

En wat betreft de bij werkingen,daar kan ik nog niet veel over vertellen omdat ik vanochtend pas begonnen ben.....Maar dus wel nog niet 1 aanval, niezen, jeuk enz heb gehad!!!

Verder weer een mooie dag buiten....geniet er nog effe van iedereen....

Gr Han

Hey meiden,

Ik heb ons lijstje even omhoog gehaald.
Anathema, morgen je NOD. Hoe gaat het met je? Hoe voel je je?

X hopje

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Hopje
28
9
15 mei

Hallo daar,

Eindelijk weer thuis met mijn man - die heeft een hele zere keel nu natuurlijk, dus we kunnen niet veel praten!

NOD was maar een gok, dus zal wel niet echt komen morgen. Heb af en toe zere borsten (om de beurt, gek genoeg!) maar verder niet echt iets bijzonders.

Zeg Han, je staat nog niet op het lijstje volgens mij! Als kraamverzorgster zal je trouwens wel erg goed met babies zijn, dat komt mooi uit.

x
a

Terug
Bovenaan