1e kindje wat je zo graag wil...

Hallo daar meiden,

@han - Ik weet niks van het specifieke merk dat je noemde, maar ik lees wel overal dat je vooral geen douche producten vanonder moet gebruiken omdat dat het vruchtbare slijm aantast! Ik heb zelf ook veel last van jeuk/schimmelinfecties, maar dat schijnt je vruchtbaarheid niet te verminderen. Het is alleen vervelend, en als je zwanger probeert te worden kan je ook geen canesten gebruiken ofzo. De verpleegster (in Engeland wordt je meestal in de eerste instantie door verpleegsters behandeld) zei dat ik yoghurt moest gebruiken (!).

Maar ik weet wat je bedoelt - je denkt ook al gauw: we hebben toch op de goede tijd geklust, waarom gebeurt het nou niet? Maar ja, het blijft een beetje van jou en een beetje van God.

De vragen:

1) Wat zou je doen als je miljonair was..
Ik zou waarschijnlijk heel saai de hypotheek afbetalen. En naar Australië op vakantie gaan. Met de rest van het geld zou ik goede dingen willen doen (vrienden helpen, goede doelen etc)

2) Je favo meisjesnaam/jongensnaam (of anders alleen maar "Hollands/buitenlands etc)
Wij moeten er ook aan denken dat ons eventuele kind niet gepest wordt op school in Engeland, dus het kan niet te typisch nederlands. We zoeken internationale namen, of Nederlandse namen die makkelijk uitgesproken kunnen worden in Engeland. (dus niet michiel of marijke ofzo)

3) In wat voor soort huis woon je en in welke provincie/plaats..
Ik woon in Engeland in een huis met voor- en achtertuin.

xxx

a

Hallo iedereen.

@Flo & Mo: Welkom bij ons clubje! Leuk dat jullie erbij zijn!

@Schuerke: Heel veel sterkte met die dit erge nieuws! Maar probeer positief te blijven denken, wie weet heb je snel goed nieuws, zwangerschap en geen utizaaingen.. Veel sterkte wel!!

1) Als ik miljonair was dan zou ik een grote vakantie nemen, hypotheek afbetalen, een super leuke auto kopen en goeie doelen steunen en de rest apart leggen.

2) Ik vind aparte namen wel leuk, niet zo'n bekende namen..

3) Ik woon nu nog in een apartement, maar we hebben bijna een hoek woning gekocht in het zuiden van het land limburg.

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Flo
31
6
6 mei??

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Delmira
35
3
30 mei
Zo even het lijstje compleet gemaakt..

Iederen nog een fijne avond!

xXx Wendy

Goedemorgen meiden.

@Mo en Flo: welkom hier! Leuk dat jullie meekletsen!

@Anathema: houdt moed meid. Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen dat iemand na 88 dagen ineens zwanger bleek te zijn. Ze had ondanks dat ze niet ongi werd toch 2 eisprongen gehad.

Hierbij mijn antwoorden:

1) Wat zou je doen als je miljonair was..
Een grote mooie villa kopen en een vakantiehuis in Oostenrijk of op een tropisch eiland.  Allemaal mooie cadeaus kopen voor mijn ouders, schoonouders, broers, zus en schoonzus. En voor de rest weet ik het zo even niet.

2) Je favo meisjesnaam/jongensnaam (of anders alleen maar "Hollands/buitenlands etc)
De meisjesnaam die we nu al in gedachten hebben is redelijk Hollands. Qua jongensnaam hebben we totaal geen idee. We houden wel van korte krachtige namen.

3) In wat voor soort huis woon je en in welke provincie/plaats..
We wonen in een nieuwbouw hoekhuis met garage, jaren 30 stijl in de provincie Gelderland.

Fijne dag meiden!

X hopje

Goedemorgen allemaal,

Even snel een berichtje voor ik ga werken.
Vanacht is het dan toch eindelijk gebuerd ben ongi geworden.
Misschien ook wel beter nu even.

Verder heb ik even niet zoveel te melden.
Fijne dag allemaal en hopen op wat beter weer.
Liefs Scheurke

Goedemorgen allemaal!

Ik ben een jonge vrouw van 26 jaar en sinds 14 april gestopt met de pil...! Het wordt ons eerste kindje samen, heb al een "stiefzoontje( wat ik nogal een rotwoord vindt...maar zo noem je het nu eenmaal...), hij is 6 jaar. Graag willen we samen ook een kindje,dus hebben besloten hier sinds half april voor te gaan.
De afkortingen die ik hier allemaal lees zijn me nog niet allemaal bekend...kan iemand me hierbij helpen...?
Verder ben ik(vreemd om dit zo neer te zetten...) op 16 april gelijk ongesteld geworden, en denk ik mn eisprong ook al gehad te hebben....! Echter heb ik 10 jaar de pil geslikt,dus weet niet meer precies hoe dit voelt...!
ik hoop dat ik nog mee kan kletsen hier op het forum?!

Groetjes vanuit Zeeland

@Mjong: welkom hier. Tuurlijk mag je meekletsen!
Welke afkortingen wil je weten?
* NOD = niet ongi dag, dus de dag waarop je ongi zou moeten worden maar dat                             natuurlijk niet wilt worden.
* Ovu =  ovulatie.

Als je jouw gegevens even geeft, zet ik je meteen in ons lijstje.

@Schuerke: ach meid, wat kl*te!! Schrijf hier lekker van je af als je daar behoefte aan hebt. We zijn er voor je! Duimen voor je en denken aan je!

X hopje

Hoi Hopje!

Fijn en leuk dat ik mee kan kletsen hier!
Is wel prettig als je wat ervaringen uit kan wisselen en tips kunt krijgen(en wellicht geven...)!
Ik ben 26 jaar, dit is ronde 1, en mijn NOD zou dan maandag 11 mei zijn.
Echter is dit mn eerste ronde zonder pil zeg maar, dus ben 14 april ongesteld geworden na het stoppen met de pil, tot en met 17 april, en ik denk(en hoop...) dat ik maandag 27 april een eisprong heb gehad...maar ik weet niet echt hoe het volet,dus ik hoop het maar...! Had wel een paar dagen daarvoor afscheding en de dag zelf last van mn onderbuik,zelfs als ik liep dat voelde ik het...! Iemand enig idee of dat het kan zijn?!

Nogaamsl,fijn dat ik mee kan kletsen!

Groetjes Mjong!

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Flo
31
6
6 mei??

Han
28
12
7 mei/8mei

Mjong
26
1
11 mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Delmira
35
3
30 mei

Zo Mjong, je staat erbij. Wat je beschriijft kan heel goed je eisprong geweest zijn. Bij mijn eerste eisprong na het stoppen met de pil had ik ongelooflijk veel pijn in mijn buik en zij. Ik kon nauwelijks lopen. Dat is nu gelukkig minder geworden. Het voelt nu als een flinke buikpijn/ flinke steken in mijn zij, en dat een paar uur achter elkaar.

X hopje

Terug
Bovenaan