1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi dames,

Nou daar ben ik weer!!!
Ik ben vanaf vandaag keukenloos.... pff wat een rommel in huis. Morgen en zaterdag worden alle muren e.d. gesloopt, en dan gaan we weer opbouwen, spannend hoor.

@ Han: Heel erg welkom hoor! 11 rondes is ook al best lang, hopelijk is het voor jullie snel raak!! Het is erg gezellig hier. Niet erg als je een paar dagen niet bent geweest! En nog niemand zwanger, terwijl iedereen al in een ander forum aan de praat is geweest, maar waar bijna iedereen zwanger raakt!! Gaat alleen maar over babykamers, echo's e.d. Heel erg leuk natuurlijk, maar soms wel frustrerend. Dus wij gaan gezellig zwanger worden onder het kletsen door!!! Kom maar op met die "eieren" deze pasen!!!

Ik zal ook even weer eens wat vragen beantwoorden.

1. Waar zou je op het moment eigenlijk mee bezig moeten zijn (ipv op het forum rondspoken! Ik heb je wel door!)?
De was.... die heeft zich door alle drukte even laten ophopen... maar morgen weer een nieuwe dag, dus ik zit lekker op de bank, te internetten en ondertussen een film aan het kijken.

2. Wat voor weer is het buiten?
Donker en wel lekker warm! Morgen wordt het nog mooier weer.

3. Luister je naar muziek op het moment? Zo ja, watvoor muziek?
Nee nu niet.... Als in muziek luister heb ik meestel Q-music op staan.

4. Welke programma's heb je open in andere vensters?
Hyves, hotmail en mail van mijn werk.... (even kijken of er vanmiddag nog bijzondere dingen zijn gebeurd, omdat ik vanmiddag vrij was en morgen ook. ik weet het slechte gewoonte....)

5. Watvoor schoenen heb je aan?
Hahhaha mijn huissloffen. Ze waren wit, maar nu een beetje grijs, omdat ze smerig zijn.... Ik kan ze niet weggooien, maar het zou wel moeten.... ben toe aan nieuwe, maar ze zijn zo fijn. Ik ben er aan gehecht....

1. Heb je al vakantieplannen voor de zomer? En zo ja waar heen?
Nee. We gaan ook niet weg. We zijn vorige week op wintersport geweest een week en nu gaan we verbouwen. De zomer moeten we de laatste dingen afmaken, zoals verf e.d. Misschien nog een weekendje weg, maar dat zien we nog wel.

2. Heb je broers en/of zussen?
Ik heb een broer en een broertje. Mijn broer ik getrouwd en heeft een zoontje van 6 maanden. Mijn broertje heeft een vriend.

3. Wat ga je doen met Pasen?
Klussen... eten bij mijn ouders en schoonouders...

4.  Heb je huisdieren? (of is deze vraag al gesteld?)  
Nee, we zouden heel graag een hond willen, maar daar hebben we nog te weinig tijd voor. Misschien als onze wens ooit in vervulling gaat als we een kleine krijgen en dat ik dan minder ga werken.... Maar eerst zwanger worden, hahah.

5. Heb je een (po) idool en zo ja wie?
Nee niet echt specifiek.

Verder eigenlijk geen nieuws. Over een week ofzo komt mij "ei" denk ik, dus druk aan de klus, hahaha.

Liefs SanPap

Hello ladies,
Leuk die vragen, ga ze gelijk ff beantwoorden:

1. Waar zou je op het moment eigenlijk mee bezig moeten zijn (ipv op het forum rondspoken! Ik heb je wel door!)?
Ik ben vrij dus ik ben gewoon legitiem bezig!!

2. Wat voor weer is het buiten?
Heerlijk zonnig, dus wat die ik eigenlijk achter de computer: toch te nieuwsgierig naar jullie..

3. Luister je naar muziek op het moment? Zo ja, watvoor muziek?
Nee, nu toevallig niet maar normaal luistr ik naar 3fm of naar mijn heerlijke salsa-cd's/ of naar kei-harde Guus Meeuwis..

4. Welke programma's heb je open in andere vensters?
Nu mijn werkmail en mijn hotmail

5. Watvoor schoenen heb je aan?
Ik heb nu zomerschoentjes met een hak, dicht van voor met bandjes: ik draag het liefste pumps of laarzen!! Ik draag ook bijna altijd jurkjes/rokjes.

