M'n ongi is nog steeds niet doorgebroken...wel een beetje bruine afscheiding (sorry), maar dat is het dan ook wel. Moet zeggen dat ik dat nooit heb voordat ik ongi moet worden..maar ja dat had ik wel met meer dingen. We wachten het af, verwacht eigenlijk wel dat het nog gaat komen.
Voor wat betreft de vragen:
1. als ik miljonair was: dan ging ik in ieder geval verhuizen naar m'n favo stukje wereld en dat ik Florida. Natuurlijk alle mooie spulletjes kopen die ik nu niet kan betalen (een boot, een gave auto, heeeeel veel sieraden). Verder zou ik m'n nichtjes enorm verwennen en natuurlijk de rest van m'n familie ook en vooral genieten...
2. ik heb nog niet echt een favo naam. Ben in ieder geval wel van de korte namen, kan wel allerlei talen zijn. Voor een jongetje ben ik trouwens wel gecharmeerd van de naam Ties.
3. ik woon in flevoland, een redelijk nieuwe woning nog. We willen overigens wel gaan verhuizen, dan willen we graag een garage erbij.
4. Ben niet super in tuinieren. Heb een redelijk makkelijk tuin. Er zijn 2 struiken/planten die ik echt geweldig vind en zijn een Magnolia en een Sering. Die heb ik dan ook volop in de tuin staan en verder veel vlijtige liesjes in potten (lekker makkelijk)
5. ik weet niet of ik een stopwoordje heb, is me nog nooit opgevallen
@Delmira: ik ken je gevoel wel een beetje. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen zou willen. Sinds een maand of 9 denk ik daar anders over en in december dus ook gestopt met de pil. Nu wordt dat verlangen steeds groter, ik word bijna 32, strax lukt het niet...en dan. Gelukkig heb ik wel een hele stabiele relatie, maar de angst dat onze kinderwens niet in vervullig zal gaan is best aanwezig...heel stom eigenlijk, want zolang zijn we nog niet bezig en vooralsnog is er geen enkele reden waarom het niet zou lukken
Heb ik ook een vraag aan julie:
Wat is jullie favoriete vakantieland en waarom?