1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi meiden,

Ik loop al twee dagen te janken vanwege mijn menstruatiepijn... En vandaag of morgen was de dag des oordeels. Tot mijn groot verdriet vandaag een paar bruinige druppen... Morgen zal de hel wel losbarsten! Ik heb net tegen beter weten in toch een test gedaan. Negatief natuurlijk. Ik ben zooo verdrietig.

Anathema, om je vraag te beantwoorden... Nee, we zijn zeker niet op het punt om serieus aan kinderen te denken. De vorige keer dat ik zwanger was geraakt, hadden we NB een condoom gebruikt (zoals we eerder altijd deden). Het is bij 10 weken fout gegaan. Ik was heel ziek en kapot... t was een tweeling. Hij vond het ook erg, maar vooral voor mij. Zonder in detail te willen treden... nu vraagt hij nooit meer om condooms. In die zin denk ik dat hij stiekem "het risico wil lopen" dat ik weer zwanger word. Maar we zien elkaar heel weinig en hij heeft al kinderen en weet niet hoe het uiteindelijk tussen ons zal lopen. In die zin is het nog te pril. Maar mijn kinderwens was in mijn vorige relatie al sterk en nu ik een keer zwanger ben geweest, wil ik helemaal graag weer... En tja, het is dus niet zo dat ik iedere vruchtbare periode hem zie... Dus ik heb geen idee wanneer het weer een spannend afwachten wordt...

Ik hoop stiekem dat de ongesteldheid niet verder doorzet maar wie houd ik nu voor de gek??

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben!

Liefs,
Delmira

He... wat weer onvriendelijk van mij. Ik zit zo met mezelf in de knoop, dat ik helemaal  vergeet op jullie te reageren.

@ Anathema: wat lijkt me dat vervelend zeg. Dag 55! Ik kan me voorstellen dat je dan ipv negatieve testen maar liever weer ongesteld wordt. Dat is duidelijk en dan kan je voor de volgende ronde gaan... Hou moed!!!

Andere meiden... ik duim voor jullie!!!
Andere pechvogels... hou vol!! De aanhouder wint!!

Hai meiden

Balen zeg dat het voor jullie ook niet gunstig heeft uitgepakt! Ik snap zo jullie mixed feelings..

@ Anathema: jeetje dag 55! Dat lijkt me ook echt pittig: je weet dan nog niet wanneer je eigenlijke cyclus er is. Dan ben ik toch wel blij met mijn regelmatige cyclus (niet dat dat me wat oplevert..)

Vandaag had ik toch een klein dipje: gisteren met mijn lieve schoonmama en zwager op stap geweest die het er de hele tijd over hadden hoe leuk het wel niet zou zijn als ik zwanger was..bla bla..

En ik kan   gewoon niet zeggen dat we er al kei lang mee bezig zijn..

Ik voel me dan zo schuldig.. Mijn zwager had zijn nieuwe vriend bij zich   en die wilde ook wel graag de hippe oom gaan uithangen haha. Maar gelukkig gingen ze daarna door om mij als Carry (A la SATC) aan te kleden dus dat was wel lollig.

Ik moet maar blij zijn dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb.. Mijn mannetje snapt me ook wel als ik vandaag tegen hem zeg dat ik het zo graag wil, maar hij kan het ook niet helpen..

Maar ja, we zijn weer aan de klus dus wie weet...

Ja, Q-day was echt schrikken!! Dat verwacht je gewoon helemaal niet!! We zijn daarna nog wel wezen stappen in Den Bosch maar de sfeer was toch wat gelatener (en terecht).. Je zult het maar live hebben meegemaakt.. Afschuwelijk!

Nou, ik wens jullie nog een fijn weekend en geniet vooral van wat je wel hebt!! Een lieve man, een leuke relatie en ons!!!!

X

Hallo dames..

@Delmira: Jammer dat het deze ronde niet is gelukt! Af en toe is het om gek van te worden!! Maar wat je zelf al zei: De aanhouder wint.. Hou vol, schrijf het hier lekker van je af, weet dat het niet leuk is we zitten allemaal hetzelfde. Gewoon zo dneken: volgende ronde lukt het wel! zo probeer ik het teminste haha.

@Anathema: Boh 55 dagen, ik heb het ook gehad, ik ben toen naar de dokter gegaan voor pillen die je ongi laten worden, en sinds ik dat heb gedaan is mijn cyclus al 2 x 32dagen geweest. Misschien ook iets voro jou?

