Hey meiden,
Effe snel berichtje van mij, want ik moet echt nu gaan koken, hahhaha.....manlie fwil eten op tafel hebben als ie thuiskomt....
Ik slik de etos pillen zwanger worden , en mijn vriend een multivitamine voor mannen....maar het helpt nog niks...
Verder heb ik in jan ovutesten gedaan, van predictor en die gaven aan wat ik ook voel, werkende eierstokken, op dag 11-12-13 ongeveer en precies 14 dagen later ongi, dus vertrouw nu elke maand op mijn gevoel.....Temperaturen, ik heb er al veel over nagedacht, maar ik zie het echt niet zitten, voel mijn eierstokken, en duidelijk temp verschil in de eerste 2 weken en na de eisprong tot mijn ongi, heb ik het duidelijk wat warmer......dus, ik weet nu alleen niet of de artsen hier in het zkh, naar templijsten vragen/willen zien????
Verder ben ik gelukkig nog niet over de 30 dus het leeftijd probleem voel ik gelukkig nog niet, maar mijn vriend, tja die wordt al wel 36....dus...en dan ookk die alcohol, ik vindt dat ie niet zoveel mag drinken (terwijl ie dat ook echt niet iedere dag doet), maar na 2 biertjes vind ik het al wel genoeg......Jullie????
In onze tuin ligt nog heel veel zand, op balkon, spaanse margreten, ben ook weg van lavendel.....
Stopwoord: ???geen idee....
Nou ga snel koken,
Tot gauw,
Gr Han