1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi allemaal,

ik heb ook een paar lekkere dagen gehad. Ik was zelfs gisteren nog vrij, dus het was een lang weekend.

@anathema lees ik het nou goed dat je in Engeland woont? Hoe kom je daar terecht? Waarschijnlijk heb je het al wel eerder uitgelegd, maar ben gewoon even nieuwsgierig.

Mijn antwoorden op de vragen:
1.: Wat wouden jullie vroeger graag worden? En is je droom uitgekomen?
Vroeger wilde ik kapster worden, maar werk nu in een drogisterij. Ik heb wel een keer een knipcursus gedaan, maar ben er achter gekomen dat dit niet voor mij is weggelegd. Gelukkig maar dat ik nu iets anders doe.

2. Ben je samen (samenwonend of getrouwd) met je jeugdliefde? Heb je een echte jeugdliefde gehad?
Voordat ik mijn man leerde kennen had ik ongeveer anderhalf jaar een relatie met iemand. Dus mijn man is mijn tweede.

3.: Heb je nog een opa en oma?
Nee, helaas niet meer.

4. Is er iets in je leven, waar je echt spijt van hebt? En wat je anders had gedaan (als je het tenminste met ons wil delen)?
Nee, er is eigenlijk nergens waar ik spijt van heb.

5.: Ben je al tante?
Ik ben al 4 keer tante. Ik werd op mijn 10de voor het eerst tante.

Ik heb eigenlijk ook een vraag. Gaan jullie deze zomer ook op vakantie en zo ja waar naar toe?
Ik vind het best wel lastig om zoiets te plannen. Wij hebben onze vakantie voor september geboekt. Als het deze maand raak is, ben ik dan dus 6 maanden zwanger. Hoe denken jullie daarover? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

groetjes Sabrina

Hey Sabrieneke,

Wij hebben onze vakantie ook al (eind februari) geboekt. We gaan 15 september naar Bali. Als het reizen mij dat tegen die tijd nog toe laat i.v.m. een eventuele zwangerschap dan gaan we gewoon en dan ga ik goed opletten wat ik eet en drink. Het zou onze laatste vakantie samen zijn dus als het qua gezondheid goed gaat gaan we echt wel!

Als het niet gaat i.v.m. een eventuele zwangerschap dan annuleren we onze reis. Bij het boeken hebben we namelijk een annuleringsverzekering afgesloten. We krijgen bij annuleren i.v.m. een zwangerschap ons geld terug.

Fijne dag!

X hopje

hallo meiden,

@ Han en Channiel bedankt voor de reactie.

Wij gaan 19 mei op vakantie naar turkije heb er echt zin in maar zie ontzettend op tegen het vliegen.Vind t echt eng...
Hoop dat we dan met zijn 3en op vakantie gaan heb nl rond 3 mei mijn NOD!!!
Maar goed ik ga er niet vanuit.

oohhh wat duurt dat wachten laaaaaaaaaaaaaaang....

Groetjes

Hey Meiden,

Iedereen een goede dag gehad???

Ik ben behoorlijk moe, zou dat door 2x een hooikoorts pil innemen komen???
Of zou het een voorjaardsdipje zijn???

Maar goed zo effe eten en dan lekker op de bank hangen/slapen....

Vakantie; we stellen het iedere keer uit wat we willen doen, niet alleen vanwege een evt zwangerschap maar meer vanwege de kredietcrisis die mijn vriend op kantoor heeft en aangezien we net in ons nieuwe huis zitten met een tophypotheek en nog niet helemaal klaar zijn met spullen kopen.....hebben we nog geen vakantie vast gelegd.....
Ik heb mijn vakantie wel op het werk vast laten zetten in juni......want bij ons moest dat al behoorlijk vroeg en om dan september te doen, terwijl ik misschien dan wel uitgeteld zou zijn(wisten toen ook niet dat het zolang gaat duren) hadden we voor juni gekozen.....Dus dat komt al wel weer dichterbij.....Liefs 2 weken naar zonnig grieks eiland.....