@Wannabemum: Ja is ook erg zwaar om niet te roepen datje aan het proberen bent. Mijn vriend heeft zich gister verpraat aan een paar vrienden van het voetballen, die vonden het super dat we bezig waren.

Ik heb als ik eht goed heb gevoeld vrijdag eisprong gehad, ik had wat krampjes. als dat echt zo heb ik precies de goeie dagen geklust die wie weet! en ik heb dan een cyclus van 28 dagen.. dat zou echt super zijn!

Q-day was echt verschikkelijk! ik zat met een brok in me keel te kijken! ik baal alleen dat die vent dood is, die had het juist moeten overleven, en heel veel pijn moeten lijden, bah wat een vent.. snap niet hoe iemand zoiets kan doen!

Wat is dit forum toch fijn! Lekker vrouwen onder elkaar.. heerlijk!
Iedereen prettige dag nog!

Kuss Wen

Hey Meiden,

De meeste zijn zo'n beetje aan het wachten op die ongi die niet komt, of een posititieve test, die ook niet wil komen, wat is dat toch met ons???

@wannabemum, erg he, al die mensen die willen dat je zwanger bent, mijn moeder zit ook te wachten, gelukkig weet ze niet dat we al bijna een jaar bezig zijn, maar ze verwacht het wel, want zij was nl ook binnen 3 mnd 2x zwanger......is me al 10x verteld.....tja, niet iedereen dus.....
En je verteld al een paar keer dat je in Den Bosch bent geweest, woon je daar of   in de buurt???

@Anathema, jeetje 55 dagen, wordt je niet vrolijk van....ik zou dan toch wel naar de huisarts gaan, want dit is niet normaal voor een vrouwencyclus, hoor.

@Delmira, is weer een teleurstelling als je ongi bent.....ik herken het wel zekers, ik zit nu in ronde 12 geloof ik.....En dan ook nog in zo'n lastige relatie, hhmmm.....

@Schuerke, jij ook nog niet ongi, raar lichaam, of stomme test???

Ik heb gister mijn oog controle gehad voor de laser, en de arts zegt dat het wel moet lukken dus 15 mei wordt ik behandeld, tenzij ik komende week niet ongi wordt....
Denk wel dat ik ongi zal worden voel  nl niets wat op een zwangerschap lijkt dus, dan zou ik wel heel raar staan te kijken en natuurlijk wel ongelooflijk blij zijn.....na bijna een jaar........

Fijne zondag iedereen nog, en tot gauw...

Gr Han

Hey allemaal,

Hey is hier om gek van te worden hihi
Gister dat ik echt dat ik ongi zou worden s'middags heel ienie mienie beetje heel licht rose afscheiding gehad bij het afvegen dus ik inlegkuisjes gehaald want dacht nou zet het wel door maar nee.
Vandaag ook niets te bekenen van ongi dus we blijven hopen.
Mocht het dinsdag nog niet zijn dan nog maar even test halen.
Fijne dag nog allemaal liefs Schuerke

Hey meiden,

@ han: ehm ja, ik woon vlakbij Den Bosch...

ik zou wel willen zeggen waar, maar ik heb ook al ontdekt (per ongeluk) dat een van mijn vriendinnen hier mailt (wel onder haar dochters'naam maar toch..)

@schuerke, ik wil je niet blij maken maar een vriendin van mij (andere vriendin dan hierboven) had dezelfde symptomen en bleek ook zwanger: ik hoop het voor je..

Ik vind het ook echt fijn dat we hier alles zo open kunnen bespreken!

Laten we hopen dat mei gewoon onze maand is..

x

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Ik heb even ons lijstje omhooggehaald.

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei
Hier is het afwachten weer begonnen. Ik heb deze ronde de ovu testen links laten liggen, ik wou het even weer wat relaxter aanpakken. Nu is het alleen onduidelijk wanneer mijn NOD is. Ik denk namelijk dat ik  precies 2 weken geleden mijn eisprong had (heb gevoeld). Dus zou vandaag mijn NOD kunnen zijn. Maar gezien de lange cyclussen de laatste maanden is mijn NOD pas 15 mei. Ik voel wel sinds gister soms erg pijnlijke steekjes in mijn buik. En mijn borsten zijn wat gevoelig. Ach we wachten het af tot de 17e en dan gaan we testen.

Fijne dag meiden!

X hopje

Terug
Bovenaan