A
Anoniem
Guest
Hello meiden,
Na die verhalen over jullie trouwdag praat ik natuurlijk graag over de mijne.
Ik ben afgelopen aug getrouwd en echt helemaal volgens mijn meisjesfantasie!
Ik had een superjurk met lange lange sleep en een sluier, getrouwd voor de kerk met papa die me weggaf.., allebei een perssonlijke gelofte geschrvene waarbij we allebei echt super emotioneel werden ( de hele kerk trouwens), feest op een kasteel met duiven en een stadsheraut.. Echt helemaal super!!
Verder heb ik vanochtend wel een lekker ontbijtje gehad: nanananana..
En dan nu de vragen:
1. Heb je een speciale jeugdherinnering die je met ons kan/wil delen?
Ja, ik heb tot mijn 12e echt geloofd in zowel Sinterklaas als de Paashaas. Toen ik in groep 8 zat kwam ik er toevallig achter dat Sint niet bestond en nam het toen nog heilig voor hem op. Thuis gekomen vertelde mijn moeder dat het toch wel waar was waarop ik verontwaardigd heb geroepen dat dan de paashaas zeker ook niet bestond!
Bleek mijn vader elk jaar rond te huppen als paashaas in het park....
2. Ga je met pasen weleens naar de kerk?
Nee dat niet, maar ga nog wel een paar keer per jaar: ben ook religieus (rk) opgevoed, gedoopt, communie, vormsel ) en dus wel ook voor de kerk getrouwd.
3 Wonen jullie naar jullie zin waar jullie nu wonen of wil je nog verhuizen binnenkort?
We wonen op zich in een leuk huis maar heb dat huis nog met mijn ex gekocht.
We zijn dus aan het rondkijken voor een ander huis, maar ja, de kredietcrisis he?
4 Wat draag je het liefste als je lekker een dagje thuis bent?
Als ik echt vrij ben, vind ik een sportief jurkje wel leuk, zit lekker makkelijk
5 Hoevaak klussen jullie? (misschien beetje rare vraag )
Om de dag..Schijnt het beste te zijn????
3 Heb je een hechte band met je eigen familie en hoe is het met je schoonfamilie?
Hele hechte band met zowel fam als schoonfam.: met mijn schoonmoeder kan ik heerlijk shoppen en lekker over alles praten. Mijn eigen moeder is ook een schat maar gewoon wat ouderwetser.
4 Wat is jullie ultieme dagje uit?
Lekker uitwaaien op het strand, slenteren van terras naar terras door een stadje, relaxen bij een haardvuur, daarna uit eten en naar een musical/theatervoorstelling
Fijne Pasen allemaal!!
Na die verhalen over jullie trouwdag praat ik natuurlijk graag over de mijne.
Ik ben afgelopen aug getrouwd en echt helemaal volgens mijn meisjesfantasie!
Ik had een superjurk met lange lange sleep en een sluier, getrouwd voor de kerk met papa die me weggaf.., allebei een perssonlijke gelofte geschrvene waarbij we allebei echt super emotioneel werden ( de hele kerk trouwens), feest op een kasteel met duiven en een stadsheraut.. Echt helemaal super!!
Verder heb ik vanochtend wel een lekker ontbijtje gehad: nanananana..
En dan nu de vragen:
1. Heb je een speciale jeugdherinnering die je met ons kan/wil delen?
Ja, ik heb tot mijn 12e echt geloofd in zowel Sinterklaas als de Paashaas. Toen ik in groep 8 zat kwam ik er toevallig achter dat Sint niet bestond en nam het toen nog heilig voor hem op. Thuis gekomen vertelde mijn moeder dat het toch wel waar was waarop ik verontwaardigd heb geroepen dat dan de paashaas zeker ook niet bestond!
Bleek mijn vader elk jaar rond te huppen als paashaas in het park....
2. Ga je met pasen weleens naar de kerk?
Nee dat niet, maar ga nog wel een paar keer per jaar: ben ook religieus (rk) opgevoed, gedoopt, communie, vormsel ) en dus wel ook voor de kerk getrouwd.
3 Wonen jullie naar jullie zin waar jullie nu wonen of wil je nog verhuizen binnenkort?
We wonen op zich in een leuk huis maar heb dat huis nog met mijn ex gekocht.
We zijn dus aan het rondkijken voor een ander huis, maar ja, de kredietcrisis he?
4 Wat draag je het liefste als je lekker een dagje thuis bent?
Als ik echt vrij ben, vind ik een sportief jurkje wel leuk, zit lekker makkelijk
5 Hoevaak klussen jullie? (misschien beetje rare vraag )
Om de dag..Schijnt het beste te zijn????
3 Heb je een hechte band met je eigen familie en hoe is het met je schoonfamilie?
Hele hechte band met zowel fam als schoonfam.: met mijn schoonmoeder kan ik heerlijk shoppen en lekker over alles praten. Mijn eigen moeder is ook een schat maar gewoon wat ouderwetser.
4 Wat is jullie ultieme dagje uit?
Lekker uitwaaien op het strand, slenteren van terras naar terras door een stadje, relaxen bij een haardvuur, daarna uit eten en naar een musical/theatervoorstelling
Fijne Pasen allemaal!!