1e kindje wat je zo graag wil...

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Flo
31
6
6 mei??

Han
28
12
6 mei  

Mjong
26
1
11 mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han                                                                                  
28                                                    
13                                                                          
2 juni                                                          
Hey Meiden,

Ik heb mezelf alvast verplaatst naar 2 juni, ronde 13.....

Wat betreft het spoelen, schrijft de bijsluiter dat het een natuurlijk product is dat op natuurlijke wijze voor een gezonde flora zorgt in de vagina en deze zuurgraad op een goede waarde brengt, dat is nou net waar ik aan twijfel, dus na al die rondes wel een keer proberen, en alleen voor de spermacellen is het wat minder dus wel voor de vruchtbare dagen stoppen .....ga dit proberen en verder heb ik en mijn vriend afgesproken en dat we over 1 of 2 rondes naar de huisarts/gync zullen gaan voor wat onderzoeken......

Duim voor iedereen,

Gr Han

Hoi allemaal,

Han, klinkt dan wel goed, dat product. En inderdaad goed om te stoppen voor je vruchtbare dagen, dan kan er hopelijk alleen maar goeds van komen.

@hopje, dat is nou eens een goed verhaal! Na 88 dagen toch nog zwanger! Mijn man is nu even een weekje weg, maar als hij terug is toch maar door met klussen dan voor de zekerheid. Hij voelt zich nu wel weer beter na de operatie.

@Mjong, welkom!

Interessant hoe we allemaal eerst een huis willen kopen als we geld hadden. Toch gek: iedereen heeft ergens nodig om te wonen, maar niemand kan het in feite betalen. Raar systeem! Nu wonen we allemaal in huizen die eigenlijk van de bank zijn (tenzij je huurt natuurlijk).

Meer vragen:
1. Ben je goed in tuinieren? Zo ja, wat staat er in je tuin (of op je balkon)?
2. Heb je een stopwoordje?

xxx

a

Hoi allemaal,

twee nieuwe vragen?

Tuinieren is best leuk. Mijn tuintje is heel klein. Ik heb een heg, een hortentia, lavendel, kleine paarse bloempjes, Oostindische kers, lelies... zo veel mogelijk kleur... een nieuwe struik waar mooie roze bloemen aan komen...

Een stopwoordje? Ik weet het niet... niet bewust...

Verder weer gewerkt na een aantal vrije dagen. Wel afleiding op zich, maar ik ben nog steeds erg down... Ik wil ook de zekerheid om te kunnen klussen... ik wil ook een duidelijke relatie... ik wil ook een kindje... pfff...  straks ben ik te oud en moet ik mijn kinderwens laten varen... wie had gedacht dat het ooit zo ver zou komen dat ik daar bang voor moet zijn?!

xxx,
Delmira

M'n ongi is nog steeds niet doorgebroken...wel een beetje bruine afscheiding (sorry), maar dat is het dan ook wel. Moet zeggen dat ik dat nooit heb voordat ik ongi moet worden..maar ja dat had ik wel met meer dingen. We wachten het af, verwacht eigenlijk wel dat het nog gaat komen.

Voor wat betreft de vragen:
1. als ik miljonair was: dan ging ik in ieder geval verhuizen naar m'n favo stukje wereld en dat ik Florida. Natuurlijk alle mooie spulletjes kopen die ik nu niet kan betalen (een boot, een gave auto, heeeeel veel sieraden). Verder zou ik m'n nichtjes enorm verwennen en natuurlijk de rest van m'n familie ook en vooral genieten...
2. ik heb nog niet echt een favo naam. Ben in ieder geval wel van de korte namen, kan wel allerlei talen zijn. Voor een jongetje ben ik trouwens wel gecharmeerd van de naam Ties.
3. ik woon in flevoland, een redelijk nieuwe woning nog. We willen overigens wel gaan verhuizen, dan willen we graag een garage erbij.
4. Ben niet super in tuinieren. Heb een redelijk makkelijk tuin. Er zijn 2 struiken/planten die ik echt geweldig vind en zijn een Magnolia en een Sering. Die heb ik dan ook volop in de tuin staan en verder veel vlijtige liesjes in potten (lekker makkelijk)
5. ik weet niet of ik een stopwoordje heb, is me nog nooit opgevallen

@Delmira: ik ken je gevoel wel een beetje. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen zou willen. Sinds een maand of 9 denk ik daar anders over en in december dus ook gestopt met de pil. Nu wordt dat verlangen steeds groter, ik word bijna 32, strax lukt het niet...en dan. Gelukkig heb ik wel een hele stabiele relatie, maar de angst dat onze kinderwens niet in vervullig zal gaan is best aanwezig...heel stom eigenlijk, want zolang zijn we nog niet bezig en vooralsnog is er geen enkele reden waarom het niet zou lukken

Heb ik ook een vraag aan julie:
Wat is jullie favoriete vakantieland en waarom?

Hoi Flo,

32... aaah joh!!! Je bent nog zo jong!!!  Je hebt nog minstens 8 jaar... (Dat zijn dingen die ik ook vaak te horen krijg... maar ja...) Ik kan me voorstellen dat je verlangen nu ook steeds groter wordt. Als je dan besluit dat je 't wel wil, wil je 't ook het liefst meteen! Ik heb altijd al een sterke kinderwens gehad. Dacht wel jong moeder te worden... helaas is het anders gelopen. Maar goed, ook ik heb geen reden om te denken dat het fysiek gezien niet gaat lukken. Nu die vent nog... (althans... in een stabiele situatie zien te krijgen... de vent is er soort van... hihihi)

Succes!!!

Liefs,
Delmira

quote: han28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2009 15:03:42'));

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Flo
31
6
2 juni

Han
28
12
6 mei  

Mjong
26
1
11 mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han                                                                                  
28                                                    
13                                                                          
2 juni                                                          
Hoi meiden, helaas...ben toch ongesteld geworden vanavond. Op naar ronde 6....
En ja, 32 is ook nog hartstikke jong , enne 35 kan ook nog zat hoor!!

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april 6 Mei

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Flo
31
6
2 juni

Han
28
12
6 mei  

Mjong
26
1
11 mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han                                                                                  
28                                                    
13                                                                          
2 juni                                                          

Scheurke
27
4
vanaf 3 Juni ongv. (onregelmatig)
zow even aangepast.
Slaap lekker meiden.
Liefs Scheurke

Hey meiden,

Ik schrijf nu ook nog even snel wat want we gaan morgen een weekendje naar Sauerland!!

Super relaxed.. Vandaag moet ik nog flink aan de studie dus weinig tijd en vanavond gaan we naar een theatervoorstelling! Dus allemaal leuke dingen..

Onze tuin is afgelopen zomer aangepast: we hebben van die kleine gele en donker steentjes, een vijver met vissen en allerlei gekleurde bloemen waar ik de namen echt niet van weet...

Mijn stopwoordje: was vroeger altijd "kei" maar nu?

Even nog wat anders: ik voel me al vanaf za raar: ik kan niet omschrijven hoe (beetje misselijk/ alsof ik niet in mijn eigen lichaam zit). Het kan niet zwanger zijn (denk ik) want ik zit nog steeds rond de eisprong dus de innesteling is nog niet geweest.. Zou het van die foliumpillen kunnen komen? Maar ja die slik ik ook al bijna een jaar? Ik heb trouwens die "zwanger worden" pillen van de Etos. Welke hebben jullie?

Ik check strax nog wel even voor evt. reacties..

XX

Terug
Bovenaan