Hey Meiden,
@flo en mo, welkom to the club....af en toe je ei kwijt en we hebben het ook nog over andere dingen, dus als je vragen hebt, kun je ze gewoon stellen.....
@Schuerke, wat vreselijk om te horen dat je moeder ziek is, en dan in deze tijd, terwijl je haar zo graag oma wil maken.....ik hoop dat het nog effe goed blijft gaan en dat ze nog met jullie van het leven kan genieten.....
@anathema, ik snap dat je hiervan baalt en dat je wat meer zekerheid wil, hebben zodat je ook weer door kunt gaan naar de volgende ronde.....
Bij mij zal het straks of morgen wel weer zover zijn, voel de ongi aankomen......zo shit, tel precies 14 dagen terug en toen netjes geklust, wat raar, begin er sterk aan te twijfelen of er uberhaupt wel wat zwemt???
Aangezien ik van onderen redelijk snel geirriteerd kan zijn, met wat jeuk erbij vraag ik me ook af of ik wel een goede fauna zou hebben voor de zwemmers, is natuurlijk ook belangrijk....dus ik ben vanaf gister bezig met een goede kuur bioclin douche en gel......deed het wel al af en toe, maar misschien niet genoeg, wil dus nu doorgaan met iedere dag de douche/spoeling te doen tot aan de vruchtbare dagen....
Anderen hier ervaring mee, of vragen??
Antwoord op de vragen van wannabemum;
1 Wat zou je doen als je miljonair was?
Een nog mooier en groter huis kopen met een lekkere sauna en jacuzzi....Heerlijk op vakantie naar de Mallediven of zo en andere mooie plekken op de wereld, goed doel, mooie auto, en elke zomer en winter een hele nieuwe garderobe, ik kan nog wel effe door gaan hoor....
2 Favo meisjes/jongesnaam, ga ik natuurlijk niet vertellen, hebben voor de eerste wel een vernoeming in ons hoofd zitten naar onze overleden (schoon)vader...Verder houden we het ook gewoon hollands.
3 In wat voor soort huis woon je en waar?
Wonen in een nieuwbouw huis, stadswoning, in de mooiste stad van Brabant!!!
Zo ga nu lekker bankhangen, en mijn favo tv programma, Mijn tent is top, kijken...
Wat is jullie favo tv programma?
Gr Han