1. Heb je al vakantieplannen voor de zomer? En zo ja waar heen?
Nog niet: ik hou van verre reizen: ben al door Azië heen gebackpackt, naar Marokko/Tunesië/Turkije/ Egypte/Dominicaanse Republiek etc, etc. Ik ga ook ieder jaar met mijn vriendinnen ergens heen: het ene jaar ver, en bijvoorbeeld dit jaar naar Geneve naar een andere vriendin. Maar mijn mannetje houdt niet zo van ver weg en eigenlijk mag hij kiezen dit jaar dus ik weet het nog niet. Hopelijk ben ik dan ook zwanger, dan maakt het me niets uit waar we heen zijn..

2. Heb je broers en/of zussen?
Ik heb 1 broertje (van 28)

3. Wat ga je doen met Pasen?
1e paasdag : eten bij mijn schoonfamilie
2e paasdag: mijn ouders komen dan bij ons eten: mijn man kookt dan uitgebreid!

4.  Heb je huisdieren? (of is deze vraag al gesteld?)  
Ja: een hele slome cavia

5. Heb je een (pop) idool en zo ja wie?
Nee,niet  niet echt

Zo, dit is echt leuk: je leert elkaar zo echt wel kennen.
Liefs

Hallo meiden!

Welkom, Han! Fijn dat je ook mee komt kletsen.

Dit wordt een kort berichtje want ben eigenlijk druk bezig met wat werk thuis, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid naar jullie schoenen enzo toch niet bedwingen! :)

Goede plannen voor Pasen, SanPap! Wij klussen ook maar door, voor het geval dat. Ik voel me al een paar dagen een beetje misselijk dus haal me van alles in mijn hoofd, maar ik blijf me er toch maar aan herinneren dat al die dingen ook gewoon PMS kunnen zijn. Na me zorgen te maken over mijn man ben ik me nu zorgen aan het maken over mijzelf, nl mijn gewicht. Heb in een verloren uur mijn BMI berekent en erachter gekomen dat ik net op het randje van ondergewicht zit. Vanochtend stapte ik uit interesse op de weegschaal en was ik weer twee kilo lichter, dus te licht volgens de BMI. :-( Rustig, anathema, diep ademhalen en aan iets anders denken.... Oja en veel taartjes en chocola eten met pasen.

Goed dan, twee speciale paas-vragen:
1. Heb je een speciale jeugdherinnering die je met ons kan/wil delen?
2. Ga je met pasen weleens naar de kerk?

groetjes,

a

Hey meiden,

Ik zal ook de vragen beantwoorden, om het een en ander van mezelf te vertellen op dit moment;

1 Waar zou je op het moment eigenlijk mee bezig moeten zijn (ipv op het forum rondspoken! Ik heb je wel door!)?
Niks doen, heb x-factor op de achtergrond.....
2 Wat voor weer is het buiten?
Langzaam wordt het donker en het was een heerlijke dag, dus lekker effe met de flair aan de waterplas gelegen om wat bij te kleuren (ben echt nog wit), en effe de stad in geweest om mezelf te verwennen met wat bloemen en nieuwe schoenen....
3 Luister je naar muziek op het moment? Zo ja, wat voor muziek?
Nu luister ik naar x-factor, en normaal Q-musiq overdag.
4 Welke programma's heb je open in andere vensters?
Live messenger
5 Wat voor schoenen heb je aan?
Mijn pantoffels....

1 Heb je al vakantieplannen voor de zomer? Zo, ja waarheen?
Nee nog niet, vorig jaar rondreis door mexico gedaan en met de kerst verhuisd naar nieuw huis, dus kosten genoeg gehad, ook kredietcrisis bij mijn vriend op kantoor....
Dus, weet het nog niet, liefst 1-2 weken zon zee strand op een grieks eiland...
2 Heb je broers en/of zussen?
Een jonger broer van 26, die samenwoont en een kleine heeft van 10 mnd...
3 Wat ga je doen met pasen?
Mijn lief is met zijn moeder het weekend naar de ardennen, en ik ga morgen met een vriendin shoppen, eten en naar de film Shopaholic
En zondag naar de Sauna, relaxen schijnt ook goed te zijn.....
Maandag moet ik bereikbaar zijn voor mijn werk en kan het zijn dat ik opgeroepen wordt....
4 Heb je huisdieren?
Nee
5 Heb je een (pop) idool en zo ja wie?
Ben fan van Marco Borsato.

