1e kindje wat je zo graag wil...

Goeiemiddag allemaal,

Nou hier nog steeds  GEEN ongi en er ligt een test te wachten in het kastje maar durf niet hihi.
Had gister en vamorgen wel het idee dat mijn koffie anders smaakte en er een beetje misselijk van werd.
De afgelopen 4 nachten ook wakker geworden en dan even iets moet gaan drinken en plassen maar ach weet niet of het iets zegt.
Heb vamorgen maar lekker heel ons huisje gepoetst en morgen vroeg weer lekker werken half dagje even gedachtens ergens anders opzetten.
Hoop zo dat ik zondag (ga ik test doen mocht er nog geen ongi zijn) een smilie neer mag zetten hier.

Sorry dat ik eigenlijk alleen over mezelf type maar ppff vind het zo spannend hihi.
Liefs Schuerke

quote: schuerke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2009 14:43:49'));

Goeiemiddag allemaal,

Nou hier nog steeds  GEEN ongi en er ligt een test te wachten in het kastje maar durf niet hihi.
Had gister en vamorgen wel het idee dat mijn koffie anders smaakte en er een beetje misselijk van werd.
De afgelopen 4 nachten ook wakker geworden en dan even iets moet gaan drinken en plassen maar ach weet niet of het iets zegt.
Heb vamorgen maar lekker heel ons huisje gepoetst en morgen vroeg weer lekker werken half dagje even gedachtens ergens anders opzetten.
Hoop zo dat ik zondag (ga ik test doen mocht er nog geen ongi zijn) een smilie neer mag zetten hier.

Sorry dat ik eigenlijk alleen over mezelf type maar ppff vind het zo spannend hihi.
Liefs Schuerke

Hoi Schuerke,

Wat spannend zeg. En wat goed dat je nog tot zondag wacht! Ik zag dat je 27 april als datum had gegeven... Ik geloof dat ik allang getest had.

Ik ga ook alles opvatten als kwaaltje... rode handpalmen (of heb ik het gewoon koud?), buikpijn (heb ik al 2 weken bijna iedere dag wel een tijdje, alsof menstruatie komt), maar eigenlijk tegen beter weten in... De "echte tekenen" heb ik niet. Het KAN ook  bijna niet. Maar goed, tot zondag mag ik toch nog hopen?!

Groetjes,
Delmira

Hallo iedereen..

@ Schuerke: Oooh ongelofelijk spannend! Ik had allang getest dnek ik.. Erg goed van je! ik duim voor je. en hopelijk tot snel met goed nieuws!

Groetjes Wendy

Hoi meiden!

Schuerke, spannend zeg! Ik zit nu op dag 53 - ik dacht dat het gisteren begonnen was met twee druppels, maar het heeft nog niet doorgezet. Zucht. Als er morgen niks is ga ik testen, maar ik denk toch dat het gewoon een lange cyclus is.

Ik heb een vraag voor jullie:

- Wat missen jullie het meest in de plaats waar je woont? Ik bedoel, is er iets dat het fijner zou maken om daar te wonen, zoals een buurthuis, meer sportverenigingen, jonge moeder theekransjes voor later als we allemaal een kindje hebben (hopelijk!) etc. Wat zou je graag in de buurt hebben dat er niet is?

x

a

Ik ben verdrietig. Zondag of misschien morgen is de beruchte dag en ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben. De kans is erg klein (voor t zingen...) en toch hoop ik het zo. Geen enkel teken zoals toen bij de keer dat het uiteindelijk mis ging. Toen had ik erg zere borsten. Weet niet meer of dat voor of na NOD was. Ik weet wel dat ik toen voor NOD geen hoofdpijn had zoals normaal en dat heb ik nu wel... dus eigenlijk weet ik genoeg, maar ik hoop zo dat ik het mis heb. Ik word er helemaal verdrietig van!!! Geen idee wanneer er weer een kans voordoet...

Zijn er hier meer die geen stabiele relatie hebben, maar wel de leeftijd en de enorm sterke wens om toch nog moeder te worden? (Na een relatie van 8 jaar werd de hoop op moederschap een stuk kleiner... Ik ben bijna 36 en nu in een "soort van relatie"... wel met de man van mijn dromen, maar of het toekomst heeft, is nog niet duidelijk) Alleenstaand moederschap heeft niet mijn voorkeur, maar als ik de keus heb tussen dat en kinderloos blijven, teken ik voor alleenstaand moederschap!!!

Goeiemorgen meiden,

Gistervond met mijn manneke afgesproken als het morgenvroeg nog niet er is (ongi) dan doen we test (hihi 1 dagje eerder) want nu zijn we allebei samen thuis s'morgens.
Oke zo gezegt zo gedaan.
Negatief
Wat is mijn lichaam toch een raar ding zeg!!
Maar oke geen ongi dan is er  nog kans ik weet het maar ppff die onzekerheid bah bah.
Jeetje wat ben ik teleurgestelt.

Iedereen nog een fijne dag Liefs Schuerke

Hoi Schuerke en andere meiden,

Wat kan ik me je teleurstelling goed voorstellen! Ik loop zelf ook al anderhalve dag te janken... en ik ben ook niet ongesteld. Maar alles wijst erop dat het vandaag of morgen wel gaat komen en daar word ik al verdrietig van. Ik heb migraine, buikpijn... alles normaal zullen we maar zeggen... Bij mijn vorige zwangerschap (die mis is gegaan) had ik geen migraine, dus dacht ik al dat ik niet ongesteld zou worden. Nu vrees ik dus "het ergste"... Afijn... zolang het er niet is, is er idd hoop!

Groetjes en "succes",
Delmira

Hallo allemaal,

@schuerke, balen zeg van die negatieve test! Maar het kan natuurlijk nog te vroeg zijn. Blijven wachten dan maar!

Ik heb gisteren getest maar het was ook negatief. Had ik ook wel verwacht, maar nog steeds niet ongesteld. Wordt er een beetje moe van. Ik zit nu op dag 55. Ik wil zo graag door naar de volgende ronde zodat we het weer opnieuw kunnen proberen!

@delmira, het is inderdaad soms om moedeloos van te worden. Persoonlijk zit ik niet in de situatie die je beschrijft. Weet je vriend hoe graag je kinderen wil, en wat vind hij ervan? Want misschien ziet hij het ook wel zitten en wil hij er echt voor gaan, dat zou natuurlijk fijn zijn.

Ik hoorde trouwens op het nieuws over wat er in Apeldoorn gebeurt is. Wat vreselijk! En ik had nog wel die dag al mijn studenten over koninginnedag verteld en hoe leuk is het is enzo. Echt heel erg. :-(

liefs

a

Terug
Bovenaan