1e kindje wat je zo graag wil...

Hai Hopje,

Volgens mij had je nog een oud lijstje, dus hier komt de nieuwe...

Ik denk dat sommige hem nog moeten aanpassen...

Sabrieneke heb ik er even tussen uit gehaald aangezien zij zwanger is...

Nu ga ik met mijn mama shoppen..

Liefs x

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Hoi meiden,

kan iemand mij er ook weer bij zetten? Het lukt me niet met die tabellen...

Delmira 35   "ronde 3" (hoewel het gezien mijn situatie niet echt zo voelt...) NOD 30 mei

Liefs,
Delmira

PS Dit is eigenlijk wel gezellig zo... Meer in t zelfde schuitje...

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Delmira
35
3
30 mei

Hallo dames.

@Delmira: heb je er bij gezet!

@Hopje: Ja als je je anders voelt dan normaal kan je msischien eens over een paar dagen testen, aangezien je misschien 2 weken geleden eisprong heb gehad
Anders doen we het op zelfde dag haha.. zou wat zijn 2 zwangere op 1 dagen! Of juist niet, maar we gaan van het goede uit he.

@Schuerke: ooh spannend, heb je al meer nieuws voor ons? Duim voor je!!

@Han: Fijn dat je je ogen kan laten doen.. Maar stiekum hopen we voor je dat hetniet door gata natuurlijk, wachten op een positieve test he!

Hier is alles rustig. heb alleen veel pijn aan me mond! Stomme tandarts!
Waar is dat lekkere weer heen?!?!

Kuss Wen

@Wannabemum: oeps, sorry hoor. Maar goed dat jij beter oplet! Veel winkelplezier!

X hopje

Goedemorgen allemaal,

Net maar weer even een testje gedaan en negatief.
Maar tot nu toe geen ongi dus kan nog altijd maar ik zou het niet zo erg vinden als komt mijn ongi nu.
Kreeg gister erg vervelend nieuws te horen.
Bij mijn moedertje hebben ze plekken gevonden in haar dikke en dunne darm (kanker) dus dat was even heel erg schrikken en voor volgende week vrijdag weten we meer (uitgezaaid, hoe te behandelen enz).
Dus door de stress die je nu natuurlijk heb zal het misschien ook wel weg blijven maar stiekem houden we hoop zwanger zijn hihi.

Iedereen een fijne dag en sorry heb niet gelezen hoe het nu met iedereen is en de laatste ontwikkelingen maar dat doe ik een andere x wel weer.
Liefs Schuerke

Lieve Schuerke,

Wat een akelig nieuws. Ik hoop dat er geen uitzaaiingen worden gevonden en dat je moeder goed te behandelen is!!! Ik duim voor 2 gunstige testresultaten, zowel voor je moeder als voor je zwangerschap.

Liefs,
Delmira

Hallo allemaal,

Ik weet niet hoe ik mijn naam toevoeg aan de tabel.......zou iemand dat voor me willen doen?

Grt
M

Oh ja, slim!

Mo1977   31   ronde 1 na mk   NOD 23 mei

Bedankt meiden!

Schuerke, wat een afschuwelijk nieuws over je moeder! Natuurlijk hoop ik dat allemaal mee gaat vallen....positief denken he!

Terug
Bovenaan