1 Hoeveel uur werk je eigenlijk?
32 uur, 88%
2 Is dit de baan waar je altijd op zat te wachten of ben je wel eens naar iets anders aan het kijken?
Mijn baan is perfect, al vanaf de kleutertijd roep ik dat ik met Baby's wil werken, en dat doe ik nog met veel plezier, en valt me tot nu toe mee, ondanks dat we zelf ook een baby willen.....
3 Willen jullie minder gaan werken als er een kleine komt (we gaan er gewoon van uit, dat die bij iedereen komt, toch)
Ja, ga natuurlijk minder werken, maar zal ook zeker aan de mogelijkheden en kosten voor de opvang liggen hoe en wat, heb nog geen idee op dit moment....
4 Kijken jullie veel tv of ben je meer een boekenwurm, zo ja waar houden jullie van?
TV; gtst, mijn tent is top, x-factor...
Boeken; Kluun, Saskia Noord, Shopaholic, Jill Mansell..
5 Hebben jullie een verslaving?
Nee,niet echt.....maar heb het wel graag schoon en opgeruimd in huis.

1 Heb je een speciale jeugdherinnering die je met ons kan/wil delen?
HHmmm, moeilijke vraag, mijn moeder vertelde dat ik heel zelfstandig wilde zijn, zo ook met zindelijk worden toen mijn broertje geboren werd, was ik geen baby meer   wilde dus geen luier meer aan en was ik direct zindelijk.....En nog ben ik heel zelfstandig en doe ik het liefst alles zelf....
2 Ga je met pasen weleens naar de kerk?
Nee, gaan niet naar de kerk......wel rk opgevoed, met doop, communie en vormsel maar doen er verder niets meer mee.....

Zo een heel verhaal al die antwoorden op deze vele vragen......
Maar is wel leuk om elkaar zo beter te leren kennen zonder het alleen maar te hebben over het mislukken van zwanger worden.....

Ook 2 vragen voor jullie;
1 Getrouwd, samenwonend?
2 Wonen jullie naar jullie zin waar jullie nu wonen of wil je nog verhuizen binnenkort?

Fijn weekend,

Gr Han

Alvast een vrolijk pasen allemaal en dat er maar veel eitjes mogen rollen deze dagen haha!!

Eindelijk weer even tijd om mee te kletsen.

Eerst even de vragen:

1. Heb je een speciale jeugdherinnering die je met ons kan/wil delen?
We hebben pas met ons gezin oude 8mm filmpje op dvd laten zetten en dit met z'n alle gekeken.
Was erg leuk en lagen regelmatig dubbel van het lachen en dan vooral om uitspraken van ons hihi.
Als ik daaraan terug denk (voor zover ik van die tijd nog iets weet hihi) bedenk ik me hoe lekker ongedwongen alles was, mama die alles voor je deed en papa die er altijd voor je was om te helpen (nu nog hoor echt een papa kindje ben ik) maar af en toe zou ik willen dat die tijd er weer was.

2. Ga je met pasen weleens naar de kerk?
Ben ook rk opgevoed, gedoopt, communie, vormsel maar heb er eigenlijk nix mee.
Ben ook niet voor de kerk getrouwd.

1 Getrouwd, samenwonend?
Getrouwd afgelopen 31 Oktober SUPER dag!!

2 Wonen jullie naar jullie zin waar jullie nu wonen of wil je nog verhuizen binnenkort?
We zijn afgelopen Augustus verhuist naar een nieuwbouw appartement (huur) op het moment groot genoeg voor ons 2e en mocht er ooit een kleintje komen hebben we nog ruimte over dus nee wil hier de kommende jaren nog blijven wonen.
Kinderdagverblijf en basisschool aan de overkant van de straat dus ideaal.

Ik zal ook eens wat vragen in de strijd gooien:

1 Wat draag je het liefste als je lekker een dagje thuis bent?
2 Hoevaak klussen jullie? (misschien beetje rare vraag )
3 Heb je een hechte band met je eigen familie en hoe is het met je schoonfamilie?
4 Wat is jullie ultieme dagje uit?

Zow nu even de hoofdprijs terug kijken op de laptop en verder rustig aan heb de hele morgen al van het ene naar het andere gerend hihi.

Fijne dag nog,
Liefs Scheurke

Wat een reizigers hebben we hier in ons topic! Wannabemum, jij bent bijna overal wel geweest lijkt het. En hoe was mexico, Han? Heb ik altijd wel een keer heengewild.