Ik weet inderdaad alles van baby's maar dit stopt ook weer na dag 10, hoor.....
Alleen ik ben gewend dat ze klein blijven, maar dat is in werkelijkheid dus niet zo, hahahaha......

Ga eten,

Iedereen fijne avond,

Gr Han

Hey meiden,

Anathema, en is er al iets te zien, voelen????

Gr Han

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

hey hallo,
Daar ben ook ikke weer..
ff wat stoms: ik heb afgelopen zo bij mjn schoonouders voorverpakte zalm op met daarin ook nog zelf gemaakte zalmsalade.. Voelde me echt zo schuldig...terwijl ik misschien wel helemaal niet zwanger ben!! Hebben jullie dat nou ook?
Het aardbeienlikeurtje heb ik niet op , maar dat valt niet op want ik drink niet altijd..

Volgende week heb ik mijn NOD, maar vandaag heb ik echt super pijnlijke borsten, heb ik anders ook maar nog niet zo vroeg? Stiekem hoop je dan, ben ook heel moe en ik had vanochtend krampjes alsof ik ongesteld moest worden (heb ik anders niet)
Ik wil niet hopen want dan valt het straks zooo tegen...

Het lijkt me ook helemaal super om zwanger de meivakantie in te gaan..
Maar het blijft afwachten net als bij jullie x

Hallo lieve meiden,

Ik zou me toch maar geen zorgen maken om die zalm, wannabemum. Eén keertje zal toch wel okee zijn. Ik doe dat ook weleens, een glaasje wijn dat je niet zonder vragen kan afslaan, geitenkaas op een pizza uit het kortingsmenu, dat soort dingen. Mijn vriendin met de vier kinderen zei over de geitenkaas dat ik me er echt geen zorgen om hoefde te maken, zo een keertje als je nog niet eens weet of je wel of niet zwanger bent.

Nog niks, maar ja, mijn langste cyclus tot nu toe was 47 dagen, dus heb nog wel even te gaan als ik voor mn record ga! Vandaag is de 39ste dag. Hier en daar een krampje of een steekje, alles normaal dus. :)

Wij hebben al allerlei reisjes naar Nederland gepland voor later in het jaar. Mijn ouders hebben al allerlei ideeën over oktober, en over nieuw jaar, en ik denk dan stiekem: misschien kunnen die plannen uiteindelijk wel niet doorgaan, als ik nu zwanger ben. En als ik niet zwanger ben, betekent dat alleen maar dat ik aan het eind van het jaar al die leuke dingen nog kan doen, denk ik zo maar.

Oja, en iemand vroeg hoe ik in Engeland terecht was gekomen - ik zou hier maar voor een jaar zijn tijdens mijn studie, maar toen heb ik mijn man ontmoet en ja, je weet hoe dat gaat! Ik ben er nu, acht jaar later, nog steeds!

Mijn man zit zielig op de bank met vreselijke keelpijn en mijn schoonmoeder doet beneden de afwas voor me! Moet nu weer aan het werk...

groetjes,

a

hey wanna by mum

wat je nu hebt gegeten kan geen kwaad. je baby gaat pas op he tmoment dat je een positieve test hebt . via de placenta leven. dus wat je eet de eerste 4 weken van je zwangerschap eerste twee weken krijg je kado   komt niet bij de baby.
bij mijn dochter wisten we niet dat we zwanger waren om dat ik pas na 5 weken een positoeve test had in plaats van bij 4
en had toen alcohol gedronken wat he twas kerst oud op nieuw jaar en mijn verjaardag de verloskundige zie dat dit geen kwaad kon op dat moment.

deze zwangerschap idem ik zou nie tspontaan zwanger worden volgens de gyn dus hier ook geen rekening mee gehouden en ook niet gezond geleeft. en gegeten wat je niet mag als je zwanger bent en had na 5 weken weer een positeive test. alles lijkt prima te gaan deze zwangerschap.

groeten petra en hopelijk mag jij en de andere van dit topic snel zwanger zijn.
( van zomer 2006 en juli 2009 forum)

Terug
Bovenaan