Hallo dames,
Ik heb al een paar weken meegelezen en zou graag mee willen doen.
Ben op dit moment een beetje depri; vanmorgen ongesteld geworden. Ondertussen krijg je het gevoel dat het nooit gaat lukken. Zal vast wel een keer goedkomen, maar als je dan weer ongesteld wordt, dan valt het toch weer even rauw op je dak. Daarnaast wordt ik af en toe hopeloos van mijn eigen lichaam: iedere maand is het weer de vraag waar ik last van heb. Afgelopen week had ik enorm zere borsten, veel erger dan de vorige keren, zelfs lopen was 1 dag niet plezierig, laat staan als je 's avonds je bh uittrekt.
Wat ik ook vervelend vind is dat het lijtk alsof eidereen om je heen met het grootste gemak in een zeer korte tijd zwanger wordt. En vervolgens krijg je van die vragen op je af wanneer het bij jou zover is. In het begin is dat wel grappig en dan denk je: je zou eens moeten weten dat we hard bezig zijn. Nu denk ik al meer van: dat zou ik idd wel willen!!!!!
Gelukkig is mijn cyclus wel regelmatig, 28-29 dagen. Dus als mijn eisprong netjes 14 dagen ervoor is, dan weet ik precies wanneer ik moet klussen. Alleen jammer dat het nog niet heeft geleid tot een gewenst resultaat!
Maar goed, er komt ongetwijfelt een moment dat er ook voor een ieder van ons een droom werkelijkheid wordt.
Ik wil iedereen veel succes en sterkte wensen voor de komende tijd en wil jullie ook bedanken dat ik even mijn hart mocht luchten.
Groetjes,
Gizmo
Ps. Mijn gegevens voor het lijstje: 28 jaar, ronde 7, NOD 6 juni