1e kindje wat je zo graag wil...

Hallo allemaal,

Sabrieneke, gefeliciteerd met je zwangerschap! hartstikke fijn voor je!

Een vraagje aan iedereen: zijn jullie nou iedere dag bezig met zwanger worden? En hoe zorg je voor voldoende afleiding?

Over het algemeen heb ik voldoende afleiding en ben ik er echt niet ieder moment van de dag mee bezig, maar op de dag dat ik ongesteld word, heb ik toch iets extra's leuks in het vooruitzicht nodig. Ik was 5 weken geleden nog zwanger, en ondanks het feit dat het nog zo pril was, ben je toch aan het denken over de zomervakantie, de bestemming en de toekomst wat je werk betreft. Nu is dat allemaal weer in   het water gevallen.....en dat is toch wel zuur. We haddden samen iets leuks in het vooruitzicht, en vaak word ik toch wat bang dat het misschien nooit meer zal lukken en dit gewoon een toevalstreffer is... raar he! Ik maak mezelf alleen maar gek, denk ik!!

Grt!!

Hee Sabrina, gefeliciteerd!!! Je bent onze eerste zwangere! En, nog tips of inzichten voor ons? Hoe voelde je je zo rond je NOD? Alles als normaal, of waren er voortekens?

@mo, ik ben er wel veel mee bezig, maar niet echt de hele dag hoor. Tja, wat is veel. Mijn gedachten komen er wel vaak op terug. Mijn man vindt (natuurlijk) dat ik er wel teveel mee bezig ben.

xx

Hoi allemaal,

ik ben er deze maand wel wat minder mee bezig geweest als andere maanden, ik heb ook nog tot afgelopen vrijdag alcohol gedronken. Nu niet meer natuurlijk. Wat we wel anders gedaan hebben deze maand is rond mijn vruchtbare periode elke dag geklust.

Ik voelde mij wel iets anders rond mijn NOD. Normaal gesproken voel je wel een paar dagen van te voren dat je ongesteld moet worden, dat had ik nu niet. Ik had wel last van zere borsten, wat ik normaal gesproken nooit heb voordat ik ongesteld moet worden. Dus dat vond ik wel vreemd.

Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is.

groetjes Sabrina

Hey meiden,

@Sabrina: wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meid! Een mooier cadeau had je je niet kunnen wensen hè!! Geniet er van!!

@Wannebemum: wat kl*te weer van je ongi! Wel goed van je dat je zo'n positieve instelling hebt!

@Mo: welkom hier!! Leuk dat je meekletst. Wat ongelooflijk  rot van je miskraam. Heb je het een  beetje een plekje kunnen geven?
Nee, ik ben  niet dagelijks  bezig met zwanger worden. Alleen rond de tijd dat ik weer ongi moet worden. Dan kan ik mezelf echt gek maken en steeds naar de wc lopen en mijn wc papietje controleren. Ik wens je veel succe smet zwanger worden.

Nou meiden, hier weinig nieuws eigenlijk. Weer druk aan het werk (ja nu even niet dan). Maar gelukkig maar een kort weekje deze week! Hebben jullie al plannen met Koninginnedag?

X hopje

Hoi Iedereen,

Goh, Sabrina, wat een mooi kado!!! GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen....

O, ja er niet teveel mee bezig zijn, hoe doe je dat......elke dag denk ik er wel een paar keer aan, hoor.....en nu heb ik effe het tegenover gestelde deze maand, want ik hoop wel dat ik mijn ogen kan laten laseren, dus nu weer effe daar mijn gedachten en spanningen aan besteed, zou dat geholpen hebben????
Ik weet het niet, voel nu alweer 2 dagen mijn onderbuik, steekjes enz.....dat wel lijkt op voorbereiding van menstruatie.....nog 1,5 week dus.....
Alleen normaal is mijn gezicht aan het genezen (puistjes) na mijn eisprong en dat heb ik deze maand niet, maar dat komt misschien ook wel door die vieze zonnebrand die ik toch maar 2x gesmeerd heb....

Ik weet het allemaal niet, we moeten afwachten, maar dat duurt zo lang.....
Ik duim voor alle anderen....
En wens Sabrina een voorspoedige zwangerschap toe!!!

Gr Han

quote: han28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2009 15:29:33'));

Hallo iedereen,

Ik heb niet alle berichten gelezen, maar gefeliciteerd voor de gelukkigen en succes voor de anderen. bij mij is eind vorig jaar een tweelingzwangerschap na 10 weken fout afgelopen. Ik was zo vreselijk ziek... letterlijk en figuurlijk! Mijn relatie is niet stabiel, maar gezien mijn leeftijd wil ik nu toch wel heel graag een kindje. (ik ben de 30 ruim gepasseerd) Mijn lover is precies op de goeie dag bij me geweest  maar eigenlijk is het wishful thinking van mij. Ik voel ook niks terwijl ik de vorige keer zere benen en borsten had. Maar goed, toen had ik het ook totaal niet verwacht. We deden het altijd veilig, maar er was blijkbaar iets "mis gegaan". Nu deden we het niet echt veilig... Nou ja, op een soort van middeleeuwse manier (voor t zingen...)  Ach, ik hoop het zo! Op 3 mei weet ik meer... of zal ik zo'n hele gevoelige test doen? Dat lijkt me zo'n desillusie. Ik geloof dat ik liever nog een weekje in spanning zit...

Groeten,
Delmira

Goeieavond dames,

Hier even snel een berichtje met de laatste updates hihi
Nog niets van ongi te bekennen (wil nog niets zeggen was de vorige keer ook zo).
Alleen veel jeuk bij de zwembandjes (om het zo maar te zeggen) buik en beetje borsten, licht gevoelige tepels maar dat wil nog niets zeggen.
Ben wel vaker voor de gek gehouden door mijn  eigen lichaam.

Sorry dat ik hier niet meer zovaak ben maar doe dat bewust.
Probeer niet meer zoveel bezig te zijn met zwanger worden, kwaaltjes voelen enz. ik dacht er 24 uur per dag aan en daar word je erg onrustig van hihi.

Heb ook niet alles terug gelezen want er word zoveel geschreven maar:
Alle klussers@ Zet hem op en geniet ervan
Alle afwachters (net als wij)@ heel veel succes en duim ook voor jullie
Zwangere en nieuwe zwangere@ geniet ervan meiden hoop dat ik snel een smilie kan toevoegen aan ons schema haha

Fijne avond nog en hopelijk te snel met goed nieuws.
Liefs Schuerke

Terug
Bovenaan