Dus jij bent nog maar pas getrouwd, Schuerke! Vertel eens meer over jullie trouwdag? Was het op een bijzondere plaats en wat had je aan enzo?

Hmm, leuke vragen allemaal. Enige nadeel is dat er zoveel interessante dingen naar boven komen dat ik ze allemaal niet meer kan onthouden om op te reageren! Ik ga even de laatste vragen beantwoorden:

1 Getrouwd, samenwonend?
Getrouwd, nu 3 1/2 jaar. Onze trouwdag is een week voor de jouwe, Schuerke. Netjes in de herfstvakantie zodat ik een weekje vrij kon krijgen van mn werk.

Wij wonen erg naar onze zin. We hebben een huisje met voor en achtertuin en drie slaapkamers, ook een vliering die we kunnen verbouwen tot een hele extra verdieping, dus zat ruimte voor kinderen! Nu die kinderen nog, natuurlijk...

Vragen van Schuerke:
1 Wat draag je het liefste als je lekker een dagje thuis bent?
Over het algemeen draag ik graag rokken en jurkjes, maar aangezien ik op mn werk geen spijkerbroek aan mag, draag ik die graag thuis! Nu bijvoorbeeld ook.

Verschilt een beetje. We doen het niet echt met beleid (tenminste, mijn man niet, ik stiekem soms wel...), vaak elke dag maar soms een tijdje wat minder, drie/vier keer in de week.

3 Heb je een hechte band met je eigen familie en hoe is het met je schoonfamilie?
Ja, best een hechte band met mijn ouders. Ik email mijn moeder elke dag wel een keer. Ik kan ook erg goed met de ouders van mijn man overweg.

In de winter: SCHAATSEN!! Helaas kan dat hier in Engeland niet zo erg. Diep stromend water, he?! In de zomer zou ik het liefst ergens heen met mooie natuur, een dagje naar Kew Gardens in Londen en daar de treetop walk doen in het tropische plantenhuis, en dan lekker koffie en taartjes eten in het restaurant.

Goedemorgen Meiden,

VROLIJK PASEN!!

En iemand ontbijtje op bed gekregen?
Hier niet mijn manneke is werken (gelukkig maar alleen de ochtend).

Onze trouwdag was geweldig en inderdaad nog maar kort geleden.
We zijn voor het gemeenthuis getrouwd (geen kerk) ik in een onwijs gave jurk en mijn kereltje in een super gaaf pak (die ik van te voren niet mocht zien en hij mij ook niet) dat was wel super spannend.
In het gemeenthuis heb ik een nummer voor hem gezongen van bryan adams en dat was een heel erg emotineel moment voor mijn man hihi.
Na de dienst zijn we naar de zaal gegaan, champgnetoren en lekker eten met familie en daarna om  8 uur begon het feest en dat was het hoor echt onwijs gaaf en gezellig
!!
Maar onze huwelijksnacht was niet zo spannend 2 vrienden van ons bleven slapen (getuigens) want anders moesten ze nog een uur naar huis rijden dus we hebben onze huwelijksnacht een andere x dunnetjes overgedaan haha.
Het was inderdaad de mooiste dag van ons leven en kunnen het iedereen aanraden.

Zou even mijn eigen vragen beantwoorden:

wat   draag je het liefste als je lekker een dagje thuis bent?
Liefste mijn huispak,slofjes aan mmmmm

Wij klussen om de 2 dagen zoiets omdat we niet precies weten wanneer mijn eisprong nemen we het zekere voor het onzekeren.

Wij hebben een hele hechten band in ons gezin,als we elkaar 3 dagen niet zien bellen we even hoe alles gaat, we zijn echt een kliekjes gezin hihi.
Met mijn schoonouder kan ik ook erg goed mee vinden niet lullig bedoelt maar die wonen een uur rijden hier vandaan en hebben geen rijbewijs haha dus kunnen niet zo snel op de stoep staan hahaha.

Omdat we het zo druk hebben allebei hebben we nog niet echt het ultieme dagje uit gehad maar van de zomer gaan we samen kamperen dat lijkt me echt het ultieme gevoel.
Met de man van je leven lekker in een tentje hihi

Ik wens iedereen een hele fijne dag met hopelij een zonnetje!!
Liefs Schuerke

Terug
Bovenaan