1e kindje wat je zo graag wil...

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3
27 april 6 Mei

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
6 mei  

Mjong
26
1
11 mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
vanaf 3 Juni
ongv. (onregelmatig)

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Gokje natuurlijk! Ik neem 40 dagen maar als een gemiddelde. Ik heb het lijstje ook even netter gemaakt en Flo bij de andere juni NODs gezet.

Oja, en ik slik pronatal op het moment, ik weet niet of dat in Nederland bestaat.

Hoe was vijf mei bij jullie? Nog leuke dingen gedaan?

Hallo dames,

Ik heb al een paar weken meegelezen en zou graag mee willen doen.

Ben op dit moment een beetje depri; vanmorgen ongesteld geworden. Ondertussen krijg je het gevoel dat het nooit gaat lukken. Zal vast wel een keer goedkomen, maar als je dan weer ongesteld wordt, dan valt het toch weer even rauw op je dak. Daarnaast wordt ik af en toe hopeloos van mijn eigen lichaam: iedere maand is het weer de vraag waar ik last van heb. Afgelopen week had ik enorm zere borsten, veel erger dan de vorige keren, zelfs lopen was 1 dag niet plezierig, laat staan als je 's avonds je bh uittrekt.
Wat ik ook vervelend vind is dat het lijtk alsof eidereen om je heen met het grootste gemak in een zeer korte tijd zwanger wordt. En vervolgens krijg je van die vragen op je af wanneer het bij jou zover is. In het begin is dat wel grappig en dan denk je: je zou eens moeten weten dat we hard bezig zijn. Nu denk ik al meer van: dat zou ik idd wel willen!!!!!
Gelukkig is mijn cyclus wel regelmatig, 28-29 dagen. Dus als mijn eisprong netjes 14 dagen ervoor is, dan weet ik precies wanneer ik  moet klussen. Alleen jammer dat het nog  niet heeft geleid tot  een gewenst resultaat!  

Maar goed, er komt ongetwijfelt een moment dat er ook voor een ieder van ons een droom werkelijkheid wordt.

Ik wil iedereen veel succes en sterkte wensen voor de komende tijd en wil jullie ook bedanken dat ik even mijn hart mocht luchten.

Groetjes,
Gizmo

Ps. Mijn gegevens voor het lijstje: 28 jaar, ronde 7, NOD 6 juni

Jemig Anathema... 40 dagen??? Dat is lang zeg!!! Dan mag ik met 28 dagen niet klagen!!! Jammer dat het deze maand niet raak was. Succes meid!

Hey Gizmo, welkom hier. Moet zeggen dat het toch wel fijn is om te kunnen 'praten' met meiden die in dezelfde situatie zitten. Ik heb net als jij (gelukkig) een regelmatige cyclus, maar nog steeds geen geluk...op naar de volgende ronde dus..

Hallo iedereen..

Poeh wat een berichten allemaal.. ben er ff niet geweest..

Hoe is het verder hier?
Nog nieuwtjes?

4/5 dagen is mijn NOD! Hebnog nergens last van.. alleen wel dikke afscheiding, heb altijd wel wat afscheiding ene keer wat dikker als de andere maar nu is het behoorlijk dik.. (sorry dat ik het zo zeg)
Enig idee wat het kan zijn? Vind eht beetje raar!

xXx Wendy

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Anathema: eindelijk ongi geworden! Kun je weer door naar de volgende ronde. Ik wens je veel succes en hoop dat je snel zwanger zult zijn!

@Wendy: bijna onze NOD! Hoe gaat het met je? Al ergens last van?

Hier is alles nog oké. Heb sinds een paar dagen last van (soms flinke) steekjes en krampjes in mijn buik. En soms zijn mijn borsten erg gevoelig. Ik hoop maar dat dit te maken heeft met een eventuele zwangerschap!

Wendy, veel succes met wachten deze week!

X hopje

Hey Wendy,

Lees nu je berichtje over  je afscheiding. Ik wil je geen valse hoop geven maar heb hier al veel gelezen dat meiden die zwanger bleken te zijn, vlak voor hun NOD last hadden van meer en dikkere witte afscheiding!!!

Ik  héél hard voor je!!

X hopje

Hey Gizmo,

Welkom hier! Ik heb je even in het lijstje gezet. Veel succes gewenst!

X hopje

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Schuerke
26
3